abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47177706
quote:
Op maandag 12 maart 2007 00:56 schreef scanman01 het volgende:
Het mooie van Jaap is dat hi best doorheeft dat Huub hem in de zeik probeert te zetten, maar hij gaat er echt serieus op in. En dat dwingt op zich weer respect af bij Huub volgens mij.
Hij zei eerder tegen Brian dat hij Huub wel eens flink de waarheid zou gaan zeggen..het lijkt me een goed moment nu. Alleen blijft het weer bij theorie zoals zoveel dingen bij Jaap
  maandag 12 maart 2007 @ 00:59:21 #222
170837 Spoko
mellow mood has got me...
pi_47177719
quote:
Op maandag 12 maart 2007 00:53 schreef Dogga het volgende:

[..]

dat waren mijn woorden dus ook paar minutne terug
dan zijn we het eens met elkaar....
  maandag 12 maart 2007 @ 00:59:36 #223
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_47177726
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_47177754
Jaap is raar:S
In Life Unbeatable - In Death Irreplaceable
pi_47177757
Huub analyse
"je had een redelijk goede binnenkomst, daarna ben je elke dag steeds verder gezakt, met als resultaat dat iedereen gisteren echt klaar met je was.
Een compleet gebrek aan inlevingsvermogen wat de groep...

(onderbroken)

.. ik denk dat het komt, niet omdat je een slechte kerel bent, misschien komt het door wat je de afgelopen jaaren hebyt gedaan.
Contactgestoord, ..... , geen adaptief vermogen"

Jaap "Brian vind jij mij contact gestoord?"
Huub "daarnaast vind ik dat je een laag adaptief vermogen hebt"
(stiletto run is mmorgen )
"ik vind dat je een lage leercurve hebt"

J "die leercurve is nog maar net begonnen"
H "als alleen ik al 6 gesrpekken met je heb gevoerd waar dingen echt eerlijk tegen je zijn gezegd, waarom is die dan nu pas begonnen? Waarom niet al gisteren of eerder?'
pi_47177761
quote:
Op maandag 12 maart 2007 00:55 schreef avonne het volgende:

[..]

Intentie of niet. Met de vragen is helemaal niets mis.
Het is aan Jaap om zich er zijn eigen invulling aan te geven.

Dat Jaapj dan zegt dat hij gegroeid is omdat hij een keer drankjes heeft ingeschonken en de vaatwasser heeft gevuld, zijn toch echt Jaaps eigen woorden
Oke, ga gerust verder met rechtbreien wat krom is.
Ik ben ook fan van Huub, maar hij trekt Jaap nu ongelofelijk door de stront waar iedereen bij is. Opzich prima, maar wel erg hypocriet als je weet dat hij met kerst in de tuin liep te janken omdat werkelijk niemand hem mocht. Hij daalt in mijn achting.
pi_47177769
quote:
Op maandag 12 maart 2007 00:59 schreef Spoko het volgende:

[..]

dan zijn we het eens met elkaar....
dus dat
pi_47177790
quote:
Op maandag 12 maart 2007 01:01 schreef vliegende_dutchman het volgende:

[..]

Ik ben ook fan van Huub, maar hij trekt Jaap nu ongelofelijk door de stront waar iedereen bij is. Opzich prima, maar wel erg hypocriet als je weet dat hij met kerst in de tuin liep te janken omdat werkelijk niemand hem mocht. Hij daalt in mijn achting.
Zelf denk ik dat het half om half is. Aan de ene kant wil ie graag dingen met Japio bespreken, anderszijds doet hij dat op een soort ironische manier.
  maandag 12 maart 2007 @ 01:02:54 #229
16701 scanman01
Today's a good day
pi_47177807
quote:

[..]

Hij trekt Jaap absoluut niet door de stront. Dan luister je toch niet goed. Hij legt wél de vinger exact op de zere plek. Door dit soort gesprekken gaat het (denk ik) steeds beter met Jaap.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_47177809
Huub "Brian, hoe vaak heb je mij excuses gemaakt?"
Brian "Een paar keer"
Huub "Jaap, jij hebt al 11 keer je excuses aangeboden. Ze worden gewoon iedere keer minder waard"
pi_47177823
ey ey ey ey ey

Lol moron
  maandag 12 maart 2007 @ 01:03:40 #232
156798 Ifa
ow mêhn, miene böllus
pi_47177825
quote:

[..]

Hij is weer eens bezig met "tv maken", zoals wel vaker ten koste van iemand anders.
Langeweile??? Stellt euch vor den Spiegel und kotzt euch selber an.... und wartet so lange bis der Zeitpunkt kommt, wo ihr merkt wie doof die Idee eigentlich war.
  maandag 12 maart 2007 @ 01:03:46 #233
16701 scanman01
Today's a good day
pi_47177830
quote:
Op maandag 12 maart 2007 01:02 schreef mootie het volgende:

[..]

Zelf denk ik dat het half om half is. Aan de ene kant wil ie graag dingen met Japio bespreken, anderszijds doet hij dat op een soort ironische manier.
Precies. Huub zit weer op de praatstoel. Maar de vragen die hij stelt zijn zo verkeerd nog niet... en daarom gaat Jaap er ook serieus op in.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_47177831
quote:
Op maandag 12 maart 2007 01:02 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Hij trekt Jaap absoluut niet door de stront. Dan luister je toch niet goed. Hij legt wél de vinger exact op de zere plek. Door dit soort gesprekken gaat het (denk ik) steeds beter met Jaap.
ja ik denk dat het de goeie kant opgaat, maar huub moet jaap wel laten uitpraten

pi_47177835
quote:

[..]

huub heeft toch meerdere keren geprobeerd jaap inzicht te geven ovr zijn gedrag en hem bij de groep te betrekken...
jaap doet er helemaal niks mee...

toen huub binnen kwam nam niemand de moeite hem beter te leren kennen... en het is huub's eigen verdienste dat hij nu zo in de groep ligt...
en dat kan jaap ook zeggen dat het zijn eigen verdienste is dat hij niet in de groep ligt
There are 3 kinds of people in this world...those you want things to happen, those that make things happen, and those who just wonder what the hell happened!
pi_47177836
quote:

[..]

Hij doet dit met toestemming van de groep.
Het is niet voor niets dat iedereen stil is en er niet tegen in gaat.
Het gaat om Jaaps plaats in de groep.

Hij wordt nu niet meer gedist, maar probeert het uit te praten.
pi_47177841
quote:
Op maandag 12 maart 2007 00:58 schreef dikkedoelie het volgende:

[..]

Jaap heeft volgens mij niets door hoor.
Japio is heel intelligent hoor, alleen een beetje autistisch. Daarom is zijn gesprekstechniek op het sociale vlak onderontwikkeld. Ons Huub helpt hem om een doorbraak te bereiken.
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
Voor alle Huubjes:http://www.beleven.org/feest/onnozele_kinderen/
  maandag 12 maart 2007 @ 01:04:29 #238
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_47177846
Ik blijf dit soort gesprekken maar surrealistisch vinden. Ik kan me zo moeilijk voorstellen dat dit soort gesprekken elders ook voor zouden kunnen komen (als iemand uberhaupt snap wat ik bedoel)
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_47177855
En laten we niet vergeten dat dit een spel is...... en niet het help-jaap-aan-een-leven-tehuis.
  maandag 12 maart 2007 @ 01:06:10 #240
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_47177872
Hoor ze lachen
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')