abonnement Unibet Coolblue
pi_191289
Waarom is Tara nu een kutwijf, ze komt voor haar mening uit nou en. Zij is tenminste eerlijk, daar mag je respect voor hebben.

pi_191290
Ik zou het ook niet bij die mensen uit houden, ik vind ook alleen Sabine en Ruud aardig (misschien omdat ik ook uit brabant kom?) Maar bij bijvoorbeeld Bianca of die Maurice zou ik het echt niet lang uit kunnen houden!
pi_191291
Nou dan had ze dat best ook in het huis al tegen hun kunnen vertellen. Dat zou haar minder scheinheilig maken als de andere.

En toen martin wegging wilde ze iederen ook nog wel zien maar dat wil ze blijkbaar ook niet meer.

GEEJEE

Cup A Soup !!
Dat zouden meer mensen moeten doen.


pi_191292
mee eens , ze heeft wel een helehoop foute opmerkingen maar ze is wel eerlijk. ik vraag me alleen af waarom ze dit niet van te voren had kunnen weten en waarom niemand haar dat ook vroeg. ze was nog nooid langer dan 3 dagen bij haar vriend weg geweest en dat was al moerlijk zei hij.Ze is vreemd maar inderdaad wel eerlijk.

Gaby

*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
http://www.kidsplanet.nl
pi_191293
Je kan het vergelijken met een groep bergbeklimmers. Je gaat als groep de uitdaging aan om iets te bereiken. Ze wist van te voren wat de uitdaging was, en ze geeft bij de minste en geringste tegenslag op. 'Ze mist haar hondje zo'. In feite laat ze de rest in de steek.

Als ze het eerder had gezegd, dan had Martin niet weg gehoeven. Ze is gewoon een maten-naaister.

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_191294
Ze spreekt wel duidelijke taal en dat is op z'n minst te waarderen. Maar ze komt nu wel super arrogant over en zo heel erg heeft ze zich niet laten zien in het huis.
Fok!zine 2 the rescue!!!
  zondag 26 september 1999 @ 19:25:00 #7
137 AcE
Let'sNOTkillKenny!
pi_191295
Eerlijk!!!! Dan wel pas na 7 dagen EN na aandringen van de db-kamer, anders had ze echt niet verteld wat r dwars zat


quote:
op 09-26-1999 om 07:20 PM schreef Jasmijn het volgende:
Waarom is Tara nu een kutwijf, ze komt voor haar mening uit nou en. Zij is tenminste eerlijk, daar mag je respect voor hebben.

When when your left hand is gone...., your right hand is left...

pi_191296
Nou dat vind ik niet, ik kan me ook wel voorstellen dat de andere bewoners blij zijn dat ze opgerot is, want ze paste niet echt in die groep. Maar dat is dan toch juist heel goed van haar! Ze had ook weken met een sjagrijnige kop rond kunnen lopen en dan worden weggestemd. Maar nou houdt ze de eer aan zichzelf, ik heb daar wel respect voor.
  zondag 26 september 1999 @ 19:29:00 #9
137 AcE
Let'sNOTkillKenny!
pi_191297
I'm outta here.....
When when your left hand is gone...., your right hand is left...

pi_191298
Tara Oke?

Volgens mij niet, zo als ze op TV buiten het huis tegen haar familie en alles liep te praten . Dat is pas schijnheilig, ze had in het huis uit moeten spreken hoe ze er over denkt en niet als de andere het niet eens kunnen zien of horen.

Op gerot staat beter.

pi_191299
Tara is wel ok, maar dat stuk over schijnheilig... Het is een beetje als de ketel die de pot verwijt dat ie zwart ziet, ze zegt dat een aantal mensen in het Big Brother-huis schijnheilig is, terwijl ze zelf pas achteraf haar lieve muiltje opentrekt en echt zegt wat ze denkt. Niet echt ok.
pi_191300
(Big Papa calling.....)

TR is absoluut niet OK. Het is een achterbaks en verwend krengetje, die echt zo dom is dat ze serieus niet wist waar ze aan begon. Dat V haar niet tegen zichzelf beschermd heeft snap ik niet.
Tekenend was wel dat de rest van de groep er geen zak om gaf. En terecht.

De gedachte om 100 dagen met TR in 1 huis te moeten zitten. Ik laat me nog liever 100 dagen op BINC's rug binden (niet echt hoor, stel je voor dat je ook nog 's 100 dagen naar haar zou moeten luisteren!). En dan te bedenken dat die Roy levenslang heeft, want die lul durft het natuurlijk nooit uit te maken. Daar zorgt dat domme poppetje wel voor.

Paps

  zondag 26 september 1999 @ 23:14:00 #13
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_191301
HAHA,,,geinige topic...Humor wheee
pi_191302
Tara vertoont buiten het huis meer eerlijkheid, dan tegen de mensen in het huis die zij schijnheilig noemt. Dat noem ik schijnheilig. Hoe goed en knap het van haar dan allemaal wel niet is, dat ze "eerlijk" vertelt waarom ze het huis verlaat, ze had op z'n minst het fatsoen kunnen hebben om eerlijk tegen de groep te zijn. Tara zegt dat ze er geen vrienden aan over gehouden heeft, als de rest de beelden buitenshuis ooit zullen zien, zal er inderdaad weinig plaats zijn voor vriendschap!
Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
pi_191303
Barbarella is right!
Nix aan toe te voegen!
pi_191304
ik had liever tara afgelopen donderdag zien gaan dan martin.
en tara zei zelfs dat ze zich niet eens wil aanpassen, noumoe, wat moet je dan met zo iemand.
oh en hoorden jullie ook wat d'r vriend nog zei?
"Ja, ik had het wel verwacht. want afgelopen 2 jaar is het 1 keer voorgekomen dat we elkaar 3 dagen niet hadden gezien, en dat was ook heel moeilijk voor haar."
ik snap echt niet waarom ze dan heeft meegedaan.

Lukas http://www.cama.nl/BigBro

*************************
http://surf.to/BigBro
*************************

pi_191305
[quote]op 09-26-1999 om 11:12 PM schreef Big Mama het volgende:

TR is absoluut niet OK. Het is een achterbaks en verwend krengetje, die echt zo dom is dat ze serieus niet wist waar ze aan begon. Dat V haar niet tegen zichzelf beschermd heeft snap ik niet.
Tekenend was wel dat de rest van de groep er geen zak om gaf. En terecht.

je hebt gelijkt maar het feit is en blijft wel dat ze eerlijk was en haar mening uit gesproken heeft en buiten het huis niet veel meer zij dan wat ze binnen het bb huis ook al gezegt had en dat is in deze tijd best knap of je er nou een trut vind of niet.

Gaby

*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
http://www.kidsplanet.nl
  maandag 27 september 1999 @ 00:38:00 #18
295 Big Papa
Vader van Rolf en Daphne
pi_191306
(nu echt als Big Papa)

niet helemaal waar Gaby.
In het huis heeft ze niet veel meer gedaan dan nagelbijten en lopen zeuren.
Karin zei het al in de DB kamer "ze is te jong" en ze had gelijk. V heeft haar alleen geselecteerd omdat ze een perfecte young one is. Diep in hun hart wisten ze dat ze of zou gaan huilen of zou afknappen.
Beide zaken zijn gebeurd. Mission accomplished. Bij Momfert de Mol producties zijn ze op dit moment heel tevreden.

Leve Kim (en Hieke ook wel een beetje........)
pi_191307
okok maar voordat ze weg ging zij ze wel dat ze niet met ze op kon schieten...maar een beetje gelijk heb je wel
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
http://www.kidsplanet.nl
pi_191308
met iemand opschieten, betekent toch ook aanpassen of niet dan?
nou dat wilde ze dus pertinent niet.

Lukas http://www.cama.nl/BigBro

*************************
http://surf.to/BigBro
*************************

pi_191309
Yes !!!!!! Die is eruit....had ik op gestemd.
Keep on Smurfin'
pi_191310
TARA IS OKE!!!!!!!!!!!!!!!!
1 OMDAT ZE AMSTERDAMSE IS
2 OMDAT ZE DE REST NIET KAN UITSTAAN HAHAHHA
pi_191311
Tara is zeker ok, die heeft tenminste nog enigzins op tijd door waar ze in belandt is. Namelijk met een stelletje ontzettend niet-boeiende domme poepzakken die werkelijk helemaal nietsch te melden hebben, behalve dan dat ze gerukt hebben of dat graag zouden willen. Zij gaat nog heel erg blij zijn dat ze er zo vroeg uitgestapt is denk ik. Dat ze zelf zo burgerlijk is om al op haar 20ste samen te wonen en een hond te hebben is haar probleem, dat kan me weinig boeien eigenlijk. Op de mensen die in het kotje achterblijven of het klote vinden om er weg te gaan kun je niet hard genoeg kakken, dat heeft Tara erg goed door .

De kleine dingen in het leven zullen je het meeste geven.
  maandag 27 september 1999 @ 22:34:00 #24
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_191312
Ik geef Tara groot gelijk dat ze eruit gestapt is
En ik vind haar helemaal niet schijnheilig.
Inderdaad al dat zogenaamde gezellige getrut ik zou er ook gek van worden. En zeker daarna dit in de groep gooien, lekker in discussie met die zweef van een Bianca om vervolgens te vertekken dacht het niet, koffers pakken en gaan.
En Tara goed gedaan meid die Bart, Karin en Bianca heb jelekker afgezeken.
Zo van mij mag Bianca er uit nu of die supermuts van een Karin


Jessicaa

  maandag 27 september 1999 @ 22:59:00 #25
248 CAT
World Traveller
pi_191313
Jeetje man, KOM OP!!!!!!!! Luister eens goed naar wat ze zegt!!!!!!!!!!!!!
Dan kan je haar toch niet eerlijk en oké vinden?
-=***One nation under a groove***=-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')