and now we waitquote:Op maandag 12 maart 2007 18:19 schreef littledrummergirl het volgende:
hallo,
Ik ben even benieuwd of er nog meer fokkers zijn die stiekem in dit gat wonen en er eigenlijk niet voor uit durven te komen. Ik zelf ben er nu al anderhalf jaar partime weg, maar ik ben er natuurlijk wel geboren.
ok and now we wait....
[afbeelding]
heeyquote:Op dinsdag 20 maart 2007 08:31 schreef Obscurus het volgende:
*Zwaait*
Ben geen wannabequote:Op woensdag 21 maart 2007 12:38 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
heey
komt er eindelijk iemand in mn topic, is het een wannabe rotterdammer![]()
![]()
En breda - oosterhout. Dat bord zit in C&C generals.quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:48 schreef JDude het volgende:
Zelfde gemeente toch?
Volgens mij is dat trouwens het ANWB-bord met de meeste letters in zo min mogelijk woorden (langs de A27):
Raamsdonksveer
Geertruidenberg
klopt is zelfde gemeente, misschien moet ik er maar een gemeente geertruidenberg topic van maken:P komt er misschien nog iemandquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:48 schreef JDude het volgende:
Zelfde gemeente toch?
Volgens mij is dat trouwens het ANWB-bord met de meeste letters in zo min mogelijk woorden (langs de A27):
Raamsdonksveer
Geertruidenberg
Om jou topic weer omhoog te helpen:quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:38 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
heey
komt er eindelijk iemand in mn topic, is het een wannabe rotterdammer![]()
![]()
was de enige plaats die ik kon vinden daar in de buurt met een naamtopic.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:30 schreef JDude het volgende:
Gorinchem-Raamdonksveer is een keer of vier, vijf langer dan Gorinchem-Vuren. Aparte vraag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |