abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 26 september 1999 @ 19:07:00 #1
128 smallsister
Kleine Grote Broer
pi_191210
Sjeesis, ze voelt zich gewoon te goed voor die club. 'Het zijn mijn mensen niet', schijnheiligerds.........

Wie denkt die amsterdamse leidseplein kut wel niet wie ze is, al vanf 17jaar samenwonen met die niksnut van een ROy...

teringkut!

zondag 26 september 1999 @ 19:09:00 #2
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_191211
En dan ook nog op de vraag "heb je hier vrienden aan overgehouden?" meteen NEE antwoorden..wat een bitch
  zondag 26 september 1999 @ 19:11:00 #3
137 AcE
Let'sNOTkillKenny!
pi_191212
Vanaf nu ga ik NOOIT meer naar het leidseplein, Jezus je zou die Kut tegenkomeb
When when your left hand is gone...., your right hand is left...

pi_191213
Wie is er nou schijnheilig? Eerst zeggen dat ze iedreen stuk voor stuk aardige mensen vindt, en dan buiten zich zo uitlaten.

Ik geloof ook niet dat de anderen het erg vonden, dat ze wegging. Niemand heeft geprobeerd haar tegen te houden, of een bedenkpauze te geven. Slap!

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_191214
Ik vind het eigenlijk wel verrassend dat ze zo stabiel is. Blijven nou echt de "lieverdsjes" over? Want tara is dus niet zo lief. Bij karin zie ik ook aardig wat sadistische trekjes verschijnen...
Fok!zine 2 the rescue!!!
pi_191215
Ja, inderdaad het lijkt er erg op dat karin en ruud niet echt de beste vrienden zijn.

Ruud die duidelijk even een moment alleen wil hebben om zijn vriend ff te helpen met zijn overtollige lading...

En karin lijkt juist te genieten van het feit dat ze honderd dagen geen sex heeft..

NICE

Cup A Soup !!
Dat zouden meer mensen moeten doen.

zondag 26 september 1999 @ 19:22:00 #7
137 AcE
Let'sNOTkillKenny!
pi_191216
Yep, en ze(Karin) kan dan gelijk door naar Sex voor de Buch
When when your left hand is gone...., your right hand is left...

zondag 26 september 1999 @ 19:33:00 #8
45 SiGNe
pi_191217
Als karin na die 100 dagen weer met d'r man naar bed gaat heeft ze vaker sex dan normaal.
pi_191218
Hallo zeg SiGNe, scherp!

Maar ergens gaat die Karin ws volhouden en de boel opeengegevenmoment naar haar hand zetten. Als Willem als volgende vertrekt trekt zij de keuken en de leiding naar zich toe en krijgt ruzie met Maurice.

Karin tegen Mona: "Je man heeft namelijks niets om zich over te schamen"
  zondag 26 september 1999 @ 19:55:00 #10
45 SiGNe
pi_191219
Willem kan te goed koken en word dus niet snel weggestemd.
Ruud is te rustig
Sabine en Bart moeten eerst een relatie krijgen voor ze uit elkaar mogen gaan ivm. liefdesverdriet
Bianca werkt bij veronica en wint dus
Karin is te irritant dus Maurice gaat eerder weg.
pi_191220
Ontzettend leuk SIGne om nu al de uitkomst te vertellen. Nu is alle spanning eraf! Shit!!!!
  zondag 26 september 1999 @ 20:04:00 #12
234 mrNatural
op BB-rantsoen
pi_191221
Ja, ws heeft Willem z'n plekkie al voorgeKOOKt.
Ruud zal nie gauw gaan idd. Hij is de enige vent die 'anders' is en vooral iets te close met V. omgaat. Ze zien 'm ws ook als de brandingrots en zolang die neit genomineerd wordt kenie blijven. Maar 'k ben benieuwd wat V. gaat doen als ie echt gaat 'flashen' (voorheen 'potloodventen').
sabine en Bart gaat niets worden en ik vrees dat Bart dat intussen ook door heeft. Wat nu??
Bianca bij V.? nee
Maurice gaat een gat in de tuin graven en bouwt daar een rustige ondergrondse kamer zonder camera's waar de heren es lekker gaan rukken met de blaadjes die de geachte afgevaardigden van dit forum spoedig over de muur gaan gooien.
Go Maurice Go!Go!Go!
Karin tegen Mona: "Je man heeft namelijks niets om zich over te schamen"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')