Ja, want straks willen ze zelf een frikadel, en dan is het op...quote:Op maandag 12 maart 2007 21:38 schreef Peter6000 het volgende:
Het Jaap "dwingen" een frikandel te eten, zie ik juist als een nadeel voor Huub etc.
Uiteindelijk gaat dit tegen hun werken.
En volgens mij gaat Jaap er ook niets mee doen...quote:Op maandag 12 maart 2007 21:38 schreef Kinga het volgende:
Brian heeft wel een punt. Jammer dat het niet in fatsoenlijke zinnen uitkomt.
Dat vat ik even niet... hoe dan?quote:Op maandag 12 maart 2007 21:38 schreef Peter6000 het volgende:
Het Jaap "dwingen" een frikandel te eten, zie ik juist als een nadeel voor Huub etc.
quote:Op maandag 12 maart 2007 21:38 schreef Kinga het volgende:
Brian heeft wel een punt. Jammer dat het niet in fatsoenlijke zinnen uitkomt.
Huh? Jabba kan ook gewoon weigeren die frikandel op te etenquote:Op maandag 12 maart 2007 21:38 schreef Peter6000 het volgende:
Ik bedoelde meer dat als Huub dat vaker doet, mensen het flauw en afgezaagd gaan vinden.quote:Op maandag 12 maart 2007 21:40 schreef Kinga het volgende:
[..]
Dat vat ik even niet... hoe dan?
Dat ie het op een gegeven moment weigert? Zal hij niet doenHij is te zwak. En lekker makkelijk he, kan hij gewoon doorvreten en geeft de schuld aan iemand anders.
Dat het wat flauw is om iemand van bijna 200 kg eten voor te houden. Logisch dat iemand daar gevoelig voor is, tuurlijk is het aan Jaap om sterk te zijn, maar of het nou echt leuk is om joelend met een bak ijs om iemand van 200 heen te rennen. . .quote:Op maandag 12 maart 2007 21:40 schreef Kinga het volgende:
[..]
Dat vat ik even niet... hoe dan?
Dat ie het op een gegeven moment weigert? Zal hij niet doenHij is te zwak. En lekker makkelijk he, kan hij gewoon doorvreten en geeft de schuld aan iemand anders.
Of hij een stoornis heeft is me nog steeds niet duidelijk, maar die wil om in de groep te passen zie ik niet zo.quote:Op maandag 12 maart 2007 21:42 schreef jacqjacq het volgende:
jaap zit helemaal verkeerd daar.
die jongen heeft duidelijk last van PDD-NOS. Dit is een aan autisme verwante stoornis (je kunt het in allerlei gradaties hebben). Hierbij kan de persoon zich niet goed verplaatsen in de psyche van een ander en heeft sterk de nijging om erg lang over bepaalde onderwerpen door de zagen (tot het verdriet van anderen).
Hij wil echt wel functioneren in die groep , maar weet niet hoe hij zich moet profileren.
wat leuk om te zienquote:Op maandag 12 maart 2007 21:26 schreef avonne het volgende:
[..]
http://www.tien.tv/web/sh(...)006/typeofpage=51230
[DGK COS #2] Nena d'r vriendinnen vertrekken ;(
Zo te zien was er 1 negatief en 1 positief over Huub
Meer streamers waren er niet![]()
Ik vond (voor het eerst) de Brian-stream interesanter.quote:Op maandag 12 maart 2007 21:42 schreef Mika25 het volgende:
Dus we krijgen nu elke dag een gesprek tussen Brainless en het varken? Het gaat nu al vervelen. Ik hoop niet dat we dat elke dag moeten gaan aanschouwen.
Ja, het is niet leuk en ik denk dat het ook geen symphatieke televisiebeelden oplevert, zeker niet als ze dat vaker doen.quote:Op maandag 12 maart 2007 21:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat het wat flauw is om iemand van bijna 200 kg eten voor te houden. Logisch dat iemand daar gevoelig voor is, tuurlijk is het aan Jaap om sterk te zijn, maar of het nou echt leuk is om joelend met een bak ijs om iemand van 200 heen te rennen. . .
Ik denk dat Peter zoiets bedoelt?
Jaap heeft ook toegegeven in het verleden nergens bij te horen, niemand wilde Jaap ooit in "de groep" en dat continueerde ook op de universiteit. Ook in DGK is het voor hem onmogelijk bij de groep te horen, hij weet niet hoe dat moet.quote:Op maandag 12 maart 2007 21:33 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik weet uit ervaring dat je met een autistische stoornis in combinatie met intelligentie wel veel sociale kennis kan hebben.
Het in de praktijk brengen van die kennis loopt achter, je leert het eerst theoretisch, en dan probeer je het in de praktijk te brengen. Vaak meer op cognitie (goed om je heen kijken en observeren) dan op gevoel.
Gezien Jaaps enorme theorieën, en zijn vooralsnog gebrekkige praktische uitvoering herken ik er idd ook wel wat in.
Al is eea in een vijandig gestemde groep natuurlijk een stuk moeilijker dan in een normale situatie.
Haar oma loopt, volgens de verhalen van Amanda, ook krom van de kwartjes... het zegt dus allemaal niets, behalve dat geld en goede smaak niets met elkaar te maken hebbenquote:Op maandag 12 maart 2007 21:25 schreef vliegende_dutchman het volgende:
HUH?
Heeft Amanda's familie geld
Ik heb deze gedachte ook al langer, het druist alleen in tegen de psychelogische test die ze moeten afleggen.quote:Op maandag 12 maart 2007 21:42 schreef jacqjacq het volgende:
jaap zit helemaal verkeerd daar.
die jongen heeft duidelijk last van PDD-NOS. Dit is een aan autisme verwante stoornis (je kunt het in allerlei gradaties hebben).
-knip-
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |