Vanaf Windows 2000 kun je iedereen een eigen account met met wachtwoord geven en kan je het zo oplossen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 03:51 schreef Evil_Koekje het volgende:
Ik zat net even in m'n Firefox voorkeuren te snuffelen, en tot mijn verbazing kan ik onder het kopje Beveiliging -> Wachtwoorden tonen zonder problemen al mijn wachtwoorden zien.
Dus ik dacht dan stel ik een hoofdwachtwoord in, zodat ik alleen bij m'n wachtwoorden kan als ik die invoer, blijkt dat die een andere functie heeft.
Iemand een idee hoe je dat wel kan regelen, want zo kan iedereen die deze computer gebruikt dus m'n pw's zien..
Ik heb een Mac, en 't zou echt totale onzin zijn om alleen hiervoor met accounts te gaan werken. Dit moet toch eigenlijk gewoon standaard vanuit Firefox kunnen?quote:Op woensdag 27 juni 2007 04:20 schreef Megumi het volgende:
[..]
Vanaf Windows 2000 kun je iedereen een eigen account met met wachtwoord geven en kan je het zo oplossen.
Bij Tools-Options-Security kan je met Show passwords de passwords achter je usernames onzichtbaar maken.quote:Op woensdag 27 juni 2007 03:51 schreef Evil_Koekje het volgende:
Ik zat net even in m'n Firefox voorkeuren te snuffelen, en tot mijn verbazing kan ik onder het kopje Beveiliging -> Wachtwoorden tonen zonder problemen al mijn wachtwoorden zien.
Dus ik dacht dan stel ik een hoofdwachtwoord in, zodat ik alleen bij m'n wachtwoorden kan als ik die invoer, blijkt dat die een andere functie heeft.
Iemand een idee hoe je dat wel kan regelen, want zo kan iedereen die deze computer gebruikt dus m'n pw's zien..
nee dat weet niemand want je verteld verder helemaal geen info over wat je hebt gedaan.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:18 schreef dvdfreak het volgende:
weet iemand hoe ik mijn bookmarks weer kan krijgen
In deze folder:quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:18 schreef dvdfreak het volgende:
weet iemand hoe ik mijn bookmarks weer kan krijgen
Hoe kunnen wij dat nou voor jou bepalen?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wat zijn jullie leukste, handigste en/of beste plugins voor FF?
Volgens mij werkt het vooral psychologischquote:Op zondag 1 juli 2007 12:33 schreef crossover het volgende:
Werkt dat Fasterfox eigenlijk?
Maar ik vroeg ook niet welke voor mij het beste zijnquote:Op zondag 1 juli 2007 12:16 schreef Werewolf het volgende:
[..]
Hoe kunnen wij dat nou voor jou bepalen?
Dat is geheel afhankelijk van je internetgebruik.
Er zijn speciale Fok! plugins van Whoops: http://www.triplesix.nl/ff_extensions/fullquickreply/
Kijk anders eens in het topic: Firefox gebruiken, waarom zou je? of gewoon op de site van Mozilla bij de popular extensions: https://addons.mozilla.or(...)cat:all/sort:popular
Sorry, verkeerd gelezen....quote:Op zondag 1 juli 2007 13:35 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Maar ik vroeg ook niet welke voor mij het beste zijnIk werk zelf ook met FF met verschillende addons maar ik vroeg me af wat voor JULLIE persoonlijk de leukste, makkelijkste, beste addons zijn
Tsja wie stelt hier nou de domme vragen. Ik zal nog een keer een vraag voor je opzoekenquote:Op zondag 1 juli 2007 15:14 schreef admiraal_anaal het volgende:
dan kunnen we half Fok dichtgooien als overal het antwoord "Google" op is
Heb je een downloadextensie? En heb je je opties nageken (extra --> opties --> algemeen)?quote:Op zondag 1 juli 2007 18:20 schreef RobertVH het volgende:
Om een of andere reden opent FF download venster niet meer als ik ene download start, ook als ik het handmatig start zie ik nergens mijn downloads... nogal klote![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |