Ik kan er niet opkomen...Grrrr
Hoezo dure kak-naam
quote:
Op zaterdag 26 januari 2002 14:03 schreef Cybart het volgende:
Coen Van Vrijberghe de koning?
Op het podium viel hij dood neer net als tommy cooper
quote:En ook dood.
Op zaterdag 26 januari 2002 14:18 schreef Cybart het volgende:
Koen Flink is / was opa in Oppassen!
COEN VDK viel dood neer tijdens een opvoering bij het openen van een winkel ofzo, als Johny Flodder idd.
quote:Als ik 't me goed herinner was het niet bij een winkelopening, maar bij een presentatie voor het nieuwe Flodder-seizoen. Hij moest over de motorkap van een sportauto springen oid en kreeg een acute hartstilstand. Een bepaalde hartafwijking kwam veel in zijn familie voor en is ook hem uiteindelijk fataal geworden.
Op zaterdag 26 januari 2002 14:25 schreef SunChaser het volgende:
COEN VDK viel dood neer tijdens een opvoering bij het openen van een winkel ofzo, als Johny Flodder idd.
quote:Idd... grijp ze, Johnny!
Op zaterdag 26 januari 2002 14:32 schreef SunChaser het volgende:
Huub Stapel wilde alleen niet Johny blijven spelen. De oorspronkelijke Kees vond ik trouwens ook beter.
quote:Ik vind anders de 2e Kees met een ontwikkelingsachterstand beter. Meer lachen enzo.
Op zaterdag 26 januari 2002 14:32 schreef SunChaser het volgende:
Huub Stapel wilde alleen niet Johny blijven spelen. De oorspronkelijke Kees vond ik trouwens ook beter.
Maar jammer dat hij gestorven is, het hadden nog leuke afleveringen kunnen worden.
Ze waren btw sowieso gestopt met de serie, iedereen was er inmiddels wel zat van. Dus als ie nog had geleefd waren er ook geen nieuwe afleveringen meer geweest.quote:Op zondag 27 januari 2002 12:04 schreef Freak187 het volgende:
Maar jammer dat hij gestorven is, het hadden nog leuke afleveringen kunnen worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |