Het draait allemaal om de ContactPunten hè...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 03:04 schreef dvunz het volgende:
dus julie die hards..sluiten weddenschappen af op waneer er geneukt word
en daar verdien je wat extras mee terwijl je zit te kwijle op live neukparty???
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 03:05 schreef dvunz het volgende:
aha...nog beetje lekkere vrouwe dan ?
hahahahaquote:Op dinsdag 13 maart 2007 03:04 schreef dvunz het volgende:
dus julie die hards..sluiten weddenschappen af op waneer er geneukt word
en daar verdien je wat extras mee terwijl je zit te kwijle op live neukparty???
Waar is toch de liefde gebleven ? Dat geneuk op nix afquote:
Griekse Italiaanse enz enzquote:Op dinsdag 13 maart 2007 03:05 schreef dvunz het volgende:
aha...nog beetje lekkere vrouwe dan ?
ja daag...wel dele he...quote:
Ik niet!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 03:07 schreef Leandra het volgende:
* Ligt ff dubbel...... wie plaatst die cap???
Nee daar wachten ze op zo lijkt het welquote:Op dinsdag 13 maart 2007 03:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het draait allemaal om de ContactPunten hè...
En ik heb de pech dat het meestal gebeurt als ik in de kroeg zit, dus krijg het nooit live mee....
Heb ik weer![]()
Welke ? Tis blijkbaar leukquote:Op dinsdag 13 maart 2007 03:07 schreef Leandra het volgende:
* Ligt ff dubbel...... wie plaatst die cap???
Fysiek geweld !! Dat is een exit !!!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 03:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nou word ik alweer geslagen...
Wat een agressie hier...![]()
Morgen ochtend is ook een optie, of hebben ze een drukke agenda morgen?quote:
egt niet..eerst lekker zitte make en dan niet dele??quote:Op dinsdag 13 maart 2007 03:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Fysiek geweld !! Dat is een exit !!!![]()
Waar is je vriendje?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 03:10 schreef dvunz het volgende:
[..]
egt niet..eerst lekker zitte make en dan niet dele??
![]()
krijg je ervan he
Als je maar wakker blijft...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 03:10 schreef dvunz het volgende:
[..]
![]()
krijg je ervan he
vraag ut em ff zelf..ik w8 op fotosquote:
Dat hoop ik inderdaad niet voor je!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 03:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Eerlijk waar, zo zien ze er bij mij over 5 jaar nog niet uit...
Jij weet echt nix van DGK hè....... Fysiek geweld tegen een die-hard user is exitquote:Op dinsdag 13 maart 2007 03:10 schreef dvunz het volgende:
[..]
![]()
krijg je ervan he
Mwah, ik denk over 10 jaar nog niet, maar ik heb dan ook een leeftijdsverschil van 7 jaar met Natasia hèquote:Op dinsdag 13 maart 2007 03:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat hoop ik inderdaad niet voor je!![]()
Niet op blz 1quote:
Ohh nee die niet hequote:Op dinsdag 13 maart 2007 03:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Eerlijk waar, zo zien ze er bij mij over 5 jaar nog niet uit...
is tog net zoiets als bb ?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 03:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij weet echt nix van DGK hè....... Fysiek geweld tegen een die-hard user is exit![]()
Zie je nou wat er gebeurt dvunz?! Als we het er alleen al over hebben schieten wij vrouwen hier in de stress, de mannen posten hem alleen niet uit mededogen met ons.quote:
Nee klopt, ik ben niet lief....... en ik heb geen foto's, en ik ga ze ook niet zoeken.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 03:15 schreef dvunz het volgende:
[..]
is tog net zoiets als bb ?![]()
maar jij bent nie lief..geen fotos![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 03:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zie je nou wat er gebeurt dvunz?! Als we het er alleen al over hebben schieten wij vrouwen hier in de stress, de mannen posten hem alleen niet uit mededogen met ons.
nee omdat wij erg visueel zijn ingesteld doen ze dat nietquote:Op dinsdag 13 maart 2007 03:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zie je nou wat er gebeurt dvunz?! Als we het er alleen al over hebben schieten wij vrouwen hier in de stress, de mannen posten hem alleen niet uit mededogen met ons.
En dan vraagt iemand zich nog af waarom we zo weinig slapen....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 03:17 schreef Sug4r het volgende:
[..]
nee omdat wij erg visueel zijn ingesteld doen ze dat niet
wrom in de stress??is zo biezonder dan ofzo ??quote:Op dinsdag 13 maart 2007 03:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 03:18 schreef dvunz het volgende:
[..]
wrom in de stress??is zo biezonder dan ofzo ??
Zoo byzonder dat niemand meer nachrust heeftquote:Op dinsdag 13 maart 2007 03:18 schreef dvunz het volgende:
[..]
heel erg biezonderquote:Op dinsdag 13 maart 2007 03:18 schreef dvunz het volgende:
[..]
Of schreeuwend en bezweet wakker word...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 03:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Zoo byzonder dat niemand meer nachrust heeft![]()
Ik krijg met mijn 40-jarige lijf grenzeloze aanvallen van jaloezie als ik er alleen al aan denk, en geloof me daar word ik niet vrolijker vanquote:Op dinsdag 13 maart 2007 03:18 schreef dvunz het volgende:
[..]
Pfff ben niet de enigstequote:Op dinsdag 13 maart 2007 03:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Of schreeuwend en bezweet wakker word...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |