Oke, ik heb weer wat nieuws.
De hele week nergens last van, tot donderdag. We waren wat gaan drinken, ik gewoon cola, en we waren een beetje aan het praten. Een vriend en ik moesten ineens heel hard lachen om een grap die werd gemaakt. Dat lachen werd echt vijf minuten lachen. Leuk leuk leuk. Maar ineens zei iemand anders: Stopt nou maar met lachen, straks val je weer flauw. Op dat moment stopte ik ineens met lachen, keek om me heen en ik dacht 'ehm, nu val ik weer flauw'. Gelukkig viel ik niet flauw, ik ging even naar buiten en hup weer naar binnen en toen ging het wel weer.
De volgende dag op school ging het ineens niet meer. Een uur ging het perfect, maar ineens ging het verkeerd. Begon te zweten, werd bang en ben naar huis gegaan. Op het station rondje gelopen, want als ik stil ging staan voelde ik dat ik flauw ging vallen. Na een goeie nachtrust (pakweg 10uur) ging het weer. Vandaag geen tot weinig last gehad. Echter, toen ik ging avond eten geen problemen nog, buikje rond gegeten. Nadat ik vol begon te worden, kreeg ik ineens weer een 'aanval'. Héél ligt, gelukkig. Ik naar boven, even op me bed liggen en nu gaat het wel weer.
Ik krijg dus, sinds ik er aan denk, een aanval. Erg vervelend. Komt dit door de hoeveelheid THC wat nog in me lichaam zit? Op internet heb ik gelezen dat het enige wat je kan doen is wachten en rust nemen.
Ik denk dat ik even wacht tot woensdag, als het dan niet gaat dan ga ik naar de doktor. Het gebeurt overigens alleen als ik met meerdere personen ben. Als ik in me 1ntje zit, heb ik nergens last van.
Utrecht - FC Utrecht - Chelsea - Lampard