Jaap is een heleboel dingen-loos.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:54 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Voor Jaap zegt tijd niets......Jaap is tijdloos......(en kansloos by the way)..![]()
negeren maar lijkt mij het beste!quote:Op maandag 12 maart 2007 22:54 schreef Heathen het volgende:
[..]
Jij wordt dagelijks in elkaar geslagen?
vind dat altijd heeeeeeeeeeel moeilijk te begrijpen..........ik denk dat ik dit noooit zou toestaan en bij de eerste beste klpa weg zou zijn ....................maar goed.........heb het niet meegemaakt dus...........quote:Op maandag 12 maart 2007 22:56 schreef Ning het volgende:
[..]
Laat ik zo zeggen, ik weet wat het is om klappen te krijgen. Klappen waar ik niet om gevraagt heb
of terugslaanquote:
Hij gaat onder de douchequote:Op maandag 12 maart 2007 22:57 schreef Mokum020 het volgende:
En ja hoor.........Japie Zweet staat in de keuken i.p.v. onder douche.......
ik kijk ff niet meer....eet ie al?
Ik mag dus niet zeggen dat ze dat verdient omdat ik er niet bij was en jij mag wel zeggen dat ze dat niet verdient? Beetje rare gang van zaken. Met de informatie die ik nu heb is mijn mening dat het gewoon heel erg tragisch is met dat meisje, maar dat het toch echt wel een verloren zaak is. Mijn aandacht zou meer uitgaan naar dat soort smerige types die dat flikken.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:55 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Je weet niet eens wat er gebeurd is je was er toch niet bij? Ik vind het nogal wat dat je zo reageert hoor..ik weet niet of je haar heb gezien maar dt meisje heeft er gevolgen voor het leven aan overgehouden.
Dat ze hem dat heeft vergeven zegt niet dat ze het verdient
ja bah, ze tonen wat persoonlijke interesse! afschieten die hap!quote:Op maandag 12 maart 2007 22:59 schreef Sammy-S het volgende:
Wat een ratten zijn die Huub en Sylvia.
Goedenavond allemaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |