Zijn kampioenschappen ook al geen echte prijzen meer?quote:Op maandag 12 maart 2007 20:37 schreef Grimm het volgende:
[..]
Maar echte prijzen zijn er niet binnen gehaald de laatste 10 jaar
Mwah met afwisseling van ajax, pakt psv die dingen al jaren.quote:Op maandag 12 maart 2007 20:42 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Zijn kampioenschappen ook al geen echte prijzen meer?
Natuurlijkquote:Op maandag 12 maart 2007 20:53 schreef PizzaSalami het volgende:
Zelfs de JC-schaal vind ik nog meer een prijs dan een verloren finaleplaats in de CL.
Maar goed, we dwalen af.
Raap me op!!11!!!!!!1!!!!!!1111!!!quote:Op maandag 12 maart 2007 20:53 schreef PizzaSalami het volgende:
Zelfs de JC-schaal vind ik nog meer een prijs dan een verloren finaleplaats in de CL.
Maar goed, we dwalen af.
quote:Alex minstens zes weken out
Geschreven door Franklin Stoker op maandag, 12 maart om 20:55
PSV kan dit seizoen waarschijnlijk geen beroep meer doen op verdediger Alex. De Braziliaan raakte afgelopen zondag geblesseerd aan de hamstring en een MRI-scan wees maandag uit dat de international minstens zes weken uitgeschakeld zal zijn.
Wat heb je aan een verloren finale, behalve een zak geld en een hele dikke kater? We hebben het toch over prijzen pakken?quote:Op maandag 12 maart 2007 20:55 schreef Grimm het volgende:
[..]
Natuurlijkmooi om te zien dat de ajax fans hun verwachtingen naar beneden hebben geschroefd.
Mooi voetbal werd eerst verhuisd naar alkmaar dus nu is het doel "prijzen pakken"aan de beurt
Staat niets dan waarheid in hoorquote:Op maandag 12 maart 2007 20:57 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Raap me op!!11!!!!!!1!!!!!!1111!!!![]()
![]()
Kan ik hier dan ook er ook uithalen dat je beter kampioen kunt worden met de D4 in de klasse mortuarium, dan 7e eindigen met Tottenham Hotspur?quote:Op maandag 12 maart 2007 21:21 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Staat niets dan waarheid in hoor.
Nee, dat gaat over totaal verschillende competities. Het blijft toch vreemd om te beweren dat finaleplaatsen prijzen zijn, dat is gewoon niet realistisch.quote:Op maandag 12 maart 2007 21:27 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Kan ik hier dan ook er ook uithalen dat je beter kampioen kunt worden met de D4 in de klasse mortuarium, dan 7e eindigen met Tottenham Hotspur?
Eens. De eerste plek telt, de rest is geen prijs.quote:Op maandag 12 maart 2007 21:29 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Nee, dat gaat over totaal verschillende competities. Het blijft toch vreemd om te beweren dat finaleplaatsen prijzen zijn, dat is gewoon niet realistisch.
In feite krijgt een verliezend finalist een medaille, en dus de 2e prijs.quote:Op maandag 12 maart 2007 21:28 schreef Erwtensoep het volgende:
Hij zegt toch niet wat belangrijker is. Hij zegt dat alleen een finaleplaats geen prijs is, en dat is ook zo.
Samen met Dennis ?quote:Op maandag 12 maart 2007 21:42 schreef markthemen het volgende:
1-3 ben erbij. Iemand enig idee hoeveel kaarten er verkocht zijn
Nee, dat is een doelstelling halen. Een prijs is een tastbare beker of iets dergelijks.quote:Op maandag 12 maart 2007 21:39 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
In feite krijgt een verliezend finalist een medaille, en dus de 2e prijs.
Maar goed, sommige ploegen stellen zich een doel wat niet een winnende plaats is. En als ze dat halen is dat voor die clubs een prijs.
Uitverkocht.quote:Op maandag 12 maart 2007 21:42 schreef markthemen het volgende:
1-3 ben erbij. Iemand enig idee hoeveel kaarten er verkocht zijn
Een geldsom vind ik ook een prijs.quote:Op maandag 12 maart 2007 21:51 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Nee, dat is een doelstelling halen. Een prijs is een tastbare beker of iets dergelijks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |