Dat is zeker zo... FF laat dingen gewoon in het geheugen zitten omdat die sneller geladen kunnen worden, dus echt erg is het toch niet?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:33 schreef Autoreply het volgende:
Wellicht speelt het mee dat FF al een paar dagen nonstop open staan en dat het geheugen niet goed wordt "opgeruimd"
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:52 schreef WEST het volgende:
ik heb een probleem
ik heb firefox versie 2.0.0.6 en daarvan krijg ik een melding als ik ergens iets wil bekijken "De ondersteuning voor JavaScript in uw webbrowser is uitgeschakeld.
Schakel het uitvoeren van JavaScript in en herlaad de pagina
om deze toepassing te kunnen gebruiken."
nu heb ik javaScript ingeschakeld en nog krijg ik dat, waar kan dat aan liggen?
Zelfde probleem heb ik ook hier op het forum, met die header boven in waar o.a my active topics staan die is wit zodat ik die hele regel niet kan zien.![]()
ram eens op "prive-gegevens opruimen" (ctrl+shift+del). dat scheelt vaak al een hoop.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:33 schreef Autoreply het volgende:
Wellicht speelt het mee dat FF al een paar dagen nonstop open staan en dat het geheugen niet goed wordt "opgeruimd"
Fx opnieuw opstarten werkt niet blijft zelfde probleem en opnieuw installeren ook al gedaan maakt ook geen verschil.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:36 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Klinkt als een bug... Fx opnieuw opstarten? desnoods opnieuw installeren?
Ook na de-installatie de firefox-map verwijderd uit program files? Daar blijft behoorlijk wat zooi instaan namelijk!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 06:26 schreef WEST het volgende:
[..]
Fx opnieuw opstarten werkt niet blijft zelfde probleem en opnieuw installeren ook al gedaan maakt ook geen verschil.![]()
met IE6 heb ik ook dat probleem
heb ik allemaal gedaanquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 11:14 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ook na de-installatie de firefox-map verwijderd uit program files? Daar blijft behoorlijk wat zooi instaan namelijk!
vergeet niet ff je bookmarks te backuppen![]()
probeer Firefox eens te de-installeren en opnieuw te installeren. wel back up maken van je favo'squote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:14 schreef Treveo het volgende:
Huh, ik heb nu opeens hetzelfde probleem als WEST:
Zelfde probleem heb ik ook hier op het forum, met die header boven in waar o.a my active topics staan die is wit zodat ik die hele regel niet kan zien.
Ik heb JavaScript enabled, geen Norton, heb niet eens een antivirus of wat dan ook... :/
Ik weet het probleem al, het ligt aan Adblock Plus... enige oplossing is om hem forum.fok.nl te laten toestaanquote:Op zondag 26 augustus 2007 10:47 schreef WEST het volgende:
[..]
probeer Firefox eens te de-installeren en opnieuw te installeren. wel back up maken van je favo'sen ook de map van je pc af halen.
je catch leeg gooien. Wil dat niet moet je ff naar tweakers gaan en daar eens zoeken. Daar kwam ik mijn oplossing tegen.![]()
jammer dan voor hemquote:Op zondag 26 augustus 2007 16:27 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Adblockers zijn sowieso verboden op FOK! want stel je voor dat danny inkomsten misloopt doordat mensen de banners niet zien!
niet te hard roepen dan krijg je een ban!quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:02 schreef WEST het volgende:
[..]
jammer dan voor hemik hoef die irritante dingen niet te zien dus ik block ze
Normaal gesproken (instellingen op default)quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:23 schreef Canisfire het volgende:
krijg ik dat vanzelf in een venstertje vermeld als ik Firefox opstart op een morgen ?
Jep, ABP uitschakelen op FOK!. Anders lees je ff 10 posts terug ofzoquote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:58 schreef roburt het volgende:
als ik adblock plus installeer en de 4 subscri die erbij zitten gebruik werkt alles prima alleen op fok krijg ik bovenin een heel onduidelijk beeld. kan ik dit uitzetten?
[afbeelding]
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
Voeg de volgende regel toe als uitzonderingsregel:hoe werkt dat precies? ik ben op die site geweest maar daar wordt ik niet echt wijs van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werkt bij mij perfect. Ik gebruik adblock plus met Filterset.G [www.pierceive.com] als filter.
ik denk dat dit het is
http://www.pierceive.com/filtersetg/2007-06-02a-MERGED.txt maar met een txt werkt het niet.
en waar vul je de uitzondering in?"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
Adblock installeren, die regel van Pietjepuk toevoegen als te blokken site en het werktquote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:25 schreef roburt het volgende:
[..]
Werkt bij mij perfect. Ik gebruik adblock plus met Filterset.G [www.pierceive.com] als filter.
[/spoiler]
hoe werkt dat precies? ik ben op die site geweest maar daar wordt ik niet echt wijs van.
ik denk dat dit het is
http://www.pierceive.com/filtersetg/2007-06-02a-MERGED.txt maar met een txt werkt het niet.
en waar vul je de uitzondering in?
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:06 schreef roburt het volgende:
waarom lukt mij dat nooit
ik heb Filterset.G [www.pierceive.com] en www.pierceive.com geprobeerd, maar bij allebei heb ik overal nog popups.
[afbeelding]
Klopt, heb ik ook gedaan.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:10 schreef mcDavid het volgende:
het makkelijkst (n00bpoofst) is die update-extensie even installeren, dan gaat alles vanzelf!
https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/1136
ik heb ook de volgende filters:quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:15 schreef roburt het volgende:
ik had eerst Filterset.G [www.pierceive.com] gedaan en toen probeerde ik maar die site ja
ik heb een restart gedaan en met Filterset.G [www.pierceive.com] zijn redelijk wat dingen weg maar niet alles.
Linksonder... "add filter"quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:26 schreef roburt het volgende:
oke ik heb de update gedaan, nu ik een hele lijst met geblockte images, maar de regel van pietjepuk zijn post staat er niet tussen, en ik kan nergens een optie vinden op een uitzonderingsregel in te stellen.
(maar dat FOK scherm is nog wel geblokkeerd.)
Die moet je ook zelf toevoegenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:26 schreef roburt het volgende:
maar de regel van pietjepuk zijn post staat er niet tussen
Via menu, voorkeuren krijg je een lijst en daarbij kan je het toevoegen.quote:en ik kan nergens een optie vinden op een uitzonderingsregel in te stellen.
nou sorry maar die kan ik niet vinden hoor.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Die moet je ook zelf toevoegen.
[..]
Via menu, voorkeuren krijg je een lijst en daarbij kan je het toevoegen.
Gewoon in het hoofdvenster van ABP op "add filter" klikken, en dan die regel van pietjepuk007 invoeren werkt ook. Scheelt c.a. 3 stappenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:53 schreef roburt het volgende:
ah zo, dankje voor de duidelijk uitleg.
Dan snappen ze nog niet hoe de addon werken, komen ze hier morgen weerquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:01 schreef mcDavid het volgende:
Gewoon in het hoofdvenster van ABP op "add filter" klikken, en dan die regel van pietjepuk007 invoeren werkt ook. Scheelt c.a. 3 stappen
browser.search.openintabquote:Op zaterdag 1 september 2007 21:20 schreef crossover het volgende:
Hoe kan ik in about:config instellen dat mijn zoekopdracht in die balk rechtsboven in een nieuw venster opent?
Kan het maar nergens vinden...
Twee posts voor jou stelde ik dezelfde vraagquote:Op donderdag 13 september 2007 21:53 schreef KarelMartel het volgende:
Mijn pa gebruikt nu outlook, maar dat zuigt (traag, errors, etc) en ik moet er steeds heen om te helpen, dus nu dacht ik eraan om thunderbird te installeren.. inmiddels draait hij, maar ik ben nog op zoek naar 1 functie, namelijk het automatisch resizen van images..
m'n pa (een n00b) wil nog wel eens foto's mailen, en als hij dan 30 foto's van gemiddeld 3 mb gaat versturen, gaat het fout... het zou handig zijn als thunderbird automatisch de foto's kan resizen bij verzenden (net als outlook), is dit mogelijk?
nope, bij jou ging het om het bekijken van ontvangen foto's, bij mij gaat het om het verkleinen van foto's die je verstuurtquote:Op donderdag 13 september 2007 21:54 schreef Verbal het volgende:
[..]
Twee posts voor jou stelde ik dezelfde vraag
V.
Dat kopieer programma (ff googelen of zoeken in de op) werkt perfect zolang je geen portable versie gebruiktquote:Op zaterdag 15 september 2007 00:11 schreef Litso het volgende:
Even een vraagje, ik wil graag firefox zoals ik 'm thuis heb, met dezelfde bladwijzers, extensies, searchplugins en alles in 1 keer kopiëren naar mijn laptop. Door een verse install te doen en vervolgens de map in program files volledig te vervangen door die van mijn pc werte het iig niet. Iemand een idee?
Twee posts boven jequote:Op zondag 16 september 2007 17:20 schreef crossover het volgende:
Is er een manier om de configuratie (settings, about:config), add-ons, bookmarks etc op te slaan? Misschien een plugin die alles exporteert naar een bestand?
quote:
Ik zou zeggen, leer je pa dat hij foto's vanuit picasa moet mailen!quote:Op donderdag 13 september 2007 21:53 schreef KarelMartel het volgende:
Mijn pa gebruikt nu outlook, maar dat zuigt (traag, errors, etc) en ik moet er steeds heen om te helpen, dus nu dacht ik eraan om thunderbird te installeren.. inmiddels draait hij, maar ik ben nog op zoek naar 1 functie, namelijk het automatisch resizen van images..
m'n pa (een n00b) wil nog wel eens foto's mailen, en als hij dan 30 foto's van gemiddeld 3 mb gaat versturen, gaat het fout... het zou handig zijn als thunderbird automatisch de foto's kan resizen bij verzenden (net als outlook), is dit mogelijk?
Weet je het zeker?quote:Op zondag 9 september 2007 11:07 schreef Devrim het volgende:
Help anyone?
Als ik mijn extensions probeer te update werkt Firefox opeens niet meer (geen één pagina word geladen)
Als ik FireFox opnieuw start werkt alles weer helemaal perfect (Maar extensions worden niét geupdate)
Ik heb tot nu toe nergens last van.quote:Op woensdag 19 september 2007 18:25 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ben ik de enige met problemen met Firefox na die update van gister/vandaag? Ik heb de hele tijd met vastlopers te maken. Alles is veel slomer enzo.
Ik ook niet, blijft bloedsnel op Vistaquote:Op woensdag 19 september 2007 19:52 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe nergens last van.
sta ik op de ignore ofzo?quote:Op woensdag 19 september 2007 08:44 schreef MadMarine het volgende:
Helluuup, thunderbird doet het niet goed meer!
Situatie: ik heb verschillende webmail accounts (hotmail/livemail en gmail) evenals een pop3 account, die ik allen ophaal met thunderbird. Sinds kort werden emails met middelmatig grote bijlagen (vanaf 2 a 3 Mb) niet meer opgehaald door thundebird. Thunderbird loopt dan redelijk vast, en geeft na een hele tijd wachten de "wachttijd voor server localhost verlopen" melding.
Ik heb al verschillende dingen geprobeerd: emailscanner aan/uit, opnieuw installeren van thunderbird. Ik heb zelfs heel windows xp opnieuw geïnstalleerd, maar deze error blijft
Het vreemde is ook dat thunderbird het altijd normaal gedaan heeft, en dat ik niks actief veranderd heb wat de foutmelding zou kunnen veroorzaken.
Is er iemand die nog ideeën heeft wat het zou kunnen zijn, of tips wat ik nog zou kunnen doen?
ohja, ik heb thunderbird 2.0.0.6 en de add-ons webmail 1.2.4, webmail gmail 0.5.9 en webmail hotmail 1.2.9.
quote:"De gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd omdat de geldigheid niet kon worden geverifieerd. Ga terug en probeer het opnieuw."
Geen problemen mee?quote:Op zondag 30 september 2007 20:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Na de FOK! update (replique 0.3.3) werkt de quickpreview niet meer.
[..]
quote:Op zondag 30 september 2007 20:22 schreef mcDavid het volgende:
-edit-
ohwacht, de preview! Ja idd wel problemen mee!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |