Dat kopieer programma (ff googelen of zoeken in de op) werkt perfect zolang je geen portable versie gebruiktquote:Op zaterdag 15 september 2007 00:11 schreef Litso het volgende:
Even een vraagje, ik wil graag firefox zoals ik 'm thuis heb, met dezelfde bladwijzers, extensies, searchplugins en alles in 1 keer kopiëren naar mijn laptop. Door een verse install te doen en vervolgens de map in program files volledig te vervangen door die van mijn pc werte het iig niet. Iemand een idee?
Twee posts boven jequote:Op zondag 16 september 2007 17:20 schreef crossover het volgende:
Is er een manier om de configuratie (settings, about:config), add-ons, bookmarks etc op te slaan? Misschien een plugin die alles exporteert naar een bestand?
quote:
Ik zou zeggen, leer je pa dat hij foto's vanuit picasa moet mailen!quote:Op donderdag 13 september 2007 21:53 schreef KarelMartel het volgende:
Mijn pa gebruikt nu outlook, maar dat zuigt (traag, errors, etc) en ik moet er steeds heen om te helpen, dus nu dacht ik eraan om thunderbird te installeren.. inmiddels draait hij, maar ik ben nog op zoek naar 1 functie, namelijk het automatisch resizen van images..
m'n pa (een n00b) wil nog wel eens foto's mailen, en als hij dan 30 foto's van gemiddeld 3 mb gaat versturen, gaat het fout... het zou handig zijn als thunderbird automatisch de foto's kan resizen bij verzenden (net als outlook), is dit mogelijk?
Weet je het zeker?quote:Op zondag 9 september 2007 11:07 schreef Devrim het volgende:
Help anyone?
Als ik mijn extensions probeer te update werkt Firefox opeens niet meer (geen één pagina word geladen)
Als ik FireFox opnieuw start werkt alles weer helemaal perfect (Maar extensions worden niét geupdate)
Ik heb tot nu toe nergens last van.quote:Op woensdag 19 september 2007 18:25 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ben ik de enige met problemen met Firefox na die update van gister/vandaag? Ik heb de hele tijd met vastlopers te maken. Alles is veel slomer enzo.
Ik ook niet, blijft bloedsnel op Vistaquote:Op woensdag 19 september 2007 19:52 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe nergens last van.
sta ik op de ignore ofzo?quote:Op woensdag 19 september 2007 08:44 schreef MadMarine het volgende:
Helluuup, thunderbird doet het niet goed meer!
Situatie: ik heb verschillende webmail accounts (hotmail/livemail en gmail) evenals een pop3 account, die ik allen ophaal met thunderbird. Sinds kort werden emails met middelmatig grote bijlagen (vanaf 2 a 3 Mb) niet meer opgehaald door thundebird. Thunderbird loopt dan redelijk vast, en geeft na een hele tijd wachten de "wachttijd voor server localhost verlopen" melding.
Ik heb al verschillende dingen geprobeerd: emailscanner aan/uit, opnieuw installeren van thunderbird. Ik heb zelfs heel windows xp opnieuw geïnstalleerd, maar deze error blijft
Het vreemde is ook dat thunderbird het altijd normaal gedaan heeft, en dat ik niks actief veranderd heb wat de foutmelding zou kunnen veroorzaken.
Is er iemand die nog ideeën heeft wat het zou kunnen zijn, of tips wat ik nog zou kunnen doen?
ohja, ik heb thunderbird 2.0.0.6 en de add-ons webmail 1.2.4, webmail gmail 0.5.9 en webmail hotmail 1.2.9.
quote:"De gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd omdat de geldigheid niet kon worden geverifieerd. Ga terug en probeer het opnieuw."
Geen problemen mee?quote:Op zondag 30 september 2007 20:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Na de FOK! update (replique 0.3.3) werkt de quickpreview niet meer.
[..]
quote:Op zondag 30 september 2007 20:22 schreef mcDavid het volgende:
-edit-
ohwacht, de preview! Ja idd wel problemen mee!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |