kan het zijn dat Huub Jaap uit zijn tent wil lokken om eens echt zijn mond open te trekken?quote:Op maandag 12 maart 2007 01:01 schreef vliegende_dutchman het volgende:
[..]
Oke, ga gerust verder met rechtbreien wat krom is.
Ik ben ook fan van Huub, maar hij trekt Jaap nu ongelofelijk door de stront waar iedereen bij is. Opzich prima, maar wel erg hypocriet als je weet dat hij met kerst in de tuin liep te janken omdat werkelijk niemand hem mocht. Hij daalt in mijn achting.
Nee dit soort gesprekken komen nergens anders voor, maar is er nog ergens anders zo'n huis dan ????quote:Op maandag 12 maart 2007 01:04 schreef LuNaTiC het volgende:
Ik blijf dit soort gesprekken maar surrealistisch vinden. Ik kan me zo moeilijk voorstellen dat dit soort gesprekken elders ook voor zouden kunnen komen![]()
(als iemand uberhaupt snap wat ik bedoel)
Ik denk dat je helemaal gelijk hebt en graag goede gesprekken met Jaap zou willen Jaap zwak is in discussiesquote:Op maandag 12 maart 2007 01:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Zelf denk ik dat het half om half is. Aan de ene kant wil ie graag dingen met Japio bespreken, anderszijds doet hij dat op een soort ironische manier.
Ik snap wat je bedoelt. In de buitenwereld loop je weg als de persoon je niet aanstaat. Hier kan dat niet en ben je veroordeeld tot elkander.quote:Op maandag 12 maart 2007 01:04 schreef LuNaTiC het volgende:
Ik blijf dit soort gesprekken maar surrealistisch vinden. Ik kan me zo moeilijk voorstellen dat dit soort gesprekken elders ook voor zouden kunnen komen![]()
(als iemand uberhaupt snap wat ik bedoel)
quote:Op maandag 12 maart 2007 01:10 schreef mootie het volgende:
hahaha Amanda: ik slaap boven........ Brian: hoezo???
Precies ben het weer met je eens...en als iemand er wel achter is gekomen dat het een spel is dan is het Huub wel...hoe is hij niet aangepakt in het begin?quote:Op maandag 12 maart 2007 01:04 schreef mootie het volgende:
En laten we niet vergeten dat dit een spel is...... en niet het help-jaap-aan-een-leven-tehuis.
trustequote:Op maandag 12 maart 2007 01:12 schreef FdW het volgende:
Ik zit alweer zwaar in de overuren ( die Sjon niet uitbetaalt ) te werken. Terust allemaal, en voor de blijverts veel plezier.![]()
Slaap lekkerquote:Op maandag 12 maart 2007 01:12 schreef FdW het volgende:
Ik zit alweer zwaar in de overuren ( die Sjon niet uitbetaalt ) te werken. Terust allemaal, en voor de blijverts veel plezier.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |