Ja eeh... ik ga er gewoon vanuit da t altij open is!quote:Op maandag 19 maart 2007 22:10 schreef Crazy-M het volgende:
rest van de week inderderdaad gewoon open
had het dan ook ff gevragen joh, hadden wij wel antwoord op kunnen geven
mja zo zal het wel moeten zijnquote:Op woensdag 21 maart 2007 08:39 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ja eeh... ik ga er gewoon vanuit da t altij open is!
Oe ja.... Dat je " je lief" 's nachts uit bed kunt schoppen met een " ga eens een ijsje voor me halen.... Alsjebliehieft....quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja zo zal het wel moeten zijn
24/7
di-zo van 12 tot 22 en als het heel warm is wel op maandag en langer enzoquote:Op woensdag 21 maart 2007 08:39 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ja eeh... ik ga er gewoon vanuit da t altij open is!
hmm dat is nog is een ideequote:Op woensdag 21 maart 2007 09:18 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Oe ja.... Dat je " je lief" 's nachts uit bed kunt schoppen met een " ga eens een ijsje voor me halen.... Alsjebliehieft....
Je schrijft het goed.quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:14 schreef liefie_ het volgende:
liefie_ op woensdag!
wat een traktatie!
of is dat met een c?
Nou, ik ben toch wel blij dat ik niet door t putje pas!quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:53 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Mooi zo, regen, hagel en wat al niet. Spoel het maar allemaal weg, die viezigheid. Jammer dat de putten te klein zijn wat betreft de mens...
Ik heb jou dan ook nooit bedoeldquote:Op woensdag 21 maart 2007 12:44 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Nou, ik ben toch wel blij dat ik niet door t putje pas!
quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:45 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ik heb jou dan ook nooit bedoeld![]()
GEFELICITEERDquote:Op donderdag 22 maart 2007 10:10 schreef vamperotica het volgende:
Jippie! Ik ben jarig!![]()
Boe ik word oud![]()
Dank je!quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
GEFELICITEERD
jij verdient een ijsje!!
maar wel van Intermezzo he.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |