quote:Op maandag 12 maart 2007 23:28 schreef Kidney_Bean het volgende:
Weet niet of het al gezegd is, maar:Volgens mij is de hele show al opgenomen, en is L&C dus geen spoiler of any kind. Misschien waren de chicks gewoon op vakantie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Idd! Dat dacht ik ook al!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 08:10 schreef zoeperzazke het volgende:
Hee eens even iets heel anders... Hadden wij vorig seizoen niet de term Yfke briefke bedacht??/ Want in deel 1 was het gewoon yfke mail.... het viel me heel erg op.
Weet je dat zeker??? Het lijkt wel een wijf (excuus, ik vind dit geen vrouw) van 40quote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:42 schreef apestaartje het volgende:
Ik zag ergens deze foto van Tanimara. En vind hem niet erg mooi.
[afbeelding]
eensch..heb me rot geërgerd aan d'rquote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:34 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ze heeft ook een soort elitaire verhevenheid in haar uitstraling die me niet aanstaat
Wow... Amaaaazing lashes! Owneej, dat was bij antm.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:42 schreef apestaartje het volgende:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:42 schreef apestaartje het volgende:
[afbeelding]
Niet alleen in haar uitstraling. Maan zei dat ze in 6VWO zat, toen zei Sabrina "Ik studeer al 3 jaar! Toerisme"quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:34 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ze heeft ook een soort elitaire verhevenheid in haar uitstraling die me niet aanstaat
Kan makkelijkquote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:58 schreef Elvi het volgende:
Ja er is ook HBO toerisme maar die Sabrina is toch pas 18Dus dan zal het eerder MBO zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |