* Cerbie ookquote:
Idd, elke keer dat ik dit topic weer zie in myAT krijg ik weer ongelooflijk zin om een gebied mooi in te richten. Alleen heb ik de plugins niet die het spel zo mooi en beter makenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:54 schreef Cerbie het volgende:
[..]
* Cerbie ook
Heb alleen eigenlijk geen zin om alle plugins weer opnieuw te downloaden
Hong Kong map ge-edit met SC4 terraformer. Die bergen dus zelf gemaakt.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:02 schreef timp0e het volgende:
Die regio![]()
Zelf gemaakt?
Wel veel werkloosheid zie ik in die stadje
Het attractiepark is wel een beetje disproportioneel vind je niet?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:03 schreef BlaZ het volgende:
Vandaag nog ff gespeeld hierbij wat screenshots van stad waar ik tijdje geleden ook al wat screens van gepost heb.
Met MAPP lots enzo dus pretpark gemaakt
[afbeelding]
[afbeelding]
Regio overzicht
[afbeelding]
Beetje klein iddquote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:26 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Het attractiepark is wel een beetje disproportioneel vind je niet?
Ga je verder met die regio ?quote:Op zondag 3 juni 2007 11:55 schreef Cerbie het volgende:
Simcity weer geïnstalleerd, zal zo eens de regio posten die ik nog had
Probleem dat ik eigenlijk nooit eerder heb gehad, het spel start de eerste keer perfect op, maar als ik het daarna sluit moet eerst de hele pc gereboot worden voordat ik het weer kan starten
Een deel van m'n oude regio, rechts was het ook al flink bebouwd maar daar had ik geen save meer van;
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |