hehehequote:Op donderdag 22 maart 2007 17:13 schreef Crazy-M het volgende:
Waar was die schietpartij vandaag?
http://www.nu.nl/news/101(...)a_verkeersruzie.html
Broekhoven is ook 3x niets qua probleemwijk.quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:19 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
heheheoverigens: Wie wonen er allemaal in "probleemwijken" Tilburg: staat niet op de kaart
Hoe erg kan Broekhoven nu zijn
![]()
voortreffelijk! echt te heerlijk!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:19 schreef vamperotica het volgende:
En? Hoe waren die?
nou de macdrive zou de meest logische zijn... is op industrieterrein, kun je ook meteen ff lekker scheuren, plus je zit zo op een 3 baans snelweg waar je ook ff flink kan planken om dan vervolgens bij de afslag hilvarenbeek eraf te gaan en meteen weer terug te knallen!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:05 schreef metallicattim het volgende:
Eej Tilburgenaren!
Een vraagje aan jullie, we willen 15 april een kleine openingsmeeting houden voor een auto of 15 ( max: 25 auto's ), hebben jullie misschien wat locaties die hier geschikt voor zijn?
Alvast bedankt!
een openingsmeeting voor auto's?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:05 schreef metallicattim het volgende:
Eej Tilburgenaren!
Een vraagje aan jullie, we willen 15 april een kleine openingsmeeting houden voor een auto of 15 ( max: 25 auto's ), hebben jullie misschien wat locaties die hier geschikt voor zijn?
Alvast bedankt!
Gelukkig niet op handige fietsafstand vanuit noordquote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:13 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
nou de macdrive zou de meest logische zijn... is op industrieterrein, kun je ook meteen ff lekker scheuren, plus je zit zo op een 3 baans snelweg waar je ook ff flink kan planken om dan vervolgens bij de afslag hilvarenbeek eraf te gaan en meteen weer terug te knallen!
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:25 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Gelukkig niet op handige fietsafstand vanuit noord
Thx, maar er zal niet "geknald" worden, tis een liefhebbersclub voor een bepaald type wagen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:13 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
nou de macdrive zou de meest logische zijn... is op industrieterrein, kun je ook meteen ff lekker scheuren, plus je zit zo op een 3 baans snelweg waar je ook ff flink kan planken om dan vervolgens bij de afslag hilvarenbeek eraf te gaan en meteen weer terug te knallen!
Het seizoen voor de meetings is weer begonnen en dat doen we met een Openingsmeeting van onze "club"quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:22 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
een openingsmeeting voor auto's?![]()
nou dan kan je in ieder geval ff een leuk rondje rijdenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:29 schreef metallicattim het volgende:
[..]
Thx, maar er zal niet "geknald" worden, tis een liefhebbersclub voor een bepaald type wagen.
Ik zal deze locatie eens gaan bekijken![]()
anders hornbach heeft grote parkeerplaatsquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:05 schreef metallicattim het volgende:
Eej Tilburgenaren!
Alvast bedankt!
baron van voorst tot voorst weg zijn ze helemaal aan het omgooien en daar kun je bijna niet komen, staat echt altijd een dikke file!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
anders hornbach heeft grote parkeerplaats
ligt aan de dongenseweg / baron van voorst tot voorstweg
en tja, topic is inderdaad lang stil gebleven :s
hoop dan niet dat je een auto hebt en hou er rekening mee dat ze eind dit jaar het daar open gaan leggen ala spoorlaan en je er dus niet normaal kan rijden!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 09:30 schreef Pinball het volgende:
Tilburg!
Het is rond! Ik ga in Tilburg werken, en dus ook wonen.
En ik heb al een appartement op het oog, aan de Schouwburgring. Kan ik zo hetcentrum
inlopen.
Waarschijnlijk eind april al!
Oh, crap.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 09:58 schreef -_Tommy_- het volgende:
hoop dan niet dat je een auto hebt en hou er rekening mee dat ze eind dit jaar het daar open gaan leggen ala spoorlaan en je er dus niet normaal kan rijden!
En bedankt!quote:maar toch welkom en van harte enzo!
jeps die onzin duurt nog tot en met 2012quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:21 schreef Pinball het volgende:
[..]
Oh, crap.
Dat parkeren wist ik wel, maar dat soort Spoorlaan onzin voor de deur is inderdaad wel behoorlijk kut.
Aan de andere kant: ik kan lekker naar mijn werk fietsen, dat is goedkoop en gezond.![]()
[..]
En bedankt!![]()
Jeuj!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 09:30 schreef Pinball het volgende:
Tilburg!
En ik heb al een appartement op het oog, aan de Schouwburgring. Kan ik zo hetcentrum
inlopen.
eind april ook warming house party voor alle tilbos fokkers hiero ?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 09:30 schreef Pinball het volgende:
Tilburg!
inlopen.
Natuurlijk, kan ik meteen mijn auto + sleuteltjes overdragen aan vamperotica.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:43 schreef Crazy-M het volgende:
eind april ook warming house party voor alle tilbos fokkers hiero ?
Ik ga bij een drukkerij werken. Overigens heb ik al ooit 19 jaar in Brabant gewoond, dus ik denk dat ik vrij snel zal wennen, maar braaf blijven zit er dus niet in.quote:hehe, Gefeliciteerd met dit wijze besluit om naar tilburg te komen
nu je stuff pakken en gelijk hierheen komen.
waar ga je trouwens werken?
PS
Welkom, veel geluk en blijf wel braaf he
quote:Op zondag 25 maart 2007 10:38 schreef Pinball het volgende:
[..]
Natuurlijk, kan ik meteen mijn auto + sleuteltjes overdragen aan vamperotica.
[..]
Ik ga bij een drukkerij werken. Overigens heb ik al ooit 19 jaar in Brabant gewoond, dus ik denk dat ik vrij snel zal wennen, maar braaf blijven zit er dus niet in.
Bedankt voor het warme welkom.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |