Euh, nou in ons lokale biebje lenen ze geen lesbolit uit hoorquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:17 schreef DR34M3R het volgende:
bibliotheek?
Je bent niet erg spraakzaam...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Moe. Morgen een lange dag. En nog een gesprek aan het eind waar ik niet zo naar uitkijk.
Bij jullie leven ze nog in de middeleeuwen?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:21 schreef maedel het volgende:
[..]
Euh, nou in ons lokale biebje lenen ze geen lesbolit uit hoor
Misschien lucht het juist wel op om erover te praten.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Toen ik vorige week ziek was vroeg mijn tekenlerares aan een aantal klasgenoten hoe het nou eigenlijk metme ging, over het algemeen gezien. En toen is er blijkbaar gezegd dat sommigen zich zorgen omme maken. Dat het niet goed gaat.
En daarwil zehet even over hebben.
En het is niet dan ik haar niet aardig vind, in tegendeel, maar ik ben bang dat er vanalles naar boven komt watik liever gewoon wegstopen niet meer aan denk. Maar dat zal er wel niet inzitten.
Misschien. Maar ik ben eerlijk gezegd een beetje bang voor de confrontatie met mezelf. Hoe ik tijdens en na dat geprek ben.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Misschien lucht het juist wel op om erover te praten.
Echte problemen heb je terwijl je 't niet echt door hebt/begrijpt.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Toen ik vorige week ziek was vroeg mijn tekenlerares aan een aantal klasgenoten hoe het nou eigenlijk metme ging, over het algemeen gezien. En toen is er blijkbaar gezegd dat sommigen zich zorgen omme maken. Dat het niet goed gaat.
En daarwil zehet even over hebben.
En het is niet dan ik haar niet aardig vind, in tegendeel, maar ik ben bang dat er vanalles naar boven komt watik liever gewoon wegstopen niet meer aan denk. Maar dat zal er wel niet inzitten.
Ik moet het hier met wonderer eens zijn. En blijkbaar is er een reden waarom er mensen zijn die zich zorgen om je maken. Gezien je eigen reactie hierop niet onterecht lijkt me.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien. Maar ik ben eerlijk gezegd een beetje bang voor de confrontatie met mezelf. Hoe ik tijdens en na dat geprek ben.
Okee. Ik dacht, misschien een plek waar niet zoveel mensen zijn als je je kut gaat voelen of zo.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, als het dan toch plaats moet vinden, dan het liefst gewoon op school.
Het is sowieso pas na mijn laatste uur, en dat wil morgen dus zeggen dat er daarna vrijwel niemand meer op school is om dat tijdstip, dus dat zit wel goed.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Okee. Ik dacht, misschien een plek waar niet zoveel mensen zijn als je je kut gaat voelen of zo.
Oh, okee. Nou, veel sterkte vast. Ik hoop dat je er beter uitkomt dan je erin ging.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is sowieso pas na mijn laatste uur, en dat wil morgen dus zeggen dat er daarna vrijwel niemand meer op school is om dat tijdstip, dus dat zit wel goed.
Ja, het is ook dat ik bang ben voor wat ik onder woorden moet brengen. Ik ben me constant bewust van dingen waar ik me zelf worgen om maak, maar op het moment dat je ze in een gesprek onder woorden moet brengen, worden ze zo concreet. Dat beangstigt me een beetje.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:40 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik moet het hier met wonderer eens zijn. En blijkbaar is er een reden waarom er mensen zijn die zich zorgen om je maken. Gezien je eigen reactie hierop niet onterecht lijkt me.
Het klinkt cliché, maar het ben blij dat er mensen zijn die genoeg om je geven om zich zorgen om je te maken. En daar wat mee te doen.
Ik zal morgen aan je denken Erik.
Maakt denk ik uit wat voor research je doet. Met mijn werk heb ik nooit zo heel erg veel last van afstanden gehadquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:41 schreef wonderer het volgende:
Research plegen is knap moeilijk als je 6000 km verderop zit
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:44 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Maakt denk ik uit wat voor research je doet. Met mijn werk heb ik nooit zo heel erg veel last van afstanden gehad
Mailtje van switchboard.nl. Van soaids.nl kreeg ik meer info. Maar het redelijk frustrerend dat ik niet gewoon boeken of artikelen (fysiek) kan opzoeken.quote:Eventueel zou je contact met een huisarts kunnen opnemen die destijds een praktijk had.
Nou, iets van 500 boeken beschikbaar, en ja, dan moeten ze een keuze maken hequote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:29 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Bij jullie leven ze nog in de middeleeuwen?
Het is al een groot pluspunt dat je zelf weet waar de schoen wringt. En hoe is je gevoel bij die lerares? Is ze iemand aan wie je je problemen toevertrouwt?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, het is ook dat ik bang ben voor wat ik onder woorden moet brengen. Ik ben me constant bewust van dingen waar ik me zelf worgen om maak, maar op het moment dat je ze in een gesprek onder woorden moet brengen, worden ze zo concreet. Dat beangstigt me een beetje.
Dat is fijn. Dan ga er voor Erik.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Ze is wel iemand die ik echt vertrouw, en waarvan ik weet dat ze ook oprecht iets om bepaalde leerlingen geeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |