Hij zei eerder tegen Brian dat hij Huub wel eens flink de waarheid zou gaan zeggen..het lijkt me een goed moment nu. Alleen blijft het weer bij theorie zoals zoveel dingen bij Jaapquote:Op maandag 12 maart 2007 00:56 schreef scanman01 het volgende:
Het mooie van Jaap is dat hi best doorheeft dat Huub hem in de zeik probeert te zetten, maar hij gaat er echt serieus op in. En dat dwingt op zich weer respect af bij Huub volgens mij.
dan zijn we het eens met elkaar....quote:Op maandag 12 maart 2007 00:53 schreef Dogga het volgende:
[..]
dat waren mijn woorden dus ook paar minutne terug
Oke, ga gerust verder met rechtbreien wat krom is.quote:Op maandag 12 maart 2007 00:55 schreef avonne het volgende:
[..]
Intentie of niet. Met de vragen is helemaal niets mis.
Het is aan Jaap om zich er zijn eigen invulling aan te geven.
Dat Jaapj dan zegt dat hij gegroeid is omdat hij een keer drankjes heeft ingeschonken en de vaatwasser heeft gevuld, zijn toch echt Jaaps eigen woorden
Zelf denk ik dat het half om half is. Aan de ene kant wil ie graag dingen met Japio bespreken, anderszijds doet hij dat op een soort ironische manier.quote:Op maandag 12 maart 2007 01:01 schreef vliegende_dutchman het volgende:
[..]
Oke, ga gerust verder met rechtbreien wat krom is.
Ik ben ook fan van Huub, maar hij trekt Jaap nu ongelofelijk door de stront waar iedereen bij is. Opzich prima, maar wel erg hypocriet als je weet dat hij met kerst in de tuin liep te janken omdat werkelijk niemand hem mocht. Hij daalt in mijn achting.
Hij trekt Jaap absoluut niet door de stront. Dan luister je toch niet goed. Hij legt wél de vinger exact op de zere plek. Door dit soort gesprekken gaat het (denk ik) steeds beter met Jaap.quote:Op maandag 12 maart 2007 01:01 schreef vliegende_dutchman het volgende:
[..]
Ik ben ook fan van Huub, maar hij trekt Jaap nu ongelofelijk door de stront waar iedereen bij is. Opzich prima, maar wel erg hypocriet als je weet dat hij met kerst in de tuin liep te janken omdat werkelijk niemand hem mocht. Hij daalt in mijn achting.
Hij is weer eens bezig met "tv maken", zoals wel vaker ten koste van iemand anders.quote:Op maandag 12 maart 2007 01:01 schreef vliegende_dutchman het volgende:
[..]
Precies. Huub zit weer op de praatstoel. Maar de vragen die hij stelt zijn zo verkeerd nog niet... en daarom gaat Jaap er ook serieus op in.quote:Op maandag 12 maart 2007 01:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Zelf denk ik dat het half om half is. Aan de ene kant wil ie graag dingen met Japio bespreken, anderszijds doet hij dat op een soort ironische manier.
ja ik denk dat het de goeie kant opgaat, maar huub moet jaap wel laten uitpratenquote:Op maandag 12 maart 2007 01:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij trekt Jaap absoluut niet door de stront. Dan luister je toch niet goed. Hij legt wél de vinger exact op de zere plek. Door dit soort gesprekken gaat het (denk ik) steeds beter met Jaap.
huub heeft toch meerdere keren geprobeerd jaap inzicht te geven ovr zijn gedrag en hem bij de groep te betrekken...quote:Op maandag 12 maart 2007 01:01 schreef vliegende_dutchman het volgende:
[..]
Hij doet dit met toestemming van de groep.quote:Op maandag 12 maart 2007 01:01 schreef vliegende_dutchman het volgende:
[..]
Japio is heel intelligent hoor, alleen een beetje autistisch. Daarom is zijn gesprekstechniek op het sociale vlak onderontwikkeld. Ons Huub helpt hem om een doorbraak te bereiken.quote:Op maandag 12 maart 2007 00:58 schreef dikkedoelie het volgende:
[..]
Jaap heeft volgens mij niets door hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |