Leg eens uit...quote:Op maandag 12 maart 2007 16:59 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik zie daarin Eric een wig drijven tuussen Sylvia en Huub.
Je gaat toch niet naar Amanda sturen, na haar aktie van afgelopen nacht. Ik weet dat je een zwak voor haar heb, maarre .............quote:
Jawel. Ik wist het ook niet en heb het opgezocht:quote:
quote:Shorthand used commonly in chat rooms to say In My Humble Opinion. IMHO can also mean In My Honest Opinion.
En zo is het.. Ze hebben afgesproken pas met elkaar 'in duel' te gaan wanneer ze met zijn 3'en overblijven. En dan te gaan strijden om de villa.quote:Op maandag 12 maart 2007 17:02 schreef My_ het volgende:
[..]
Leg eens uit...
Ik vind gewoon dat ze goed samen gaan met z'n drieën!
Ga je Amanda een kaartje sturen?quote:Op maandag 12 maart 2007 16:44 schreef scanman01 het volgende:
Wat is het adres ook alweer waar een kaartje heen moet?
De groeten van Ruth?quote:
quote:Op maandag 12 maart 2007 17:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jawel. Ik wist het ook niet en heb het opgezocht:
[..]
Leuk. Doe haar ook de groeten van Nena ofzo, denk ik...quote:Op maandag 12 maart 2007 17:05 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ga je Amanda een kaartje sturen?![]()
Talpa Producties
De Gouden Kooi
T.a.v. *die ene hoer*
Postbus 406
1200 AK HILVERSUM
Lijkt me lastig hanteren dan voor twee verschillende zaken. Humble is al heel oud, dat komt nog van Fidonet. Iemand die het niet begreep heeft er dus een 2e betekenis aan gegeven.quote:Op maandag 12 maart 2007 17:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jawel. Ik wist het ook niet en heb het opgezocht:
[..]
quote:Op maandag 12 maart 2007 17:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
De groeten van Ruth?
Staat er voor vanavond nog iets op stapel eigenlijk, of kan ik met een gerust geweten naar Nederlandse én Amerikaansee wannabe topmodellen kijken?
Altijdquote:
Oh nee, hè. Die buren van mij natuurlijk ook. En ik wilde net na mijn werk een uurtje of wat in mijn hangmat liggen. Word ik weer uitgerookt.quote:ga je gang. De rest van NL gaat bbq-en...
Nah. Humble en honest betekenen in deze zin nagenoeg hetzelfde, namelijk dat je je bescheiden mening geeft.quote:Op maandag 12 maart 2007 17:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Lijkt me lastig hanteren dan voor twee verschillende zaken. Humble is al heel oud, dat komt nog van Fidonet. Iemand die het niet begreep heeft er dus een 2e betekenis aan gegeven.
Blond he?quote:Op maandag 12 maart 2007 17:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Lijkt me lastig hanteren dan voor twee verschillende zaken. Humble is al heel oud, dat komt nog van Fidonet. Iemand die het niet begreep heeft er dus een 2e betekenis aan gegeven.
Ja nu wel dat was een paar nachten geleden wel anders...quote:Op maandag 12 maart 2007 17:13 schreef My_ het volgende:
Miljonair zoals het hoort:![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
IMO als afkorting voor m.i. gebruiken schiet niet echt op. Vijf aanslagen waar je met vier kan volstaanquote:Op maandag 12 maart 2007 17:10 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nah. Humble en honest betekenen in deze zin nagenoeg hetzelfde, namelijk dat je je bescheiden mening geeft.
Wij hebben dat ook - IMO (in mijn ogen) is zoiets als m.i. hetgeen weer mijns inziens betekent.
Zo lastig is het dus allemaal niet jongens!
(en ook niet zo erg... - de d's en t's worden regelmatig met minder talent gebruikt)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |