een extra tilburgerquote:Op zondag 25 maart 2007 10:38 schreef Pinball het volgende:
en hij geeft gelijk een feest voor tilbo fokkersquote:Op zondag 25 maart 2007 13:53 schreef liefie_ het volgende:
[..]
een extra tilburger
het word nog wat!
en van mij natuurlijk ook een warm welkom en zo (is er geen omhels smiley?)
dat vraag ik me dus ook afquote:Op zondag 25 maart 2007 16:10 schreef liefie_ het volgende:
ja dat snap ik
maar waarom zou je meteen een bups onbekende fokkers over de vloer willen hebben
Omdat hij ons nu al aardig vind?quote:Op zondag 25 maart 2007 16:10 schreef liefie_ het volgende:
ja dat snap ik
maar waarom zou je meteen een bups onbekende fokkers over de vloer willen hebben
quote:
nou das toch leuk!quote:Op zondag 25 maart 2007 16:10 schreef liefie_ het volgende:
ja dat snap ik
gaan we dan ook in smileys pratenquote:Op zondag 25 maart 2007 16:17 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
nou das toch leuk!
hoi ben jij liefie underscore?
ja en jij bent min underscore tommy underscore min?
![]()
Zodat ik meteen mijn auto + sleutels aan vamperotica kan overdragen, blijkbaar.quote:Op zondag 25 maart 2007 16:10 schreef liefie_ het volgende:
ja dat snap ik
dubbele punt weequote:Op zondag 25 maart 2007 16:18 schreef liefie_ het volgende:
[..]
gaan we dan ook in smileys praten
zo van ja min underscore tommy underscore min ik ben liefie underscore uitroepteken! wat grappig he dubbele punt p?
is mooie gelegenheid danquote:Op zondag 25 maart 2007 16:20 schreef Pinball het volgende:
[..]
Zodat ik meteen mijn auto + sleutels aan vamperotica kan overdragen, blijkbaar.
haak openen quote haak sluiten, haak openen B haak sluiten haak openen url is topci haak sluiten op zondag 25 maart 2007 om 16.18 haak openen slash url haak sluiten. schreef liefie underscore het volgende haak openen B slash haak sluiten.quote:Op zondag 25 maart 2007 16:18 schreef liefie_ het volgende:
[..]
gaan we dan ook in smileys praten
zo van ja min underscore tommy underscore min ik ben liefie underscore uitroepteken! wat grappig he dubbele punt p?
lekker makkelijk inderdaadquote:Op zondag 25 maart 2007 16:26 schreef liefie_ het volgende:
whaha geniaal! en dan ook idd elkaar gaan quoten
zit je daar in je centerparks huisje
oeh nou belt net mn papa dat er iemand een wil kopen!quote:Op zondag 25 maart 2007 16:49 schreef liefie_ het volgende:
ik heb kei mooie kettingen gemaakt!
ff kijken of mn zusje misschien ff een foto er van wil maken
Bios?quote:Op zondag 25 maart 2007 16:56 schreef existenz het volgende:
300 is een toffe film trouwens.
+ Thuisquote:
Sparta vs Persie. Beetje ala Gladiator en hoe heette die andere Griekse helden epos film van 1-2 jaar terug (Spartacus)? Zoietsquote:Op zondag 25 maart 2007 16:59 schreef liefie_ het volgende:
ik fietste vrijdag langs de midi en ik dacht waar gaat die over? die 300
ik vond het zo'n gekke naam
Het verhaal dat 300 Spartanen (nee niet de voetballers, maar diezelfde als die in Troy meespelen) 1000000 aanvallers hebben tegengehouden en zo de democratie hebben gered!quote:Op zondag 25 maart 2007 16:59 schreef liefie_ het volgende:
ik fietste vrijdag langs de midi en ik dacht waar gaat die over? die 300
ik vond het zo'n gekke naam
Tadaa!quote:Op zondag 25 maart 2007 16:20 schreef Pinball het volgende:
[..]
Zodat ik meteen mijn auto + sleutels aan vamperotica kan overdragen, blijkbaar.
inderdaadquote:Op zondag 25 maart 2007 17:01 schreef liefie_ het volgende:
ow nee met veel bloed en zo vast?
bah
voetbal was trouwens gister echt kut nu je er toch over begint
Oh ja, Troy. Die naam zocht ikquote:Op zondag 25 maart 2007 17:00 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Het verhaal dat 300 Spartanen (nee niet de voetballers, maar diezelfde als die in Troy meespelen) 1000000 aanvallers hebben tegengehouden en zo de democratie hebben gered!
Heb je nu er over gedroomd omdat je voetbal leuk vind of omdat je die huisgenoot niet moetquote:Op zondag 25 maart 2007 17:09 schreef liefie_ het volgende:
ik had trouwens nog gedroomt over het voetbal!
namelijk dat nederland had verloren met 1-0 en mn roemeense huisgenoot helemaal niet meer uit te staan was
van WillemII welquote:Op zondag 25 maart 2007 22:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik was best tevreden over het 0-0. Kon slechter dacht ik zo..
toma niet, de rest vind van wel.quote:Op zondag 25 maart 2007 23:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ben voor Ajax.![]()
of vinden jullie me nu een verrader?![]()
is heerlijk buitenquote:Op maandag 26 maart 2007 09:29 schreef liefie_ het volgende:
het is lekker buiten he he? of nou ja zo ziet het er uit
wat voor kleren weer is het?
dat wist je!quote:Op maandag 26 maart 2007 15:55 schreef Crazy-M het volgende:
Ben ik vroeg klaar van stage....
zit ik zelfs op de spoorlaan voor mn laatste klus van stage....
is de intermezzo dicht
dus niet klagenquote:Op maandag 19 maart 2007 22:10 schreef Crazy-M het volgende:
rest van de week inderderdaad gewoon open
had het dan ook ff gevragen joh, hadden wij wel antwoord op kunnen geven
Duh... T is maandag...quote:Op maandag 26 maart 2007 15:55 schreef Crazy-M het volgende:
Ben ik vroeg klaar van stage....
zit ik zelfs op de spoorlaan voor mn laatste klus van stage....
is de intermezzo dicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |