Ja, maar ik weet niet of ie het lang vol kan houden.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:54 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Huub is nog scherper als hij geen alcohol op heeft
Juh hep god Vurdommuh heullemaal geliek Geevt muh nou cheen tschoerriequote:Op maandag 12 maart 2007 23:54 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nou niet gaan mierenneuken hoor over een lettertje teveel of te weinig![]()
Niemand doet hier mee aan het Groot Nederlands Dictee
Hij had net gesport en gedoucht en dan ook nog eens dit..quote:Op maandag 12 maart 2007 23:54 schreef Suikeroom het volgende:
Jaap is rood
Teaser!quote:Op maandag 12 maart 2007 23:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik kijk liever naar een rukkende Eric dan naar een Japio die in zijn eigen kots zit te badderen...
Oh nee wacht, ik kijk liever naar Syl![]()
Zodra Huub der weeris doorheen blert schiet Jaap in de verdediging .. ik wil eindelijk wel is een NORMAAL gesprek met die jongen zien.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Liever niet hoor, wat mij betreft. Niemand weet Jaap zo in 1 zin weg te zetten als Huub. Alleen heeft Jaap dat lang niet altijd in de gaten.
Och, het begon me op te vallen...quote:Op maandag 12 maart 2007 23:54 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nou niet gaan mierenneuken hoor over een lettertje teveel of te weinig![]()
Niemand doet hier mee aan het Groot Nederlands Dictee
Hebben ze die buitenbadkuip trouwens al uitgebaggerd?quote:Op maandag 12 maart 2007 23:54 schreef Borga het volgende:
Nee, aftrekken in de JAKKOESSIE is echt heel veel stijl
Klopt helemaal, en daarin heeft ie in Sylvia dus een hele goeie.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:54 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Hij gaf mensen niet de kans om terug te praten en bleef zelfs door Sylvia heen blaten, hij hield pas op toen Sylvia haar stem verhefte tegen Huub. Huub moet gewoon leren om niet meteen te schelden in een discussie.
Huub zonder Sylvia wordt dan ook een drama, en dat weet Huub.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:56 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Klopt helemaal, en daarin heeft ie in Sylvia dus een hele goeie.
Ja, ze hebben alles op kweek gezet voor nader onderzoek...quote:Op maandag 12 maart 2007 23:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hebben ze die buitenbadkuip trouwens al uitgebaggerd?![]()
Brian mag z'n gitaar en vlieglessen wel houden. Laat hem z'n pillen maar eens inleverenquote:Op maandag 12 maart 2007 23:57 schreef Lieve het volgende:
Toneelhaak voor brian idd. Laat hem maar net als Sylvia inleveren. Sylvia haar paaldansen, brian zijn gitaar. Sylvia rijlessen, brian vlieglessen.
Ik zeg inleveren die handel! Hij is slappe beeldvulling zonder inhoud.
Wat mij betreft mag ie zich volgooien met die pillen en vervolgens tijdens zijn vliegles uit het vliegtuig springen, met zijn gitaar als parachute.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:58 schreef Judah het volgende:
[..]
Brian mag z'n gitaar en vlieglessen wel houden. Laat hem z'n pillen maar eens inleveren
Zeg heb je de discussie inhoudelijk ook wel gevolgd? Het is niet gemakkelijk om tegen een muur aan te praten. Wat is het voor onzin dat discussies maar goed gekoeld moeten blijven - retesaai.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zodra Huub der weeris doorheen blert schiet Jaap in de verdediging .. ik wil eindelijk wel is een NORMAAL gesprek met die jongen zien.
Yes, laat hem maar eens flink flippen die sukkel.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:58 schreef Judah het volgende:
[..]
Brian mag z'n gitaar en vlieglessen wel houden. Laat hem z'n pillen maar eens inleveren
quote:Op maandag 12 maart 2007 23:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag ie zich volgooien met die pillen en vervolgens tijdens zijn vliegles uit het vliegtuig springen, met zijn gitaar als parachute.
Zijn gitaar niet, die wil op zwemles, die smeekt om zwemles. Brian geeft de gitaar geen zwemles en de rest mag er niet aankomen. Dus WEG met de gitaar!quote:Op maandag 12 maart 2007 23:58 schreef Judah het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |