Open dirretjes zijn tofquote:Op zondag 11 maart 2007 18:00 schreef Svyatagor het volgende:
Gisteren voor het eerst opgetreden met mijn nieuwe ENGL bakkie, en hem dus ook voor het eerst goed opengetrokken. Was tof
Er staat ook een reunie-optreden met mijn oude schoolband gepland, yeah, nostalgisch feestje.
1995:
[afbeelding]
Je moet 't in z'n tijd zien he.![]()
Daar heb ik er een paar van!quote:Op zondag 11 maart 2007 18:19 schreef imported_sphinx het volgende:
[afbeelding]
is dat lock quick systeem op die strap een beetje goed trouwens? want dan denk ik dat ik die ga kopen.
mn fender strap heeft mijn explorer vol deuken geslagen en daarom haat ik nu fender.![]()
+ ik moet iets met straplocks.
quote:Op zondag 11 maart 2007 18:44 schreef Cynic het volgende:
[..]
Daar heb ik er een paar van!
Best wel okay inderdaad.
Haha, nu gaat iedereen in mijn priveleven lurken.quote:Op zondag 11 maart 2007 18:38 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Open dirretjes zijn tof
http://www.xs4all.nl/~zwart1/IMG_1354.jpg
Tele
Ja met je .htaccessquote:Op zondag 11 maart 2007 19:02 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Haha, nu gaat iedereen in mijn priveleven lurken.![]()
Is er niet een handig tooltje om dat met een pass te beveiligen?
Doe ik ook zo vaak.quote:Op zondag 11 maart 2007 19:46 schreef Falcon4ever het volgende:
[afbeelding]
heiligschennis! zomaar een plectrum onder je slagplaat persen
tvp!
ik vind het feit dat het een roze plectrum is veul erger en de kotslelijke pickup-covers helpen ook niet mee. + fender moet nog steeds dood voor het verneuken van mijn explorerquote:Op zondag 11 maart 2007 19:46 schreef Falcon4ever het volgende:
[afbeelding]
heiligschennis! zomaar een plectrum onder je slagplaat persen
tvp!
Post eens foto's van die gesloopte explorer danquote:Op zondag 11 maart 2007 19:52 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ik vind het feit dat het een roze plectrum is veul erger en de kotslelijke pickup-covers helpen ook niet mee. + fender moet nog steeds dood voor het verneuken van mijn explorer![]()
nee! er zitten grote metalen gespen aan die strap en ik heb mn gitaar wel eens een paar keer neergelegd ( op een bed enzo, niet zomaar op de grond ) en dan land die strap er dus op. en nu zitten er overal kleine deukjes in de verf enzo en 1 grotere.quote:Op zondag 11 maart 2007 20:01 schreef Falcon4ever het volgende:
imported_sphinx: Je beschikt vast over een speciale gave als je die explorer hebt gesloopt!
Ik ben er al drie kwijt maar mijn slagplaatje is zo dicht op het hout dat ik hem er met geen mogelijkheid onder kan persenquote:Op zondag 11 maart 2007 19:48 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Doe ik ook zo vaak.
Wel handig, stel je voor je verliest d'r een.
schoevedraaiertje.. zó simpelquote:Op zondag 11 maart 2007 20:28 schreef Meneer_de_Hond het volgende:
[..]
Ik ben er al drie kwijt maar mijn slagplaatje is zo dicht op het hout dat ik hem er met geen mogelijkheid onder kan persen.
Al 3 plectrums kwijt?quote:Op zondag 11 maart 2007 20:28 schreef Meneer_de_Hond het volgende:
[..]
Ik ben er al drie kwijt maar mijn slagplaatje is zo dicht op het hout dat ik hem er met geen mogelijkheid onder kan persen.
ik ben er denk ik een stuk of 10 kwijtgeraakt waarvan ik de helft veel later nog weer terug heb gevondenquote:Op zondag 11 maart 2007 20:44 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Al 3 plectrums kwijt?
Ik denk dat ik in de 6 jaar dat ik gitaarspeel al wel 1000 plectrums ben kwijtgeraakt
die broek is echt uber! ik heber laatst ook zoeen gekocht!quote:Op zondag 11 maart 2007 18:00 schreef Svyatagor het volgende:
Gisteren voor het eerst opgetreden met mijn nieuwe ENGL bakkie, en hem dus ook voor het eerst goed opengetrokken. Was tof
Er staat ook een reunie-optreden met mijn oude schoolband gepland, yeah, nostalgisch feestje.
1995:
[afbeelding]
Je moet 't in z'n tijd zien he.![]()
quote:Op zondag 11 maart 2007 19:52 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ik vind het feit dat het een roze plectrum is veul erger en de kotslelijke pickup-covers helpen ook niet mee. + fender moet nog steeds dood voor het verneuken van mijn explorer![]()
Of degene die 'm gebruiken zijn 'tquote:Op zondag 11 maart 2007 21:05 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
![]()
Dat zijn geen pickup-covers maar Fender Lace Sensors.
En alleen homo's maken zich druk over de kleur van hun plectrums.![]()
smoke on the water, zooi van nirvana.quote:Op zondag 11 maart 2007 21:29 schreef G.Fawkes het volgende:
me zoekt een makkelijk nummer om te leren, iemand een suggestie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |