amanda ligt alweer klaar in zn bed! vergis je niet!quote:Op maandag 12 maart 2007 01:24 schreef Soury het volgende:
Ik pruim Brain zelfs een beetje Die Brain komt ook los he ? Amanda gedumpt vriendjes met Eric en Huub. Nu moet ie nog van zijn bontjasje af (Natas) en dan hebben we de echte Brain.![]()
elk gevoel van honger verdwijnt bij mij,als ik jaap aanschouw....quote:Op maandag 12 maart 2007 01:18 schreef koppiesoep het volgende:
Ze zijn aan het eten, ik krijg er honger van. Effe de koelkast induiken.![]()
Nee ik snap dat ook niet..van beide kanten nietquote:Op maandag 12 maart 2007 01:22 schreef mootie het volgende:
[..]
snap jij waarom brian haar nu ineens in zn bed laat slapen?
Ohhhh moet ik mijn vorige bericht weer intrekken..........quote:Op maandag 12 maart 2007 01:22 schreef mootie het volgende:
[..]
snap jij waarom brian haar nu ineens in zn bed laat slapen?
ik zou het juist wel leuk vinden als jaap veranderd en zich lekker zou voelen in een groepquote:Op maandag 12 maart 2007 01:24 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Nee hoor, dat gevoel heb ik ook. Ondanks dat ik Jaap een ongelofelijke hork vind, tevens walgelijk figuur etc. etc. Ben ik toch erg benieuwd naar zijn afvalrace en hoop ook dat hij die kilo's kwijtraakt. De rest er omheen is pure leedvermaak met Jaap.
De rectificatie is al geplaatst. Bah !!! Wat een lul !!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 12 maart 2007 01:24 schreef mootie het volgende:
[..]
amanda ligt alweer klaar in zn bed! vergis je niet!
quote:Op maandag 12 maart 2007 01:26 schreef robert2006 het volgende:
amanda houdt echt van brian, het is echte liefde
Ik ben niet anti-liaan (quote:Op maandag 12 maart 2007 01:26 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
brian is wel (een heel klein beetje) leuker zonder dat gezeik met nena of amanda
al mag ik hem nog steeds niet
![]()
Mijn gedachte is dat Amanda iemand ie die het absoluut niet kan verkroppen om afgewezen te worden..quote:Op maandag 12 maart 2007 01:26 schreef robert2006 het volgende:
amanda houdt echt van brian, het is echte liefde
het zal mij benieuwenquote:Op maandag 12 maart 2007 01:31 schreef avonne het volgende:
Als Brian een beetje ruggegraat heeft, gaat hij dus NIET bij Amanda in bed liggen.
Hij was daarnet oprecht verbaasd dat ze naar zijn bed ging.
Ik hou het er dus maar even op dat Snollie dit bedacht heeft.
en hat mag niet meer van mama nettiequote:Op maandag 12 maart 2007 01:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn gedachte is dat Amanda iemand ie die het absoluut niet kan verkroppen om afgewezen te worden..
En brian is dan nu duidelijk zo lang mogelijk aan het rekken om naar zijn bed te gaan. Ik denk echt dat hij haar domweg niet meer pruimt.. We zullen zien.![]()
Dat zou inderdaad best mooi zijn.quote:Op maandag 12 maart 2007 01:28 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik zou het juist wel leuk vinden als jaap veranderd en zich lekker zou voelen in een groep
heeft ie volgens mij gemist op school enzo.......
daar zou hij pas écht van gaan groeien (als mens)
zou wel leuk zijn om te zien denk ik
wie weet wat een aardige knul er onder al die kilo's verstopt zit
(of niet natuurlijk)
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |