Zwaarbevochten en legendarisch. Wat een schitterende trofee.quote:Op maandag 12 maart 2007 21:55 schreef Erwtensoep het volgende:
Dus de verkoop van Robben was ook een prijs?
Dat is handel. Clubs die geld krijgen vanwege een 2e plaats in de CL, is een prijs op basis van prestatie.quote:Op maandag 12 maart 2007 21:55 schreef Erwtensoep het volgende:
uitverkochtquote:Op maandag 12 maart 2007 21:42 schreef markthemen het volgende:
1-3 ben erbij. Iemand enig idee hoeveel kaarten er verkocht zijn
quote:Op maandag 12 maart 2007 21:55 schreef Erwtensoep het volgende:
Kwartfinale CL is weliswaar een betere prestatie dan de JC.quote:Op maandag 12 maart 2007 20:57 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Raap me op!!11!!!!!!1!!!!!!1111!!!![]()
![]()
Tof - dan heeft Ajax altijd de eerste prijs, zo met hun hoogste omzetquote:
Dus Ajax heeft twee CL prijzen gewonnen in de jaren 90. Je maakt het met de post tofferquote:Op maandag 12 maart 2007 21:39 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
In feite krijgt een verliezend finalist een medaille, en dus de 2e prijs.
Ik begon al even aan mezelf te twijfelenquote:Op maandag 12 maart 2007 22:53 schreef Doc het volgende:
[..]
Kwartfinale CL is weliswaar een betere prestatie dan de JC.
Echter de JC schaal is wel een prijs, en de kwartfinale CL niet.
Lijkt me wel.quote:
Ze hebben wel meerdere prijzen gewonnen in de CL in de jaren 90. Slechts 1 keer de hoofdprijs.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:55 schreef Doc het volgende:
[..]
Dus Ajax heeft twee CL prijzen gewonnen in de jaren 90. Je maakt het met de post toffer
En jullie?quote:Op maandag 12 maart 2007 23:01 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ze hebben wel meerdere prijzen gewonnen in de CL in de jaren 90. Slechts 1 keer de hoofdprijs.
Vorig jaar zat er maar 800 ofzo in het uitvak namelijkquote:Op maandag 12 maart 2007 22:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Lijkt me wel.
In ieder geval zijn alle losse kaarten voor de thuisvakken al enige tijd uitverkocht. Zo veel kaarten zijn er ook niet beschikbaar.
Het is verder ook een erg uitmuntende prestatie geweest hoor. Ik zie PSV het niet snel doen.quote:
OK, dan is de discussie toch klaar?quote:Op maandag 12 maart 2007 23:06 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Het is verder ook een erg uitmuntende prestatie geweest hoor. Ik zie PSV het niet snel doen.
Die was al veel langer klaar. Het is al een hele tijd irritant en onzinnig gezeverquote:
OKee, dat weet ik niet meer. Ik kan ook vanaf mijn positie in het stadion niet het hele uitvak zien.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:04 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Vorig jaar zat er maar 800 ofzo in het uitvak namelijk
Je gaat toch niet denken dat we roepen dat Ajax in Amsterdam een "prijs" heeft gewonnen door de nacompetitie te winnenquote:Op maandag 12 maart 2007 23:01 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ze hebben wel meerdere prijzen gewonnen in de CL in de jaren 90. Slechts 1 keer de hoofdprijs.
Zolang je doelstellingen en prijzen door elkaar blijft halen dan blijft het lastig natuurlijkquote:Op maandag 12 maart 2007 23:07 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Die was al veel langer klaar. Het is al een hele tijd irritant en onzinnig gezever
Tuurlijk dat snap ik ook wel. Het ging er alleen om dat ik best begrijp als clubs een bepaalde prestatie, als een prijs ervaren, terwijl ze sportief niets gewonnen hebben. En anderen die dan zo abstract zeggen, dat een prijs een beker moet zijn. Ja goh, iedereen weet wel de gangbare definitie van een prijs is, maar wees niet zo abstract als sommige het woord iets anders gebruiken. Dus ik dacht, laat ik ook eens starrig zijn, verder los of ik het er mee eens ben of niet.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:10 schreef Doc het volgende:
[..]
Je gaat toch niet denken dat we roepen dat Ajax in Amsterdam een "prijs" heeft gewonnen door de nacompetitie te winnen(op naar het Leids, we hebben vorig jaar een dubbel gewonnen!) en op die manier kan iedereen als winnaar gekwalificeerd worden : " ja, m'n club is gedegradeerd - maar hee- dat was toch wel mooi de troostprijs!"
Dat soort redenaties zijn leuk als je een zakloop wedstrijd hebt op op een kinderfeestje - maar hier niet imho.
Om maar eens een legende te quoten: "If you are first you are first. If you are second you are nothing." (Bill Shankly)
quote:Op maandag 12 maart 2007 23:12 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Zolang je dromen en prijzen door elkaar blijft halen dan blijft het lastig natuurlijk.
Met het play-off systeem is dat zeker waarquote:Op maandag 12 maart 2007 23:16 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Tuurlijk dat snap ik ook wel. Het ging er alleen om dat ik best begrijp als clubs een bepaalde prestatie, als een prijs ervaren, terwijl ze sportief niets gewonnen hebben. En anderen die dan zo abstract zeggen, dat een prijs een beker moet zijn. Ja goh, iedereen weet wel de gangbare definitie van een prijs is, maar wees niet zo abstract als sommige het woord iets anders gebruiken. Dus ik dacht, laat ik ook eens starrig zijn, verder los of ik het er mee eens ben of niet.
Dat laatste ben ik het overigens wel mee eens, de nummer 2 is de eerste verliezer.
Nogmaals, in de meest flauwe zin is de kwartfinale CL ook een prijs, namelijk de 5e t/m 8e prijs. Dat is meer dan alleen een doelstelling.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:12 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Zolang je doelstellingen en prijzen door elkaar blijft halen dan blijft het lastig natuurlijk.
Liever een hogere winst dan omzet.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:54 schreef Doc het volgende:
[..]
Tof - dan heeft Ajax altijd de eerste prijs, zo met hun hoogste omzet
1-3.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:20 schreef mcyodogg het volgende:
Maar laten we er maar over ophouden en ove rPSV-Ajax hebben![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |