Bedankt voor de tip, ik ben het topic nu aan het doorlezen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:11 schreef punkjunk het volgende:
Op gitaarnet staat een hele discussie jcm800 VS jcm900. Veel over diode clipping in zowel de 800 als 900 bij een dual channel amp, dan maak je dus helemaal niet meer gebruik van de buizen als scheur maar via een tranistor techniek. Daarom worden vooral de jcm900's helemaal de grond ingetrapt.
Ik ben blij dat ik dat topic zag, ben momenteel bezig met eventueel een jcm800 single 50watt te kopenquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:20 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, ik ben het topic nu aan het doorlezen. [afbeelding]
Wat wordt er op fora eigenlijk niet de grond in gestampt?quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:04 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Ik speelde laatst op een JCM900 waar toch wel een brute scheur uitkwam. En ik maar denken dat je bij Marshall altijd aan de pedalen moest. Of is de JCM800 dan echt zo'n mietjesbak?
De JCM900 wordt op fora nogal eens de grond in gestampt namelijk?
Het gaat er toch alleen maar om dat je dure versterkers en gitaren hebt?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:46 schreef Zyggie het volgende:
Gashoeren, ga eens discussies over techniek houden.![]()
en dat je er uit ziet als een boybandquote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:02 schreef Cynic het volgende:
[..]
Het gaat er toch alleen maar om dat je dure versterkers en gitaren hebt?
Techniek is gay
Mesaquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:27 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
nee, maar hiermee wel
[afbeelding]
ja maar je gaat toch niet een gat maken op een peg in te steken en dan een gat overlaten waar ie eerst zat?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:24 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Euh dat heb ik nou nog nooit gezien... wat wel veel mensen doen is de strap peg verplaatsen, zodat ie in het midden van de nek zit. Dan zit er dus een peg onder de lijmplek (als het een gezette nek is dus).
foto ter illustratie? ik snap er helemaal niks vanquote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:24 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Euh dat heb ik nou nog nooit gezien... wat wel veel mensen doen is de strap peg verplaatsen, zodat ie in het midden van de nek zit. Dan zit er dus een peg onder de lijmplek (als het een gezette nek is dus).
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:37 schreef Dribbel_ het volgende:
morgen feestje
[afbeelding]
ik lijk maikuuul wel verdomme![]()
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:37 schreef punkjunk het volgende:
[..]
foto ter illustratie? ik snap er helemaal niks van![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |