Iedereeen, ook Brian, lachen.quote:Op maandag 12 maart 2007 00:39 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Dit meen je niet!![]()
Hoe reageert hij?
sorry heb geen streams nu
Hij pakt een string van Amanda en zegt ik weet precies hoe ze ruiken..het zelfde als dit dusquote:Op maandag 12 maart 2007 00:39 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Dit meen je niet!![]()
Hoe reageert hij?
sorry heb geen streams nu
Ja luister nou maar naar haar, want het is echt waar wat ze zegt.quote:Op maandag 12 maart 2007 00:39 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Was vriendelijk bedoeld hoor, voor je het weet ben je net zo verslaaft als wij en zou je willen dat je naar mij had geluisterd![]()
quote:Op maandag 12 maart 2007 00:39 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Was vriendelijk bedoeld hoor, voor je het weet ben je net zo verslaaft als wij en zou je willen dat je naar mij had geluisterd![]()
Heeft Amanda alweer een "relatie" ???quote:Op maandag 12 maart 2007 00:40 schreef avonne het volgende:
[..]
Iedereeen, ook Brian, lachen.
Eric moet ook ruiken.
Huub en Eric zijn het er overeens : "Punani !!!"
hebben ze ook al weer geneukt dan?quote:Op maandag 12 maart 2007 00:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heeft Amanda alweer een "relatie" ???
Hij is in haar geweest en heeft al dan niet een orgasme bewerkstelligd...quote:Op maandag 12 maart 2007 00:43 schreef it_was_me het volgende:
[..]
hebben ze ook al weer geneukt dan?
Nachten en ik wil verdomme eens een keer op tijd naar bed.quote:Op maandag 12 maart 2007 00:43 schreef salutem het volgende:
dit is wel een vd betere zondagavonden......
Ik vind het wel netjes wat huub nu doet, hij probeert Jaap erbij te betrekken.quote:Op maandag 12 maart 2007 00:45 schreef vliegende_dutchman het volgende:
Erg hypocriet van Huub om te beginnen over Jaap's positie in de groep. Remember last christmas, Huub?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |