Nee klopt. Maar gelukkig gaat het nu gewoon goed. Niet tot nauwelijks last. Heb vandaag zelfs gevoetbalt!quote:Op zondag 11 maart 2007 17:27 schreef arneaux het volgende:
Klinkt niet echt heel erg aangenaam.
Ik ben inderdaad out gegaan. Heeft het hier ook mee te maken?:quote:Op zondag 11 maart 2007 17:28 schreef Beelzebub85 het volgende:
Out gegaan..... niks gewend enzo. Komt nog wel.
Ja redelijkquote:Op zondag 11 maart 2007 17:30 schreef Thomas B. het volgende:
Alcohol en wiet in combinatie kan heel slecht vallen bij sommige mensen... zeker als je niet zo aan gewend bent. Had je veel gedronken?
Kan daar best mee te maken hebben....gezond is het niet. Gewoon wat vaker doen, of er vanaf blijven.quote:Op zondag 11 maart 2007 17:30 schreef Arjann87 het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad out gegaan. Heeft het hier ook mee te maken?:
1. Het hart via ofwel ritmestoornissen ofwel structurele hartziekten
* Bij ritmestoornissen gaat het meestal om een vertraging van de hartslag tot aan een stilstand toe, waardoor de bloedsomloop vrij abrupt stagneert. Syncope door een ritmestoornis kan onder allerlei omstandigheden optreden. Bijkomende hartkloppingen kunnen een arts op het spoor zetten.
* Syncope door een structurele hartziekte treedt veelal op tijdens lichamelijke inspanning. Mogelijk bijkomende verschijnselen zijn pijn op de borst en hartkloppingen.
Ik heb een jaar geblowed. Maar dat was dus hasj. Wiet is gewoon troep.quote:Op zondag 11 maart 2007 17:32 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Kan daar best mee te maken hebben....gezond is het niet. Gewoon wat vaker doen, of er vanaf blijven.
In de OP staat anders wiet. Hasj is troep.quote:Op zondag 11 maart 2007 17:35 schreef Arjann87 het volgende:
[..]
Ik heb een jaar geblowed. Maar dat was dus hasj. Wiet is gewoon troep.
Heb ook al regelmatig gehad dat als ik VEEL gedronken had en weinig gegeten en ik ging dan wiet roken dat alles begint te draaien, je sterretjes ziet en alles gewoon redelijk zwart voor ogen is. En dan heb ik m'n portie wiet toch wel gehadquote:
Ik zei dus: Ik heb een jaar geblowed, maar toen blowde ik hasj.quote:Op zondag 11 maart 2007 17:36 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
In de OP staat anders wiet. Hasj is troep.
Ah zo. Kijk eens op www.pratsjgaar.nl Leuke ideetjes enzo.quote:Op zondag 11 maart 2007 17:39 schreef Arjann87 het volgende:
[..]
Ik zei dus: Ik heb een jaar geblowed, maar toen blowde ik hasj.
Open dir?quote:Op zondag 11 maart 2007 17:41 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Ah zo. Kijk eens op www.pratsjgaar.nl Leuke ideetjes enzo.
Het was een erge sterke joint. Erg veel wiet. Er zat bijna een gram in ofzo. Maar over dat 'je bent weinig gewend' vind ik maar raar. Ik blow al ruim een jaar hasj, en voel maar gewoon chill. Nja ik heb t gewoon niet zo met wiet.quote:Op zondag 11 maart 2007 18:55 schreef Alicey het volgende:
Ik denk dat je een erg sterke joint had en het te weinig gewend bent. Volgende keer zou ik zorgen dat je blijft zitten of liggen zodat je niet op je hoofd valt.
Maar toen ik gister wat dronk, ging me maag kloppen en me hart ging tekeer. Dus misschien is het gewoon slim om gewoon even te rusten op je bed.quote:Op zondag 11 maart 2007 18:58 schreef Florian_ het volgende:
yea ik heb het tijd geleden ook een keer gehad
ik viel zomaar uit het niet op de grond, en werd 5 minuten later weer wakker, slim is om gewoon veel water te drinken en even van de alcohol af te blijven
Ben het ook niet meer van plan. Sowieso géén wiet!quote:Op zondag 11 maart 2007 19:29 schreef Latz het volgende:
Heb ik ook een keer gehad, Alcohol + een joint, zag alles draaien en werd zwart.
Daarna nooit meer een joint aangeraakt![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |