1. Men kijkt EERST naar het uiterlijk en dan pas naar het innerlijk
Kasta
quote:
op 11-18-1999 om 01:44 PM schreef pamela het volgende:
He kastanova waarom plaats je voor dat standpunt een ieuwe topic,deze standpunt stond toch al in dat andere topic..en er staat nog zo,n topic van je met een standpunt dat al in dat andere forrum staat.
Dat is op suggestie van mij geweest omdat het mij wat verwarrend leek om tien van zulke verschillende standpunten in één topic te behandelen.
Mee eens, als het gaat om een fysieke ontmoeting. Ik ben nog nooit iemand tegengekomen die bv. in een kroeg of disco een half uur lang met zijn/haar ogen dicht met iemand anders staat te praten. Er is een (uiterlijke) reden het gesprek te beginnen.
Maar, (jawel! er is een maar!) bij contact via de telefoon/brieven/internet waarbij het onmogelijk is de ander te zien, moet je op iemands uitspraken (= +/- innerlijk) afgaan, en gaat de stelling niet op.
Iets dat logisch klinkt, hoeft nog niet logisch te zijn.
Kasta
Je moet het natuurlijk zelf weten, maar ik denk dat je jezelf zo ernstig beperkt.
Maar waarom wil ik dan weten hoe ze eruit ziet?
Ik ken mezelf goed genoeg; en als er iemand bij me langs zou komen die echt heeeeel aardig was, maar toch niet echt mijn idee van schoonheid heeft.
Dan hoef ik het niet eens te zeggen, onbewust zal ik dan toch iets uitstralen van: "Nee, dat wordt niet wat."
Resultaat: zij een kutdag; ik een kutdag.
Maar ja, vage discussie eigenlijk, ben namelijk geen voorstander van ontmoetingen met iemand die je via internet kent.
Weet niet waarom, maar het zal naar alle waarschijnlijkheid niet voorkomen.
Kasta
quote:
op 11-18-1999 om 01:33 PM schreef kastanova het volgende:
Hieronder staat een van m'n standpunten.
Alleen discuseren en geen scheldparij a.u.b.1. Men kijkt EERST naar het uiterlijk en dan pas naar het innerlijk
Kasta
Klopt als een bus! Ook al heeft iemand zo'n goed innerlijk als er niets van te (vr) eten valt is bij mij de smaak weg!
Ik ben heel eerlijk ik val ten eerste op hoe iemand eruit ziet hij moet er goed uitzien en dan kijk ik wel verder dan mijn neus lang is...
tsja soort zoekt soort toch?
quote:
op 11-19-1999 om 02:57 AM schreef L-X het volgende:
He Kasta, mag ik ff vragen waarom je zoveel posts 'post'? Beetje overkill, niet?
Als je even het topic, Kastanova's standpunten leest snap je wel waarom.
Het werd me namelijk gevraagd, had het ook eerst bij elkaar, lees dus maar ff.
Gequot van Miss pris.
Klopt als een bus! Ook al heeft iemand zo'n goed innerlijk als er niets van te (vr) eten valt is bij mij de smaak weg!
Ik ben heel eerlijk ik val ten eerste op hoe iemand eruit ziet hij moet er goed uitzien en dan kijk ik wel verder dan mijn neus lang is...
tsja soort zoekt soort toch?
------------------
She came, she saw, she read, she posted, she left
KIJK DAT BEDOEL IK NOU !!!!!!
Had niet verwacht dat iemand op dit forum het daarmee eens was, maar je verwoord precies wat ik met de stelling bedoelde te zeggen.
Weer wat minder typwerk voor mij.
Kasta
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 16:30 schreef JAM het volgende:
* Flauw onnodig kickje..
quote:Heeft ie toch een mooi topic voor uitgekozen ook
Op vrijdag 8 augustus 2003 16:34 schreef oldenzaaltjuh het volgende:[..]
je solliciteerd dus naar een ban
![]()
quote:Ik schrok al: een Kasta-topic actief???
Op vrijdag 8 augustus 2003 16:35 schreef Grayburn het volgende:[..]
Heeft ie toch een mooi topic voor uitgekozen ook
.
quote:Voor een topickick?
Op vrijdag 8 augustus 2003 16:34 schreef oldenzaaltjuh het volgende:[..]
je solliciteerd dus naar een ban
![]()
How low can u go?
quote:Je noemt geen namen?
Op vrijdag 8 augustus 2003 17:59 schreef ook_gek het volgende:
kijk maar uit. Kastanova loopt gewoon nog hier rond met een zooi kloontjes
Forum Opties | |