Ik ook niet, blijft bloedsnel op Vistaquote:Op woensdag 19 september 2007 19:52 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe nergens last van.
sta ik op de ignore ofzo?quote:Op woensdag 19 september 2007 08:44 schreef MadMarine het volgende:
Helluuup, thunderbird doet het niet goed meer!
Situatie: ik heb verschillende webmail accounts (hotmail/livemail en gmail) evenals een pop3 account, die ik allen ophaal met thunderbird. Sinds kort werden emails met middelmatig grote bijlagen (vanaf 2 a 3 Mb) niet meer opgehaald door thundebird. Thunderbird loopt dan redelijk vast, en geeft na een hele tijd wachten de "wachttijd voor server localhost verlopen" melding.
Ik heb al verschillende dingen geprobeerd: emailscanner aan/uit, opnieuw installeren van thunderbird. Ik heb zelfs heel windows xp opnieuw geïnstalleerd, maar deze error blijft
Het vreemde is ook dat thunderbird het altijd normaal gedaan heeft, en dat ik niks actief veranderd heb wat de foutmelding zou kunnen veroorzaken.
Is er iemand die nog ideeën heeft wat het zou kunnen zijn, of tips wat ik nog zou kunnen doen?
ohja, ik heb thunderbird 2.0.0.6 en de add-ons webmail 1.2.4, webmail gmail 0.5.9 en webmail hotmail 1.2.9.
quote:"De gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd omdat de geldigheid niet kon worden geverifieerd. Ga terug en probeer het opnieuw."
Geen problemen mee?quote:Op zondag 30 september 2007 20:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Na de FOK! update (replique 0.3.3) werkt de quickpreview niet meer.
[..]
quote:Op zondag 30 september 2007 20:22 schreef mcDavid het volgende:
-edit-
ohwacht, de preview! Ja idd wel problemen mee!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |