abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47177883
quote:
Op maandag 12 maart 2007 01:01 schreef vliegende_dutchman het volgende:

[..]

Oke, ga gerust verder met rechtbreien wat krom is.
Ik ben ook fan van Huub, maar hij trekt Jaap nu ongelofelijk door de stront waar iedereen bij is. Opzich prima, maar wel erg hypocriet als je weet dat hij met kerst in de tuin liep te janken omdat werkelijk niemand hem mocht. Hij daalt in mijn achting.
kan het zijn dat Huub Jaap uit zijn tent wil lokken om eens echt zijn mond open te trekken?

Afgelopen week gaf Jaap aan dat hij geen gesprek wilde met silvia Huub en Eric, tenzij Natasia erbij kwam.
Dit geeft best wel aan dat hij zelf vind dat hij zwak is in beargumenteren, maar om dan de hulp van Natasia in te roepen doet geen goed aan de mening die andere over je hebben.
Inspiratieloos!
  maandag 12 maart 2007 @ 01:07:21 #242
143001 Prospera
Verfrissend
pi_47177890
Jaap: vanaf vandaag is mijn leercurve zeer veel steiler.
De groep houdt ook hun mond omdat ze de helft van Huubs woorden niet begrijpt:
adaptief, parafraseren, annex enzo.
Alles wordt tussen de regels bepaald.
pi_47177895
quote:
Op maandag 12 maart 2007 01:04 schreef LuNaTiC het volgende:
Ik blijf dit soort gesprekken maar surrealistisch vinden. Ik kan me zo moeilijk voorstellen dat dit soort gesprekken elders ook voor zouden kunnen komen (als iemand uberhaupt snap wat ik bedoel)
Nee dit soort gesprekken komen nergens anders voor, maar is er nog ergens anders zo'n huis dan ????
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_47177915
quote:
Op maandag 12 maart 2007 01:02 schreef mootie het volgende:

[..]

Zelf denk ik dat het half om half is. Aan de ene kant wil ie graag dingen met Japio bespreken, anderszijds doet hij dat op een soort ironische manier.
Ik denk dat je helemaal gelijk hebt en graag goede gesprekken met Jaap zou willen Jaap zwak is in discussies
pi_47177919
Slettekind gaat weer naast Brian slapen?
pi_47177926
quote:
Op maandag 12 maart 2007 01:04 schreef LuNaTiC het volgende:
Ik blijf dit soort gesprekken maar surrealistisch vinden. Ik kan me zo moeilijk voorstellen dat dit soort gesprekken elders ook voor zouden kunnen komen (als iemand uberhaupt snap wat ik bedoel)
Ik snap wat je bedoelt. In de buitenwereld loop je weg als de persoon je niet aanstaat. Hier kan dat niet en ben je veroordeeld tot elkander.
Inspiratieloos!
pi_47177944
hahaha Amanda: ik slaap boven........ Brian: hoezo???
pi_47177952
quote:
Op maandag 12 maart 2007 01:10 schreef mootie het volgende:
hahaha Amanda: ik slaap boven........ Brian: hoezo???
pi_47177954
Amanda gaat in Brians bed liggen
Brian "Huh, hoezo slaap je boven?"
pi_47177968
quote:
Op maandag 12 maart 2007 01:04 schreef mootie het volgende:
En laten we niet vergeten dat dit een spel is...... en niet het help-jaap-aan-een-leven-tehuis.
Precies ben het weer met je eens...en als iemand er wel achter is gekomen dat het een spel is dan is het Huub wel...hoe is hij niet aangepakt in het begin?
pi_47177972
Huub vraagt aan Amanda om Brian mee te nemen naar beneden, zodat hij die kamer kan claimen.
amanda wil niet mee werken.

Ik denk dat Huub nog niet echt door heeft dat Brian juist wel eens weg zou kunnen blijven als amanda daar ligt
pi_47177973
Amanda werkt niet mee want die wilt genomen wordt door Brian
pi_47177983
Ik zit alweer zwaar in de overuren ( die Sjon niet uitbetaalt ) te werken. Terust allemaal, en voor de blijverts veel plezier.
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
Voor alle Huubjes:http://www.beleven.org/feest/onnozele_kinderen/
pi_47177992
erik heeft echt een hekel aan jaap
  maandag 12 maart 2007 @ 01:13:12 #255
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_47177997
quote:
Op maandag 12 maart 2007 01:12 schreef FdW het volgende:
Ik zit alweer zwaar in de overuren ( die Sjon niet uitbetaalt ) te werken. Terust allemaal, en voor de blijverts veel plezier.
truste
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_47178007
gossie brian neemt het op voor jaap
  maandag 12 maart 2007 @ 01:14:13 #257
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_47178010
Wat is het bod ?
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_47178011
telefoon
pi_47178014
quote:
Op maandag 12 maart 2007 01:12 schreef FdW het volgende:
Slaap lekker
pi_47178018
mijns inziens kwam jaap de kooi binnen met veel bombarie,hij was een "schaker".
daarbij de intervieuws die hij afnam etc....(het leek allemaal heel wat!)
zn doel was afvallen.....
inmiddels is duidelijk dat het een looser 1ste klas is met totaal geen benul heeft van groepsverhoudingen.
hij gooit ook nog als een olifant in een porceleinkast zn eigen glazen in bij de groep!
perfect rolmodel voor dom dikkertje dus....(helaas geen goed voorbeeld van de gezette medemens).
van mij mag hij liever vandaag als morgen vertrekken.
ben dat gemaal van die kaken al lang en breed zat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')