quote:Op maandag 12 maart 2007 23:46 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik weet het, ben een zeikerd aant worden
Precies.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:47 schreef Katewalker het volgende:
Wat willen ze nu eigenlijk van Jaap? En wat wil Jaap van HES? Waar gaat dit over?
Ze kunnen uren lullen en verwijten maken maar er verandert echt niks. Jaap zal nooit maatjes worden met HES ( hij haat ze) en HES irriteren zich aan hem en willlen Jaap weg hebben.
Natasia en Brian dulden Jaap omdat ze hem nodig hebben.
Amanda wil ook niks van Jaap.
Ik haat dit soort nutteloze gesprekken. Zo enorm destructief en leidt alleen maar tot meer boosheid bij beide partijen.![]()
Ok, die laatste opmerking was raak. Maar de eerste 14 minute probeerde ze constant door alles heen te bleren.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:46 schreef BuffyJan het volgende:
Ik vond Amandel anders wel scherp met dr opmerking![]()
Dan is die altijd in de meerderheid.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:47 schreef mootie het volgende:
waarom moet jaap nou altijd 1 op 1......
het was alleen een video boodschapquote:Op maandag 12 maart 2007 23:47 schreef Veulen het volgende:
Zeg zei natasia nou dat ze naar bed ging? Dus geen stemming vanavond? (Of heb ik dat gemist?)
Alsof hij het dan wél wint...quote:Op maandag 12 maart 2007 23:47 schreef mootie het volgende:
alles is gespeeld ze hebben allemaal beperkingen opgelegd gekregen. Het is gewoon erg nep aan het woorden en de redactie laat steeds meer steken vallenquote:Op maandag 12 maart 2007 23:44 schreef havefun het volgende:
Speelt Huub dit nou of is dit echt>?
Ja ze is moequote:Op maandag 12 maart 2007 23:47 schreef Veulen het volgende:
Zeg zei natasia nou dat ze naar bed ging? Dus geen stemming vanavond? (Of heb ik dat gemist?)
Lijkt me ook deel van het spel........ Jaap opfokken.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:47 schreef Katewalker het volgende:
Wat willen ze nu eigenlijk van Jaap? En wat wil Jaap van HES? Waar gaat dit over?
Ze kunnen uren lullen en verwijten maken maar er verandert echt niks. Jaap zal nooit maatjes worden met HES ( hij haat ze) en HES irriteren zich aan hem en willlen Jaap weg hebben.
Natasia en Brian dulden Jaap omdat ze hem nodig hebben.
Amanda wil ook niks van Jaap.
Ik haat dit soort nutteloze gesprekken. Zo enorm destructief en leidt alleen maar tot meer boosheid bij beide partijen.![]()
Videoboodschapje........quote:Op maandag 12 maart 2007 23:47 schreef Veulen het volgende:
schaapswatte?quote:Op maandag 12 maart 2007 23:48 schreef havefun het volgende:
Huub is echt een wolf in schaapskeleren
dan kan hij fysiek geweld uitlokkenquote:Op maandag 12 maart 2007 23:47 schreef mootie het volgende:
Denk dat DGK_REDAKTIE een hartaanval heeft nu. Een discussie waarin Sylvia verreweg de sterkste wasquote:Op maandag 12 maart 2007 23:48 schreef LoveProfusion het volgende:
Sylvia"ben ik wel een goede figurante?" haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |