abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19160
Hieronder staat een van m'n standpunten.
Alleen discuseren en geen scheldparij a.u.b.

1. Men kijkt EERST naar het uiterlijk en dan pas naar het innerlijk

Kasta

I was an atheist until I realized I was God
pi_19161
He kastanova waarom plaats je voor dat standpunt een ieuwe topic,deze standpunt stond toch al in dat andere topic..en er staat nog zo,n topic van je met een standpunt dat al in dat andere forrum staat.
BlondeDoos!
pi_19162
He kastanova waarom plaats je voor dat standpunt een ieuwe topic,deze standpunt stond toch al in dat andere topic..en er staat nog zo,n topic van je met een standpunt dat al in dat andere forrum staat.
BlondeDoos!
pi_19163
BlondeDoos!
pi_19164
Dit onderwerp is al eens eerder besproken in http://209.163.248.153/forum/NonCGI/Forum23/HTML/000011.html . Volgens mij kun je daaruit de conclusie trekken dat iedereen in eerste instantie naar het uiterlijk kijkt. Dat is ook logisch want dat is het eerste waar je iets over kunt zeggen. De meesten kijken dan meer naar uitstraling en uiterlijke verzorging dan naar of iemand knap is of niet (wat dan knap is, is voor iedereen anders). Voor sommigen blijft ook daarna uiterlijk erg belangrijk terwijl dit voor anderen niet meer belangrijk is zodra ze iemand beter hebben leren kennen. Ik vertelde in dat topic ook dat ik eens verliefd ben geweest op een lelijke jongen (en, geloof me, hij was echt lelijk) maar dat er niet meer toe deed toen ik zijn karakter had leren kennen en dat ik hem toen zelfs mooi vond.
pi_19165
quote:
op 11-18-1999 om 01:44 PM schreef pamela het volgende:

Dat is op suggestie van mij geweest omdat het mij wat verwarrend leek om tien van zulke verschillende standpunten in één topic te behandelen.

pi_19166
Deze is een inkoppertje kasta!

Mee eens, als het gaat om een fysieke ontmoeting. Ik ben nog nooit iemand tegengekomen die bv. in een kroeg of disco een half uur lang met zijn/haar ogen dicht met iemand anders staat te praten. Er is een (uiterlijke) reden het gesprek te beginnen.

Maar, (jawel! er is een maar!) bij contact via de telefoon/brieven/internet waarbij het onmogelijk is de ander te zien, moet je op iemands uitspraken (= +/- innerlijk) afgaan, en gaat de stelling niet op.

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_19167
Het lijkt mischien heel logisch vanuit jouw oogpunt pinball.
Maar als ik even op jouw laatste reactie mag terugkomen; ik zal nooit "een relatie" of een ontmoeting met iemand van het internet hebben, voordat ik haar daadwerkelijk gezien heb.

Iets dat logisch klinkt, hoeft nog niet logisch te zijn.

Kasta

pi_19168
Dus vrouwen zonder scanner kunnen het wel vergeten bij jou
Denk je niet dat potentiele kandidates door een "eis" voor een foto afgeschrikt kunnen worden? En dat je zo dus ook prachtige vrouwen afwijst die alleen toevallig een sukkelige foto hebben van een "bad hair day"?

Je moet het natuurlijk zelf weten, maar ik denk dat je jezelf zo ernstig beperkt.

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_19169
Vrouwen zonder foto inderdaad weinig kans bij me.
Klinkt lullig, is het (deze keer) niet.
Als een meid echt zo graag me een keer wil ontmoeten kan ze ook wel even de moeite doen om bij de bibliotheek of op school even een fotootje in te scannen.
Laten we eerlijk zijn, iedereen kan tegenwoordig wel even een scannertje vinden om een fotootje te scannen.

Maar waarom wil ik dan weten hoe ze eruit ziet?
Ik ken mezelf goed genoeg; en als er iemand bij me langs zou komen die echt heeeeel aardig was, maar toch niet echt mijn idee van schoonheid heeft.
Dan hoef ik het niet eens te zeggen, onbewust zal ik dan toch iets uitstralen van: "Nee, dat wordt niet wat."
Resultaat: zij een kutdag; ik een kutdag.

Maar ja, vage discussie eigenlijk, ben namelijk geen voorstander van ontmoetingen met iemand die je via internet kent.
Weet niet waarom, maar het zal naar alle waarschijnlijkheid niet voorkomen.

Kasta

pi_19170
quote:
op 11-18-1999 om 01:33 PM schreef kastanova het volgende:
Hieronder staat een van m'n standpunten.
Alleen discuseren en geen scheldparij a.u.b.

1. Men kijkt EERST naar het uiterlijk en dan pas naar het innerlijk

Kasta

Klopt als een bus! Ook al heeft iemand zo'n goed innerlijk als er niets van te (vr) eten valt is bij mij de smaak weg!
Ik ben heel eerlijk ik val ten eerste op hoe iemand eruit ziet hij moet er goed uitzien en dan kijk ik wel verder dan mijn neus lang is...

tsja soort zoekt soort toch?

She came, she saw, she read, she posted, she left

vrijdag 19 november 1999 @ 02:57:00 #12
904 L-X
The Lover X
pi_19171
He Kasta, mag ik ff vragen waarom je zoveel posts 'post'? Beetje overkill, niet?
It takes a minute to have a crush on someone,
an hour to like someone,
and a day to love someone,
but it takes a lifetime to forget someone.
pi_19172
quote:
op 11-19-1999 om 02:57 AM schreef L-X het volgende:
He Kasta, mag ik ff vragen waarom je zoveel posts 'post'? Beetje overkill, niet?

Als je even het topic, Kastanova's standpunten leest snap je wel waarom.
Het werd me namelijk gevraagd, had het ook eerst bij elkaar, lees dus maar ff.

Gequot van Miss pris.

Klopt als een bus! Ook al heeft iemand zo'n goed innerlijk als er niets van te (vr) eten valt is bij mij de smaak weg!
Ik ben heel eerlijk ik val ten eerste op hoe iemand eruit ziet hij moet er goed uitzien en dan kijk ik wel verder dan mijn neus lang is...

tsja soort zoekt soort toch?

------------------
She came, she saw, she read, she posted, she left

KIJK DAT BEDOEL IK NOU !!!!!!
Had niet verwacht dat iemand op dit forum het daarmee eens was, maar je verwoord precies wat ik met de stelling bedoelde te zeggen.
Weer wat minder typwerk voor mij.

Kasta

vrijdag 8 augustus 2003 @ 16:30:46 #14
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_12305204
* Flauw onnodig kickje. .
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  vrijdag 8 augustus 2003 @ 16:32:31 #15
8185 Boomrups
Kabbelt rustig voort
pi_12305251
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 16:30 schreef JAM het volgende:
Think of how stupid the average person is...and then realise that half of them is even more stupid than that!
pi_12305300
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 16:30 schreef JAM het volgende:
je solliciteerd dus naar een ban
Oldenzaaltjuh en HeaRt_woRm's weblog!:KLIK!
FAN VAN DE RED HOT CHILI PEPPERS??? Klik hier!!!!!
pi_12305333
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 16:34 schreef oldenzaaltjuh het volgende:

[..]

Heeft ie toch een mooi topic voor uitgekozen ook .
If consequences dictate my course of action I should play GOD and shoot you myself.[br] I'm very tired of waiting. I should kick you,beat you, fuck you, and then shoot you in your fucking head.
pi_12305696
lijkt me logisch
Mijn games
He jij daar! ja jij! Doorlopen nu!
  vrijdag 8 augustus 2003 @ 16:55:12 #19
57971 Wrinex
Caught beneath the landslide
pi_12305769
-edit- laat maar

[Dit bericht is gewijzigd door Wrinex op 08-08-2003 16:55]

pi_12305776
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 16:35 schreef Grayburn het volgende:

[..]

Heeft ie toch een mooi topic voor uitgekozen ook .

Ik schrok al: een Kasta-topic actief???
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_12306183
Altijd vervelend die mensen die over het innerlijk beginnen. Ik zeg altijd maar "met het innerlijk hoef je niet over straat. Dan stopt de discussie meteen.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  vrijdag 8 augustus 2003 @ 17:16:09 #22
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_12306202
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 16:34 schreef oldenzaaltjuh het volgende:

[..]

Voor een topickick?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_12306331
Een kick van een topic van Kastanova nog wel

How low can u go?

"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
  vrijdag 8 augustus 2003 @ 17:59:14 #24
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_12307074
kijk maar uit. Kastanova loopt gewoon nog hier rond met een zooi kloontjes
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_12307302
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 17:59 schreef ook_gek het volgende:
kijk maar uit. Kastanova loopt gewoon nog hier rond met een zooi kloontjes
Je noemt geen namen?
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: