Smaakverschilquote:Op maandag 12 maart 2007 21:10 schreef PietjePuk63 het volgende:
Dat hij en de mooie Dido gelukkig mogen worden!!!
Ik vind dit ook wel een leuk gesprek.quote:Op maandag 12 maart 2007 21:14 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap gaat er een basistheorie uit de psychologie bijpakken.![]()
![]()
![]()
Ik vind hem echt geweldig.![]()
Klaverb(h)oer?quote:Op maandag 12 maart 2007 21:13 schreef IkWeetNiets het volgende:
Brain en Jaap vergeten dat Brain een ijzersterke troef heeft...
Als ik hem zo hoor praten zie ik idd ook wel potentie in Jaap.quote:Op maandag 12 maart 2007 21:15 schreef PietjePuk63 het volgende:
Jaap begint langzaam maar zeker in de Nathanael-rol te kruipen. Die was erg sterk in het aansturen en manipuleren van anderen.
Jaap is daar nog niet zo bedreven in, maar dat is een kwestie van tijd, gok ik zo, gezien zijn toch zeker aanwezige intellectuele capaciteiten.
Ik zie een pittige strijd tussen Jaap/Brian en Huub/Eric in de zeer nabije toekomst. En dat maakt het dan weer alleen maar nog leuker.
Hmm... als wij dat weten, weet de redactie het ook. En meestal weten ze zelfs meer. Dus wie weet? Jaap zou zich zomaar kunnen ontpoppen tot een kijkcijferkanon. Hij zou niet de eerste zijn die door Scanman wordt onderschat (no offence, maar voor de noobs ben je toch een soort van misplaatst autoriteit)...quote:Op maandag 12 maart 2007 21:09 schreef voyeur het volgende:
[..]
Goeie theorie, maar Jaap's problemen zijn al wel duidelijk. Hij praat er ook wel over (overlijden broer, isolement, gewicht), maar een pratende Jaap maakt nog geen boeiende tv. De tijd dat we ademloos toekeken hoe jij een boek las aan de keukentafel zijn helaas voorbij.
Maar dat doe ik lekker niet.quote:Op maandag 12 maart 2007 21:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
SmaakverschilDat 'mooie' mag je van mij vet doorstrepen.
Jaap heeft de redactie waarschijnlijk ook zijn theorie verhaaltjes verkocht en daar zijn ze ingetrapt.quote:Op maandag 12 maart 2007 21:18 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Hmm... als wij dat weten, weet de redactie het ook. En meestal weten ze zelfs meer. Dus wie weet? Jaap zou zich zomaar kunnen ontpoppen tot een kijkcijferkanon. Hij zou niet de eerste zijn die door Scanman wordt onderschat (no offence, maar voor de noobs ben je toch een soort van misplaatst autoriteit)...
*leunt achterover, trekt een biertje open, wacht op scan met een bijl voor de deur*
Gatverquote:Op maandag 12 maart 2007 21:00 schreef Sug4r het volgende:
Jaap gaat iedere ochtend op de wc bij Huub en Eric poepen
Mag Sylvia ook?quote:Op maandag 12 maart 2007 21:19 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Maar dat doe ik lekker niet.![]()
Jij hebt nu je Amanda, ik zou zeggen: Enjoy.![]()
Gisteren sprak Jaap met Brian over de psychologische test die ze hebben moeten ondergaan. Daaruit kwam, volgens Jaap, dat hij een pervasieve persoonlijkheid is. Brian raakte het spoor al snel bijster na allemaal moeilijke woorden, maar hij knikte ja.....ja.... Jaap was verbaasd en een beetje pissed, dat ze die conclusie binnen 1 uur kunnen trekken.quote:Op maandag 12 maart 2007 20:54 schreef voyeur het volgende:
[..]
Tis mij een raadsel. Hij heeft een hoop problemen en dat kan best aardige tv opleveren, maar de kans dat hij daar lang genoeg voor in die groep zit is miniscuul. De redaktie wist toch ook wel dat hij niet de sociale vaardigheden heeft om zich in de bestaande groepjes te vechten.
Misschien was het idee dat Natasia over hem kon gaan moederen en zo een blok kon vormen én een extra backup had? Iig milsukt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |