abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 26 september 1999 @ 19:13:00 #1
243 Serge
Serge&Hummie! :D
pi_191250
Jezus wat een kutwijf die Tara.
Foei blij dat die uit het BB huis is opgerot.
Wat een air heeft dat wijf zeg.

Denk dat de overgebleven bewoners een feestje aan het bouwen zijn.

Like Andy Warhol once said "Everyone gets their 15 minutes of fame" .

pi_191251
je hebt helmaal gelijk, allemachtig wat een vervelende tering trut!!!!
pi_191252
Tara vindt de anderen schijnheilig, tjezus wat een schijnheiligheid van onze heilige.

Hoe zal zij zich gedragen hebben tijdens het voortraject. V. zal haar echt wel even geroosterd hebben om te kijken of ze geschikt zou zijn. "Denk je dat je met 8 wildvreemde anderen 't zo lang vol kan houden?" "Ga je vriend (en hondje) niet snel missen?" "Kun je je aanpassen aan groepsactiviteiten en houshoudelijke klussen?" Dit soortvragen moeten er gesteld zijn en Sint Tara zal er JA op gezegd hebben anders had V. haar niet uitgekozen?
Schijnheilig ja, maar nu pleite.
Karin tegen Mona: "Je man heeft namelijks niets om zich over te schamen"
pi_191253
Tara is blij dat ze niet gekozen is door het grote publiek. Mist haar vriendje te erg. En met haar humor (welke?) klikte het niet zo met Zuid-Nederland. De rest is blij en Tara ook. Denkt dat ze nu nog meer is. De arrogantie ten top.
Karin is de volgende
pi_191254
JUIST Tijd voor het groeps lied:
hop hop hop,
ook karin is een flop
pi_191255
Sprakeloos. Zegt ze 'ik vind ze schijnheilig' waarna ze verklaart dat het niet 'haar soort mensen is'. Wie is er schijnheilig.
Ik kan niet lekker eten wat ik wil en ons stadsmeisje kan ook al niet zonder het Leidseplein. Wat is die Tara een ongelovelijke oppervlakkige, egoistische, domme, schijnheilige, verwende pruim zeg. Het was mooi om te zien dat de rest er totaal niet mee kon zitten.
Tara is duidelijk niet gewend een andere dan 'de weg van de minste weerstand' te hoeven kiezen. LOooooosssser.
I'm sorry. Did I break your concentration?
pi_191256
juist vooral dat ,
ik voelde me ook niet gooed doordat ik niet kon eten wat ik wou eten
was heeel errug
pi_191257

ik word nie goe

Juist Jerome; wie is hier schijnheilig.
Onze Sint Tara zekers. Hoe heeft die zich lekker door de voorrondes en 'psychologise' tests heen geschijnheiligd. Kun je met onbekenden opschieten, 't 100 dagen volhouden, ga je je vriend niet missen, wil je meedoen aan huishoudelijk werk

pi_191258
(Big Papa calling.....)

V wilde Tr eerst in het kippenhok onderbrengen. Maar ze waren bang dat de andere kippen haar als eerste zouden nomineren omdat zij de enige zonde kop is....

By the way:
Als Ruud en die andere mannen zo'n hoge nood hebben, waarom wenden ze de kipjes dan niet aan voor their own pleasure? Nu ik er zo over nadenk: Volgens mij staat Bart niet voor niks zo vroeg op en rent met zijn erectie straight to the henhouse...

Paps

zondag 26 september 1999 @ 23:07:00 #10
242 Pinball
Electric Monk
pi_191259
Ik flipte al behoorlijk dat tara nix wist over de herkomst van BB's titel, maar dan dat GE*&#@%&@ over dat kaartje

(sommige problemen....)

Sommige problemen los je op door er gewoon van weg te lopen!!!!!! Wat een domme muts

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_191260
(Big Papa calling...)

Couldn't agree more Pinball.
Nou vooruit nog 1x voor T R :

Paps

zondag 26 september 1999 @ 23:44:00 #12
234 mrNatural
op BB-rantsoen
pi_191261
TR
pi_191262
Kenne al die wijve nie gelijk oppleure !!!!!
Keep on Smurfin'
  maandag 27 september 1999 @ 11:40:00 #14
169 Amoebe
Is there more to say???
pi_191263
Kijk, now we're talking!

In eerste instantie had V. natuurlijk gehoopt dat de wijven voor liefdesdrama's zouden zorgen, maar bad luck.
Had Rolf X. maar betere (normalere) dames uit moeten zoeken.
Echter weljke normaal mensen zou in hemelsnaam aan BB mee doen?

maandag 27 september 1999 @ 13:34:00 #15
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_191264
TAAAARAAAA raboemdiejee...
weg ermee... 'ik vond Sabine wel leuk met haar getuttel met kleren enzo' Lekkere diepgang jongens... En inderdaad: Karin, Bart en Bianca schijnheilig omdat zij haar hebben genomineerd... en de twee die zij heeft genoemd dan???
Heeft ze de spelregels uberhaupt gelezen? Gaat begrijpend lezen bij haar eigenlijk wel verder dan het lezen van etiketjes en prijskaartjes van de nieuwste babydoll????
BLEEEURGHH
V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_191265
quote:
op 09-26-1999 om 07:32 PM schreef Big Brother het volgende:
Tara is blij dat ze niet gekozen is door het grote publiek. Mist haar vriendje te erg. En met haar humor (welke?) klikte het niet zo met Zuid-Nederland. De rest is blij en Tara ook. Denkt dat ze nu nog meer is. De arrogantie ten top.
Karin is de volgende

Haar topografische kennis is ook al niet indrukwekkend}:0. Of is echt alles buiten Amsterdam Zuid Nederland? Of weet ze het verschil niet tussen Zuid Nederland en Zuid-Holland? Nou ja, het is ook wel zo dat de Brabantse humor moeilijk te snappen is voor iemand van "boven de rivieren"...

pi_191266
Ik vind het gewoon KUT dat Tara weg is! nu krijgen we haar doos nooit te zien...
  maandag 27 september 1999 @ 19:26:00 #18
215 misterDre
Paint it black!
pi_191267
TARA wilde haar grenzen verleggen!
Wel, eentje heeft ze gehaald met haar grenseloze arrogantie!!!!!

Ze wilde geen klusjes doen die ze thuis ook niet deed daarom rende ze hard terug naar:
"ROY de afwasBOY"

FOK!-Schrikkelbaas maandag 27 september 1999 @ 19:27:00 #19
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_191268
Ik moet zeggen: Opgeruimd staat netjes (scheeld weer voor Karin)
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_191269
Wat speelden ze eigenlijk die avond voor spel? Zulke levenswijsheden...."Sommige problemen los je op, door er geen probleem van te maken".....
Moeten ze maar niet vaker spelen, want dan is iedereen pleitos.....of maak ik er nu een probleem van?
Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
  maandag 27 september 1999 @ 20:51:00 #21
215 misterDre
Paint it black!
pi_191270
Heeft TARA eerst 10 dagen met d'r zuignap op de bank mooi zitten zijn komt ze eindelijk bij haar afscheid closeup in beeld heeft ze een PUIST!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')