bij mij valt het anders best mee met iets soortgelijks open:quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:30 schreef Autoreply het volgende:
Ter illustratie. Belachelijk![]()
[img=578xnull]http://www.jarnonieuwenhuize.nl/temp/geheugen.jpg[/img]
Het is een verse install met alleen IE-tab geinstalleerdquote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:37 schreef Treveo het volgende:
Ik heb dan rond 54 MB, misschien ligt het aan je add-ons?
Strange, ik heb 54 MB met wat add-ons...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:53 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Het is een verse install met alleen IE-tab geinstalleerd
Dat is zeker zo... FF laat dingen gewoon in het geheugen zitten omdat die sneller geladen kunnen worden, dus echt erg is het toch niet?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:33 schreef Autoreply het volgende:
Wellicht speelt het mee dat FF al een paar dagen nonstop open staan en dat het geheugen niet goed wordt "opgeruimd"
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:52 schreef WEST het volgende:
ik heb een probleem
ik heb firefox versie 2.0.0.6 en daarvan krijg ik een melding als ik ergens iets wil bekijken "De ondersteuning voor JavaScript in uw webbrowser is uitgeschakeld.
Schakel het uitvoeren van JavaScript in en herlaad de pagina
om deze toepassing te kunnen gebruiken."
nu heb ik javaScript ingeschakeld en nog krijg ik dat, waar kan dat aan liggen?
Zelfde probleem heb ik ook hier op het forum, met die header boven in waar o.a my active topics staan die is wit zodat ik die hele regel niet kan zien.![]()
ram eens op "prive-gegevens opruimen" (ctrl+shift+del). dat scheelt vaak al een hoop.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:33 schreef Autoreply het volgende:
Wellicht speelt het mee dat FF al een paar dagen nonstop open staan en dat het geheugen niet goed wordt "opgeruimd"
Fx opnieuw opstarten werkt niet blijft zelfde probleem en opnieuw installeren ook al gedaan maakt ook geen verschil.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:36 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Klinkt als een bug... Fx opnieuw opstarten? desnoods opnieuw installeren?
Ook na de-installatie de firefox-map verwijderd uit program files? Daar blijft behoorlijk wat zooi instaan namelijk!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 06:26 schreef WEST het volgende:
[..]
Fx opnieuw opstarten werkt niet blijft zelfde probleem en opnieuw installeren ook al gedaan maakt ook geen verschil.![]()
met IE6 heb ik ook dat probleem
heb ik allemaal gedaanquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 11:14 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ook na de-installatie de firefox-map verwijderd uit program files? Daar blijft behoorlijk wat zooi instaan namelijk!
vergeet niet ff je bookmarks te backuppen![]()
probeer Firefox eens te de-installeren en opnieuw te installeren. wel back up maken van je favo'squote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:14 schreef Treveo het volgende:
Huh, ik heb nu opeens hetzelfde probleem als WEST:
Zelfde probleem heb ik ook hier op het forum, met die header boven in waar o.a my active topics staan die is wit zodat ik die hele regel niet kan zien.
Ik heb JavaScript enabled, geen Norton, heb niet eens een antivirus of wat dan ook... :/
Ik weet het probleem al, het ligt aan Adblock Plus... enige oplossing is om hem forum.fok.nl te laten toestaanquote:Op zondag 26 augustus 2007 10:47 schreef WEST het volgende:
[..]
probeer Firefox eens te de-installeren en opnieuw te installeren. wel back up maken van je favo'sen ook de map van je pc af halen.
je catch leeg gooien. Wil dat niet moet je ff naar tweakers gaan en daar eens zoeken. Daar kwam ik mijn oplossing tegen.![]()
jammer dan voor hemquote:Op zondag 26 augustus 2007 16:27 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Adblockers zijn sowieso verboden op FOK! want stel je voor dat danny inkomsten misloopt doordat mensen de banners niet zien!
niet te hard roepen dan krijg je een ban!quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:02 schreef WEST het volgende:
[..]
jammer dan voor hemik hoef die irritante dingen niet te zien dus ik block ze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |