abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191314
Tara en eerlijk zijn twee verschillende begrippen....
Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 27 september 1999 @ 23:26:00 #27
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_191315
Tara Rules (nu, omdat ze eruit ligt)

Blij dat we van haar af zijn, ook weer niet want ik kon geen genoeg krijgen van Domme TTT (zie ander topic)

Zeg Tara-lovers, wanneer komt de eerste Tara-fanwebsite? (Ruud heeft er al één)
En Tara-haters, wanner komt de eerste anti-Tara website?

In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  dinsdag 28 september 1999 @ 00:18:00 #28
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_191316
Tara is niet bepaald okee... maar kutwijf is weer een te groot woord. Het is gewoon een dom lui verwend gansje van rond de 20 dat het niet trok om 'allerlei huishoudelijke taken te doen als koken en afwassen, want dat hoef ik thuis ook niet...'( ).
Om al eerder genoemde redenen bijzonder irritant en schijnheilig. Verder inderdaad verstandig dat ze het bijltje er bij neer heeft gegooid, want het was duidelijk dat ze niet klaar is voor het diepe... hoe ondiep dat ook is, maar om haar daarvoor schouderklopjes te geven...pffffffft
Wat ik gewoon een enge gedachte vind is dat zulke mensen stemgerechtigd zijn... brrrrrr
V
Ja inderdaad, V. ja.
pi_191317
quote:
op 09-26-1999 om 07:50 PM schreef Remmie het volgende:
Tara Oke?

Volgens mij niet, zo als ze op TV buiten het huis tegen haar familie en alles liep te praten . Dat is pas schijnheilig, ze had in het huis uit moeten spreken hoe ze er over denkt en niet als de andere het niet eens kunnen zien of horen.

Op gerot staat beter.

P'cies Remmie, ik vind het heel lame van haar dat ze nu achteraf pas gaat spuien over haar'huisgenoten'. Ik ben in ieder geval blij dat die zeikert uit dat huis is.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')