abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 15 maart 2007 @ 16:55:32 #126
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_47306297
Zou wel raar zijn als je er niet terechtkan... wat moet je dan?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_47306308
Ik moet ook nog steeds Arthur lezen ik heb echt geen rust in mn gat gehad (nee, niet letterlijk ) de afgelopen tijd.
pi_47306355
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 16:55 schreef wonderer het volgende:
Zou wel raar zijn als je er niet terechtkan... wat moet je dan?
Dan ga ik kijken of ik terecht kan bij een revalidatiecentrum waar ze ook iets dergelijks aanbieden (in Enschede iig). Maar ik ga liever naar het nkcv in driebergebergen, ietsjes dichterbij.
  donderdag 15 maart 2007 @ 16:57:28 #129
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_47306368
Fijn dat er toch nog "voordelen" bij komen.

Zolang je maar in je gestructureerde leven inplant dat je ooit nog tijd vrij hebt om koffie te gaan drinken als ik in Utrecht studeer !
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 15 maart 2007 @ 16:58:01 #130
71919 wonderer
pi_47306396
Geeft niks. Er zijn wel belangrijker zaken dan Arthur
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
pi_47306493
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 16:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Fijn dat er toch nog "voordelen" bij komen.

Zolang je maar in je gestructureerde leven inplant dat je ooit nog tijd vrij hebt om koffie te gaan drinken als ik in Utrecht studeer !
Daar maak ik natuurlijk alle tijd voor als het zover is.
pi_47306514
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 16:58 schreef wonderer het volgende:
Arthur is, als nodige ontspanning, ook best belangrijk.
  donderdag 15 maart 2007 @ 17:01:20 #133
71919 wonderer
pi_47306520
Ja, Driebergen is inderdaad handiger dan. Ik ga voor je duimen dat ze plek hebben voor je.
pi_47306555
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 17:01 schreef wonderer het volgende:
Ja, Driebergen is inderdaad handiger dan. Ik ga voor je duimen dat ze plek hebben voor je.
Thnx
  donderdag 15 maart 2007 @ 17:02:13 #135
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_47306562
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 16:58 schreef wonderer het volgende:
En Arthur gaat nergens heen. Ik neem tenminste aan dat de sitegewoon nog wel online blijft .
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 15 maart 2007 @ 17:02:31 #136
71919 wonderer
pi_47306575
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 17:01 schreef Twisted_fok het volgende:

[..]

Arthur is, als nodige ontspanning, ook best belangrijk.
Ja,voor jou is het ontspanning Voor mij is het keihard werken.

Iemand zei trouwens dat het helemaal niet interessant was om een heel boek over hem te lezen omdat er niks "speciaals" gebeurt en nou ben ik weer aan het twijfelen...
  donderdag 15 maart 2007 @ 17:03:23 #137
71919 wonderer
pi_47306607
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 17:02 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

En Arthur gaat nergens heen. Ik neem tenminste aan dat de sitegewoon nog wel online blijft .
Nou ja, ALS het wordt uitgegeven zal er wel een en ander moeten veranderen Maar dat is toch toekomstmuziek (of muzak) dus daar hebben we het voorlopig nog niet over.
  donderdag 15 maart 2007 @ 17:03:57 #138
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_47306632
Niks speciaals? De jongen maakt zo veel herkenbaars mee! Je weet dat ik meer dan eens gezegd heb dat ik dingen herken van mezelf.
Dat is al speciaal genoeg.
Hoogachtend,
Erik.
pi_47306690
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 17:02 schreef wonderer het volgende:

[..]

Ja,voor jou is het ontspanning Voor mij is het keihard werken.

Iemand zei trouwens dat het helemaal niet interessant was om een heel boek over hem te lezen omdat er niks "speciaals" gebeurt en nou ben ik weer aan het twijfelen...
Dat is gewoon een kwestie van smaak. Ik zou het boek zeker kopen en in een ruk uitlezen.
Ik vind het heerlijk om op zo'n manier in iemand leven te kunnen duiken, voor mij hoeven er dan geen 'speciale' dingen te gebeuren. Toen ik voor het eerst van Arthur hoorde heb ik alle verhalen die toen online stonden achter elkaar gelezen, ik kon gewoon niet ophouden.
  donderdag 15 maart 2007 @ 17:06:00 #140
71919 wonderer
pi_47306701
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 17:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Niks speciaals? De jongen maakt zo veel herkenbaars mee! Je weet dat ik meer dan eens gezegd heb dat ik dingen herken van mezelf.
Dat is al speciaal genoeg.
Yeah, dat zei ik ook al... en ook mensen die niet direct iets herkennen vinden het leuk om te lezen, maar toch.. ergens heeft die persoon wel gelijk natuurlijk. 't Is geen uniek verhaal, en nu was dat wel mijn opzet, het moet zo realistisch mogelijk worden en toch interessant, en nu ben ik bang dat uitgevers dat ook gaan vinden.
pi_47306745
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 17:06 schreef wonderer het volgende:

[..]

Yeah, dat zei ik ook al... en ook mensen die niet direct iets herkennen vinden het leuk om te lezen, maar toch.. ergens heeft die persoon wel gelijk natuurlijk. 't Is geen uniek verhaal, en nu was dat wel mijn opzet, het moet zo realistisch mogelijk worden en toch interessant, en nu ben ik bang dat uitgevers dat ook gaan vinden.
Ik neem aan dat er uitgevers met verschillende smaken bestaan, kwestie van de goede vinden toch?
Klinkt makkelijker dan het is natuurlijk.
  donderdag 15 maart 2007 @ 17:07:36 #142
71919 wonderer
pi_47306755
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 17:05 schreef Twisted_fok het volgende:

[..]

Dat is gewoon een kwestie van smaak. Ik zou het boek zeker kopen en in een ruk uitlezen.
Ik vind het heerlijk om op zo'n manier in iemand leven te kunnen duiken, voor mij hoeven er dan geen 'speciale' dingen te gebeuren. Toen ik voor het eerst van Arthur hoorde heb ik alle verhalen die toen online stonden achter elkaar gelezen, ik kon gewoon niet ophouden.
Dat vind ik zo leuk om te horen FamFarmerFan was ook al keilaat naar bed gegaan onder het mom van "nog eentje dan" en dat geeft me wel weer vertrouwen.

Maar ik ben toch onzeker
  donderdag 15 maart 2007 @ 17:09:29 #143
71919 wonderer
pi_47306818
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 17:07 schreef Twisted_fok het volgende:

[..]

Ik neem aan dat er uitgevers met verschillende smaken bestaan, kwestie van de goede vinden toch?
Klinkt makkelijker dan het is natuurlijk.
Uitgever vinden is inderdaad lastig omdat de doelgroep nogal vaag is. Ik heb er nu twee bij wie ik het eerst ga proberen en daarna zie ik wel verder.
pi_47306828
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 17:07 schreef wonderer het volgende:

[..]

Dat vind ik zo leuk om te horen FamFarmerFan was ook al keilaat naar bed gegaan onder het mom van "nog eentje dan" en dat geeft me wel weer vertrouwen.

Maar ik ben toch onzeker
Natuurlijk ben je daar onzeker over, maar je moet de moed niet opgeven hoor.
Alleen hier al heb je veel fans.
  donderdag 15 maart 2007 @ 17:10:17 #145
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_47306845
En natuurlijk zal niet elke uitgever staan springen om dit verhaal. Maar je kan het altijd proberen, en of ze eht nou afwijzen of niet, mijn mening verandert er niet door. De kracht vanArthur ligt in het herkenbare en realistische. Grootse spectaculaire dingen zouden zo afbreuk doen aan het intieme sfeertje wat ik heb met de gedachtengang en de gebeurtenissen.
Hoogachtend,
Erik.
pi_47306895
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 17:10 schreef Tha_Erik het volgende:
En natuurlijk zal niet elke uitgever staan springen om dit verhaal. Maar je kan het altijd proberen, en of ze eht nou afwijzen of niet, mijn mening verandert er niet door. De kracht vanArthur ligt in het herkenbare en realistische. Grootse spectaculaire dingen zouden zo afbreuk doen aan het intieme sfeertje wat ik heb met de gedachtengang en de gebeurtenissen.
Dat heb je goed omschreven.
  donderdag 15 maart 2007 @ 17:12:25 #147
71919 wonderer
pi_47306911
Als laatste redmiddel is er altijd nog eigen beheer En dan moeten jullie er allemaal tien kopen anders schiet het nog niet op
  donderdag 15 maart 2007 @ 17:13:09 #148
71919 wonderer
pi_47306936
Nou, jullie maken met verlegen
pi_47306950
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 17:12 schreef wonderer het volgende:
Als laatste redmiddel is er altijd nog eigen beheer En dan moeten jullie er allemaal tien kopen anders schiet het nog niet op
Hoeveel gaat dat kosten, dan kan ik vast gaan sparen.
pi_47306963
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 17:13 schreef wonderer het volgende:
Nou, jullie maken met verlegen
Dat vinden we leuk om te doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')