Ik ken iemand die een tijdje een shemale is geweest maar die is inmiddels helemaal shequote:Op maandag 12 maart 2007 10:01 schreef Vicious_R het volgende:
Niemand ervaring? Of niemand die er een kent?
Misschien iets te maken met dat sommigen mannen sexueel niet aantrekkelijk vinden? Het is maar een idee...quote:Op woensdag 18 april 2007 21:09 schreef Vicious_R het volgende:
Ik snap de afkeer van shemales eigenlijk niet zo goed???
The best of both worlds!quote:Op donderdag 19 april 2007 11:09 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Beetje apart vind ik het wel ja;)..
maar verder niks tegen ofzo, maar waarom die interesse om er wat mee te doen?
waarom perse die 'tussenvorm' waar je wat mee wil?
Een penis in je kont en 2 borsten in je handenquote:
Liever wat dichter bij huis maar indien dat niet gaat is dat inderdaad het plan.quote:Op donderdag 19 april 2007 13:50 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Een penis in je kont en 2 borsten in je handen![]()
Boek een vakantie naar Thailand. Kun je zelf ervaring opdoen.![]()
Of dat het bekeken wordt als een soort handicap, iets raars en daar voelen mensen zich eenmaal niet tot aangetrokken. Niet dat ik iets tegen die mensen heb ofzoquote:Op woensdag 18 april 2007 21:09 schreef Vicious_R het volgende:
Ik snap de afkeer van shemales eigenlijk niet zo goed???
Wist je dat als mannen annaal gevingerd worden dat ze vreselijk opgewonden raken waardoor ze behoorlijk klaar komen?! De prostaat is de G-spot van de man.quote:Op donderdag 19 april 2007 13:50 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Een penis in je kont en 2 borsten in je handen![]()
Boek een vakantie naar Thailand. Kun je zelf ervaring opdoen.![]()
Met de hoeveelheden topics die daarover geopend worden hier, en een bepaald filmpje van 1 of andere Ado-keeper, ben ik daarvan op de hoogte ja. Dat wil nog niet zeggen dat ik het een erg smakelijk idee vind.quote:Op zondag 22 april 2007 05:35 schreef Stratos het volgende:
[..]
Wist je dat als mannen annaal gevingerd worden dat ze vreselijk opgewonden raken waardoor ze behoorlijk klaar komen?! De prostaat is de G-spot van de man.
Denk dat dat ook geldt voor vrouwen. Er zijn er ook met opgespoten lippen enzo, lijkt nergens op. En bij shemales dus evenmin. Zolang het er niet fake uitziet vind ik het prima!quote:Op maandag 23 april 2007 14:17 schreef Frappelsien het volgende:
Ken een aantal shemale's, vind ze wel erg apart/leuk om te zien.
En soms erg mooi als ze echt extreem vrouwelijke trekjes hebben![]()
Maar als ik ze op tv zie, een dikke rond kop.. opgespoten lippen![]()
Dat is dan weer een totaal ander gezicht dat hetgeen wat ik mooi kan vinden.
Maar seks hebben? Nee dankjewel..
Van mijn ervaring zijn alleen aziatische shemales mooi. Ik weet nog wel een leuke website.quote:Op maandag 23 april 2007 20:24 schreef Vicious_R het volgende:
[..]
Denk dat dat ook geldt voor vrouwen. Er zijn er ook met opgespoten lippen enzo, lijkt nergens op. En bij shemales dus evenmin. Zolang het er niet fake uitziet vind ik het prima!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |