abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47162048
Beste mensen,

Ik zit er serieus aan te denken om mijn auto uit-te-lenen aan bedrijven om als reclame auto te rijden. Hierbij bedoel ik dus geld verdienen door stickers van een bedrijf tijdelijk op je auto te plakken.

Waarom mijn auto verpesten hoor ik je denken?
Tja, voor een student is het nou eenmaal duur en een bedrag van ¤200 in de maand zou toch al veel helpen.

Ik heb op het internet al een paar sites gevonden: geldopwielen.nl en gratisrijden.nl maar op de een of de andere manier vertrouw ik bijde site's niet helemaal.

Weet er iemand van jullie hoe je dit het beste kan aanpakken... Moet ik gewoon naar een bedrijf bellen of bestaan er website's met meer info.

BVD
  zondag 11 maart 2007 @ 18:16:26 #2
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_47162089
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_47162316
quote:
Op zondag 11 maart 2007 18:15 schreef Gutz het volgende:
Beste mensen,

Ik zit er serieus aan te denken om mijn auto uit-te-lenen aan bedrijven om als reclame auto te rijden. Hierbij bedoel ik dus geld verdienen door stickers van een bedrijf tijdelijk op je auto te plakken.

Waarom mijn auto verpesten hoor ik je denken?
Tja, voor een student is het nou eenmaal duur en een bedrag van ¤200 in de maand zou toch al veel helpen.

Ik heb op het internet al een paar sites gevonden: geldopwielen.nl en gratisrijden.nl maar op de een of de andere manier vertrouw ik bijde site's niet helemaal.

Weet er iemand van jullie hoe je dit het beste kan aanpakken... Moet ik gewoon naar een bedrijf bellen of bestaan er website's met meer info.

BVD
quote:
Op zondag 11 maart 2007 18:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
www.geldopwielen.nl
pi_47163952
Ik zie hier in Maastricht de laatste tijd veel auto's rijden met het de hele achterruit volgestickerd met Jumbo reclame.... Bel ze eens op.
  zondag 11 maart 2007 @ 19:13:45 #5
164678 Schnabbeltje
schnabbel, schnabbel
pi_47164121
Is vaak genoeg op consumentenprogramma's geweest, zijn allemaal oplichters.
pi_47164644
huh
pi_47165421
laat ze eerst betalen xD
pi_47166354
quote:
Op zondag 11 maart 2007 19:13 schreef Schnabbeltje het volgende:
Is vaak genoeg op consumentenprogramma's geweest, zijn allemaal oplichters.
&
quote:
Op zondag 11 maart 2007 19:49 schreef Ou-Tannu het volgende:
laat ze eerst betalen xD
Tja, bij die website's had ik geen zoiezo geen goed gevoel. Maar als je zelf naar bedrijven belt. (Red Bull, Coca-Cola etc, waarvan je er meerdere ziet rondrijden) en je legt alles in een "contract" vast dan kan er vrij weinig mis gaan lijkt me.

Feit is wel dat ik dus zelf op zoek moet gaan naar bedrijven etc die dit willen doen, er bestaan geen site's met een overzicht of athans die heb ik niet gevonden...
pi_47166375
quote:
Op zondag 11 maart 2007 20:14 schreef Gutz het volgende:

[..]

&
[..]

Tja, bij die website's had ik geen zoiezo geen goed gevoel. Maar als je zelf naar bedrijven belt. (Red Bull, Coca-Cola etc, waarvan je er meerdere ziet rondrijden) en je legt alles in een "contract" vast dan kan er vrij weinig mis gaan lijkt me.

Feit is wel dat ik dus zelf op zoek moet gaan naar bedrijven etc die dit willen doen, er bestaan geen site's met een overzicht of athans die heb ik niet gevonden...
Jumbo!
pi_47167123
Aha, dankzij jouw Jumbo verhaaltje heb ik zo'n bedrijf gevonden wat wel goed moet zijn aagezien jumbo er zaken meej doet en jij het verifieert LD

http://www.publicar.nl/particulier/index.html

bij portfolio staat bv ook dat van Jumbo
pi_47168881
klinkt best oke eigenlijk.
morgen heb ik ook een auto, oud barrel...zouden ze die ook willen beplakken??
pi_47168947
quote:
Op zondag 11 maart 2007 21:19 schreef Waterweg het volgende:
Ja.

Ik heb er dus een gezien met die Jumbo achterruit.... een Fiesta uit 1369 ofzo.....
pi_47170348
quote:
Op zondag 11 maart 2007 21:19 schreef Waterweg het volgende:
Wat voor auto maakt niet uit, zolang je er maar genoeg mee rijdt.. controle dmv kilometerstand, dus 4x in de maand een langere rit en je hebt het...
  zondag 11 maart 2007 @ 23:56:19 #14
53151 T42
Pinball Wizard
pi_47176102
quote:
Op zondag 11 maart 2007 18:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
www.geldopwielen.nl
NIET DOEN!!! OPLICHTERS!!! ik ben er lid van geweest heb er enorm spijt van!!! ook is dit bij kassa geweest!

je betaald er voor en hoort nix! heb maar 2 maanden hoeven te betalen gelukkig en geen heel jaar

bedrijven vinden geld op wielen niet eens!

zou eerder een aantal bedrijven een briefje sturen en je gewoon aan bieden!
pi_47176401
quote:
Op zondag 11 maart 2007 21:48 schreef Gutz het volgende:

[..]

Wat voor auto maakt niet uit, zolang je er maar genoeg mee rijdt.. controle dmv kilometerstand, dus 4x in de maand een langere rit en je hebt het...
Jaaaja. En dan naar het aantal kilometers betaald krijgen. En dat bedrag is weer gelijk aan de liters benzine die je gereden hebt.
pi_47176674
quote:
Op zondag 11 maart 2007 23:56 schreef T42 het volgende:

[..]

NIET DOEN!!! OPLICHTERS!!! ik ben er lid van geweest heb er enorm spijt van!!! ook is dit bij kassa geweest!

je betaald er voor en hoort nix! heb maar 2 maanden hoeven te betalen gelukkig en geen heel jaar

Het is sowieso vaag als bedrijven geld van jou willen zien om je vervolgens te kunnen betalen.
pi_47177033
quote:
Op maandag 12 maart 2007 00:05 schreef Beelzebub85 het volgende:

[..]

Jaaaja. En dan naar het aantal kilometers betaald krijgen. En dat bedrag is weer gelijk aan de liters benzine die je gereden hebt.
Naja, als ik zo onder m'n benzine kosten uit kan komen vind ik het niet erg...
pi_47177113
quote:
Op zondag 11 maart 2007 23:56 schreef T42 het volgende:

[..]

As i sad, zo'n vermoeden had ik al.

Maarrrrrr, ik ga dus in zee met : Publicar (www.publicar.nl)
pi_47177127
quote:
Op maandag 12 maart 2007 00:29 schreef Gutz het volgende:

[..]

Naja, als ik zo onder m'n benzine kosten uit kan komen vind ik het niet erg...
Ja en dan? Heb je nog geen geld.

Stond er eerst niet iets anders?
pi_47177205
quote:
Op maandag 12 maart 2007 00:32 schreef Beelzebub85 het volgende:

[..]

Ja en dan? Heb je nog geen geld.

Stond er eerst niet iets anders?
Ja, er stond wat anders had je verkeerd begrepen...

Ik hoef er ook geen geld mee te verdienen, als ik er mijn benzine uithaal scheelt dat ook geld want dan hoef ik het er niet aan uit te geven
pi_47177225
Geld op wielen??? NIET DOEN !! Heb er zelf ook slechte ervaring mee, je betaald ervoor, maar hoort er niets van. Kijk maar eens op www.opgelicht.nl , daar staat ook genoeg op
Wie anderen overwint is sterk, wie zichzelf overwint is machtig
www.undiesforyou.nl
pi_47177290
'k ga ook niet met geldopwielen in zee...

'k ga voor publicar
  maandag 12 maart 2007 @ 01:10:43 #23
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_47177956
tvp
  maandag 12 maart 2007 @ 10:12:25 #24
53151 T42
Pinball Wizard
pi_47181884
quote:
Op maandag 12 maart 2007 00:15 schreef Light het volgende:

[..]

Het is sowieso vaag als bedrijven geld van jou willen zien om je vervolgens te kunnen betalen.
jah ik had eerst goede dingen gehoord tot dat ik lid was toen kropen die andere terug en zat ik ook met de gebakke peren
pi_47200585
K, heb me dus vandaag aangemeld bij PubliCar... krijg bericht als ik moet laten stickeren... dan zal ik ook wel fototje hier plaatsen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')