quote:Op zondag 1 juli 2007 15:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Tsja wie stelt hier nou de domme vragen. Ik zal nog een keer een vraag voor je opzoeken.
Zeer puicke plugin inderdaad! Voor als je een beetje bezig bent met sites bouwen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:02 schreef JortK het volgende:
http://www.chrispederick.com/work/firefox/webdeveloper/
Deze is toch wel erg handig
Vooral het CSS verhaal is ernstig handigquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:07 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Zeer puicke plugin inderdaad! Voor als je een beetje bezig bent met sites bouwen.
De onderste link in je sign doet het nietquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:02 schreef JortK het volgende:
http://www.chrispederick.com/work/firefox/webdeveloper/
Deze is toch wel erg handig
Deze kan ik niet installerenquote:Op zondag 1 juli 2007 12:16 schreef Werewolf het volgende:
[..]
Hoe kunnen wij dat nou voor jou bepalen?
Dat is geheel afhankelijk van je internetgebruik.
Er zijn speciale Fok! plugins van Whoops: http://www.triplesix.nl/ff_extensions/fullquickreply/
Kijk anders eens in het topic: Firefox gebruiken, waarom zou je? of gewoon op de site van Mozilla bij de popular extensions: https://addons.mozilla.or(...)cat:all/sort:popular
is 2 niet pas net uit?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:31 schreef Treveo het volgende:
Weet iemand wanneer Firefox 3 officieel uitkomt?
browser.tabs.closeButtons op een andere waarde zettenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:31 schreef Messenga het volgende:
Hoe kon je het tabbladen sluiten knopje ook alweer naar rechts verplaatsen, in plaats van 1 per keer?
FF2 is in oktober of november vorig jaar uitgekomen, als ik me niet vergis...quote:
Langer dan 3 maandan dan, héquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:54 schreef whoops het volgende:
[..]
FF2 is in oktober of november vorig jaar uitgekomen, als ik me niet vergis...
1. zoals ik op msn al probeerde uit te leggen, de knop zelf nog even de werkbalk inslepen uit het 'customize' vensterquote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:06 schreef Autoreply het volgende:
Twee vragen:
Hoe krijg je het symbooltje bij IE Tab naar een van de werkbalken boven? Ik heb alle vinkjes ongeveer geprobeerd, maar versleept krijg ik 'm niet.
Hoe migreer je alle instellingen en extensies van FF portable naar FF. Mozbackup is een geweldig stukje software, maar hij kan mijn FF portable niet vinden![]()
Bedoel je versie 2?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:47 schreef Renesite het volgende:
Die nieuwe thunderbird is best flex!
2.0.0.6 heb ik nu. De net wat meer vista achtige look (Gestyled enzo)quote:
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:52 schreef mcDavid het volgende:
1. zoals ik op msn al probeerde uit te leggen, de knop zelf nog even de werkbalk inslepen uit het 'customize' venster
Dat dus...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:06 schreef Autoreply het volgende:
Ik heb alle vinkjes ongeveer geprobeerd, maar versleept krijg ik 'm niet.
quote:
Naar 2 ja, 3 is nog in beta en raad ik niet aan. Ik vind 2 veel fijner en beter werken dan 1quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:56 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
ik zit nog steeds op ff1 is het aan te raden om op 3 (2) over te stappen ?
Dat valt bij mij wel mee, 2 heeft tov 1 alleen wat mooiere knoppen enzo, verder is ie wel ongeveer zelfde.quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
2.0.0.6 heb ik nu. De net wat meer vista achtige look (Gestyled enzo)
Ook vanwege veiligheid is 2 wel handig denk ik.quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:56 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
ik zit nog steeds op ff1 is het aan te raden om op 3 (2) over te stappen ?
ook de veiligheid is inderdaad verbeterd. En het gebruiksgemak op sommige puntjes (niet dat daar nog veel aan te verbeteren viel). Maar vooral het geheugengebruik is flink teruggedraaid.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:14 schreef Treveo het volgende:
[..]
Dat valt bij mij wel mee, 2 heeft tov 1 alleen wat mooiere knoppen enzo, verder is ie wel ongeveer zelfde.
True, wij hadden alleen over de GUIquote:Op zondag 19 augustus 2007 23:14 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ook de veiligheid is inderdaad verbeterd. En het gebruiksgemak op sommige puntjes (niet dat daar nog veel aan te verbeteren viel). Maar vooral het geheugengebruik is flink teruggedraaid.
Welke versie draai je?quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:39 schreef LordNemephis het volgende:
Even een vraag over Thunderbird: Ik gebruik het nu een paar maand en ben er op zich tevreden over, echter het ding blijft vaak hangen en neemt dan een bats geheugen in gebruik dat het niet leuk meer is. Is het iemand bekend of daar een oplossing voor is?
De nieuwste, Thunderbird 2.0.0.6quote:
wanneer ik 'm in safe mode opstart is er niets aan het handje loopt ie dus net zo hard vast, maar ik heb verder geen addons of plugins geïnstalleerd .. ikke niet snapquote:Op maandag 20 augustus 2007 10:52 schreef LordNemephis het volgende:
[..]
De nieuwste, Thunderbird 2.0.0.6
nah al geprobeerd... toch maar es op zoek naar een andere mailclient ben ik bang (jammer, op zich is het wel een fijn programma)quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:04 schreef JortK het volgende:
FF helemaal opnieuw installeren een idee?
dat is mooi want hij gebruikt soms wel meer dan 100mb aan ramquote:Op zondag 19 augustus 2007 23:14 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ook de veiligheid is inderdaad verbeterd. En het gebruiksgemak op sommige puntjes (niet dat daar nog veel aan te verbeteren viel). Maar vooral het geheugengebruik is flink teruggedraaid.
Dat is vreemd, ik use TB best lang en kwam nooit boven 50 MB ondanks dat ik hem constant aan heb staan met 5000+ mails in mijn boxquote:Op maandag 20 augustus 2007 12:29 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
dat is mooi want hij gebruikt soms wel meer dan 100mb aan ram
nu ook weer 7 tabs open staanquote:Op maandag 20 augustus 2007 13:15 schreef Treveo het volgende:
[..]
Dat is vreemd, ik use TB best lang en kwam nooit boven 50 MB ondanks dat ik hem constant aan heb staan met 5000+ mails in mijn box
Das gek, dat heb ik nou nooitquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:51 schreef Autoreply het volgende:
Ik zit nu op 480 MB. Naja, soit, ik heb geheugen zat, maar een beetje overdreven is 't wel...
Ik vind 't wat overdreven. Had daarnet iets van 30 tabbladen open waarvan ongeveer de helft op Fok (maar wel 300 posts/pagina) Tel daar nog wat Ebay-pagina's en wat mail e.d. bij op en dan heb je het dus over 15 mb per pagina. Absurd me dunkt...quote:
Ook met 8 tabbladen met wat normale sites trekt hij nog steeds belachelijk veel geheugenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:31 schreef mcDavid het volgende:
[..]
das heul niet gek als je ziet wat AR allemaal tegelijk open zet met die arme browsert!
firefox even helemaal afsluiten en weer opstarten?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:53 schreef escape_nl het volgende:
ik zit met een probleempje.
Ik heb een mooie bladwijzerbalk gemaakt met behulp van "smart bookmarks bar" maar als ik op een link klik en de pagina opent in een ander venster krijg ik niet die bladwijzerbalk. De optie bij "beeld" staat aangevinkt.
Heeft iemand hier een oplossing voor?
bij mij valt het anders best mee met iets soortgelijks open:quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:30 schreef Autoreply het volgende:
Ter illustratie. Belachelijk![]()
[img=578xnull]http://www.jarnonieuwenhuize.nl/temp/geheugen.jpg[/img]
Het is een verse install met alleen IE-tab geinstalleerdquote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:37 schreef Treveo het volgende:
Ik heb dan rond 54 MB, misschien ligt het aan je add-ons?
Strange, ik heb 54 MB met wat add-ons...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:53 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Het is een verse install met alleen IE-tab geinstalleerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |