want???quote:Op maandag 12 maart 2007 22:59 schreef Sammy-S het volgende:
Wat een ratten zijn die Huub en Sylvia.
Goedenavond allemaal.
nou wil jij ff aandacht ................zegquote:Op maandag 12 maart 2007 22:59 schreef Sammy-S het volgende:
Wat een ratten zijn die Huub en Sylvia.
Goedenavond allemaal.
Ja, ja...quote:Op maandag 12 maart 2007 22:59 schreef mootie het volgende:
[..]
ja bah, ze tonen wat persoonlijke interesse! afschieten die hap!
Ik heb zijn blote ass gezien, damnquote:Op maandag 12 maart 2007 22:59 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dat is nog erger........hou me op de hoogte......![]()
Ik krijg zo het idee dat alle hulp al is aangeboden. Zo niet, dan zit ik fout.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:56 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Het mijne ook, maar dat is geen reden om haar aan te vallen. Ze zit al in de verdediging, en durft er blijkbaar niet uit te komen. Help even een handje, wil je?
Dat wilde hij de hele dag al kwijt, maar niemand wilde naar hem luisteren. Laat hem maar even.quote:
Of een filmpje, iig ietsquote:Op maandag 12 maart 2007 23:00 schreef bunnyma het volgende:
Krijgen we nu dan nog een stemming?
Ben benieuwd.
nu nog .....zeker natasia .................die wil een wippie maken met wilgoquote:Op maandag 12 maart 2007 23:00 schreef bunnyma het volgende:
Ben benieuwd.
Stemming, waarover?quote:Op maandag 12 maart 2007 23:00 schreef bunnyma het volgende:
Ben benieuwd.
Ik gok bruiloft Natasia...quote:Op maandag 12 maart 2007 23:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ik gok dat ze unaniem moeten stemmen over een paar extra uren voor Sylvia (crematie van haar vader).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |