Bier bier en nog meer bier zal er vloeien, morgen zal ik het alleen nog maar herinneren dmv foto'squote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:23 schreef boem-dikkie het volgende:
Gefeliciteerd A.Maak er een leuke dag van ! Mits bier
Jullie ook gefeliciteerdquote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:22 schreef Heatseeker het volgende:
Croupouque en ik ook.
gefeliciteerd A_A![]()
Ik wil veel sexquote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:11 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
FELI!![]()
Ik wilde je veel sex toewensen, maar als je toch alles vergeet...![]()
Ik wens je veul sex toe...maar alleen vandaag op je verjaardag, rest van het jaar sta je weer droogquote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik wil veel sexen ik vergeet niks
dus wens het me maar toe
Een handje helpen mag ook
Kom je drie weken voor mijn huwelijk mee...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik wil veel sexen ik vergeet niks
dus wens het me maar toe
Een handje helpen mag ook
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:41 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik wens je veul sex toe...maar alleen vandaag op je verjaardag, rest van het jaar sta je weer droog![]()
![]()
Ik ga gezellig met je mee celibatair leven denk ik maarquote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:49 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]heb je misschien wel gelijk in
dat hoeft nietquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:32 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik ga gezellig met je mee celibatair leven denk ik maar![]()
Hoiquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:04 schreef Jekoos het volgende:
Straks gaan we baggeren en kan remlof z'n eigen topic dicht gooien! Pwnd!
Dan moet je niet gaan baggeren!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:04 schreef Jekoos het volgende:
Straks gaan we baggeren en kan remlof z'n eigen topic dicht gooien! Pwnd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |