quote:
quote:maar wat ik eigenlijk wou zeggen: joost conijn heeft een tentoonstelling in rotterdam die me vet lijkt
ff patsen hoorquote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:45 schreef vamperotica het volgende:
Ik heb vanavond in etenstijd gegeten
Da's idd niet zo heel moeilijk om die ergens van te kennenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:46 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ff patsen hoor
ik ken de eigenaar
vast wel meer mensen maar sssst
serieus ken jij die ook?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:53 schreef existenz het volgende:
[..]
Da's idd niet zo heel moeilijk om die ergens van te kennen
Nee, maar Meurs is een vrij bekende persoon vanuit al zijn zaken en bezighedenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:57 schreef liefie_ het volgende:
[..]
serieus ken jij die ook?
want dan ken ik jou misschien weer zo indirect en zo
iedereen kent hem wel of iig van gezicht. Die zoon van m is trouwens ook een mafkeesquote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:46 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ff patsen hoor
ik ken de eigenaar
vast wel meer mensen maar sssst
de zoon is de eigenaarquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:10 schreef toma het volgende:
[..]
iedereen kent hem wel of iig van gezicht. Die zoon van m is trouwens ook een mafkees
In de brands tijdens het EK van 2004 zag ik m voor t eerst. Toen Nederland won en verassend alsnog door ging naar de volgende ronde liep ie op me af en sprong ie met zn zatte kop in mn rug.quote:
Ik zat in de befteling met het bedrijf waar ik toen werkte en iedereen voor ons te kijken heeft toen 2 treetjes bier over de kop gekregen, want die tafel vloog gigantisch wegquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:27 schreef toma het volgende:
[..]
In de brands tijdens het EK van 2004 zag ik m voor t eerst. Toen Nederland won en verassend alsnog door ging naar de volgende ronde liep ie op me af en sprong ie met zn zatte kop in mn rug.
terwijl ik m helemaal niet ken
Ik ook niet, klote geheugen! Van gisteravond weet ik nog wel.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:50 schreef liefie_ het volgende:
ik weet 2004 niet eens meer
en ik vind voetbal nog wel tof
maja ik weet ook niet meer wat ik eergister gegeten heb
sow nog schoenen gestolen?quote:Op zondag 18 maart 2007 17:22 schreef liefie_ het volgende:
ik ben net in de moskee geweest aan de ringbaan west
die hadden open dag! was kei interresant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |