Weet je hoe vet! In plaats van 10 tikken op d'r reet hoef je maar1 tik te geven omdat alles nagolft.. energie besparend! waar kan ik er 1 bestellen?quote:
Met skippyquote:Op zondag 11 maart 2007 22:24 schreef furious_rage het volgende:
Met wie moet ze neuken in Assen?
Nou... zometeen is het zo'n meid dat als je naakt naast d'r ligt in bed dat het lijkt alsof er een raam open staat, en dat je er helemaal in kan kruipen. Uiteraard kom je in dat grote gat botten en een enkele moderator tegen die je voor is geweestquote:Op zondag 11 maart 2007 22:42 schreef furious_rage het volgende:
[..]
nou hopen dat ze een grote bush heeft om in te huppelen
gratis af te halen, zie ebayquote:Op zondag 11 maart 2007 22:37 schreef Spacemonkeh het volgende:
[..]
Weet je hoe vet! In plaats van 10 tikken op d'r reet hoef je maar1 tik te geven omdat alles nagolft.. energie besparend! waar kan ik er 1 bestellen?
quote:aangeboden: hoer Aangeboden
omschrijving Ik moet van mijn Meesteres een echte hoer worden. Hiervoor moet ik zo veel mogelijk neuken tegen betaling.
Ik ben een volslanke meid uit Assen, 32, rood/bruin kinky haar, cup DD en totaal geschoren.
Mocht jou dit aanspreken stuur dan ff een berichtje naar mijn Meesteres en zij regelt het verder.
prijs
naam Candy
telefoon
plaats Assen, Drenthe
datum 24 dec 2005, 17:01:51
bekeken 326 keer
Kan ik ook betalen met airmiles?quote:Op zondag 11 maart 2007 22:49 schreef Aventura het volgende:
[quote]aangeboden: hoer Aangeboden
omschrijving Ik moet van mijn Meesteres een echte hoer worden. Hiervoor moet ik zo veel mogelijk neuken tegen betaling.
Ik ben een volslanke meid uit Assen, 32, rood/bruin kinky haar, cup DD en totaal geschoren.
Mocht jou dit aanspreken stuur dan ff een berichtje naar mijn Meesteres en zij regelt het verder.
prijs
naam Candy
telefoon
plaats Assen, Drenthe
datum 24 dec 2005, 17:01:51
bekeken 326 keer[/quote/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |