dat is huubquote:
Ik zie niet wat hij nu fout doet, hij probeert jaap erbij te betrekken volgens mij is dat toch anders dan toen.quote:Op maandag 12 maart 2007 00:53 schreef vliegende_dutchman het volgende:
[..]
De intentie van Huub was helemaal niet goed.
Huub is een hypocriet op dit vlak omdat hij met kerst nog liep te janken in de tuin dat iedereen hem uitkotste. Nu doet hij hetzelfde bij Jaap en neemt daarin de voortrekkersrol.
Ze verstond waarschijnlijk sex, vandaar dat die scheur open ging.quote:Op maandag 12 maart 2007 00:53 schreef MarkNMGN het volgende:
Amanda doet haar mond open... 'Wat is een annex?'
Daarom juist helpt hij Jaap op een manier waarmee hij bij Jaap doordringt. Klasse !quote:Op maandag 12 maart 2007 00:53 schreef vliegende_dutchman het volgende:
[..]
Huub is een hypocriet op dit vlak omdat hij met kerst nog liep te janken in de tuin dat iedereen hem uitkotste. Nu doet hij hetzelfde bij Jaap en neemt daarin de voortrekkersrol.
quote:Op maandag 12 maart 2007 00:55 schreef FdW het volgende:
[..]
Daarom juist helpt hij Jaap op een manier waarmee hij bij Jaap doordringt. Klasse !![]()
![]()
Dan ben je net zo stekeblind als Jaap.quote:Op maandag 12 maart 2007 00:54 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik zie niet wat hij nu fout doet, hij probeert jaap erbij te betrekken volgens mij is dat toch anders dan toen.
Intentie of niet. Met de vragen is helemaal niets mis.quote:Op maandag 12 maart 2007 00:53 schreef vliegende_dutchman het volgende:
[..]
volgens mij ben je een van de weinige die het zo ziet, maar goed, vergelijk mij lekker met Jaap.quote:Op maandag 12 maart 2007 00:55 schreef vliegende_dutchman het volgende:
[..]
Dan ben je net zo stekeblind als Jaap.
Jaap heeft volgens mij niets door hoor.quote:Op maandag 12 maart 2007 00:56 schreef scanman01 het volgende:
Het mooie van Jaap is dat hi best doorheeft dat Huub hem in de zeik probeert te zetten, maar hij gaat er echt serieus op in. En dat dwingt op zich weer respect af bij Huub volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |