Had ook niet anders verwacht van jou.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:39 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik vind het wel realistisch.
Het kutte is dat ik dat gevoel ook hebquote:Op maandag 12 maart 2007 14:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Toch denk ik dat we zondag eindelijk weer eens gaan winnen in Eindhoven.
Lekker he? Dat gevoel al een week van tevoren. Fijne week toegewenst!quote:
Bwehehequote:Op maandag 12 maart 2007 15:19 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Lekker he? Dat gevoel al een week van tevoren. Fijne week toegewenst!
Ja bedankt enzoquote:Op maandag 12 maart 2007 15:19 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Lekker he? Dat gevoel al een week van tevoren. Fijne week toegewenst!
Doet Jaap volgende week weer mee dan?quote:Op maandag 12 maart 2007 15:35 schreef denthemen het volgende:
Alle fluitjes klaar om Jaap uit te fluiten?
zo denk ik er dus ook over.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:58 schreef Red_85 het volgende:
moeilijk. alex en kone missen van het weekend en Ajax heeft net wat vertrouwen op gedaan in Enschede dus ik denk opzich dat Ajax best wel een goede kans maakt dit keer. ik kijk er niet naar uit. zo'n kruising tussen een italiaanse en een duitse ploeg ligt Ons namelijk nooit. ik hoop dat de Hollandse school dit keer eindelijk eens zege zal vieren tegen dat hollandse school verlogende antivoetbal van psv.
ik zie het nou alleen al voor me dat Wij de hele wedstrijd domineren en dat er een goal valt uit een schwalbe waarna vervolgens psv zich terug in de tijd gooit naar 1916 in de Elzas en vervolgens op een vreselijke italiaans/duitse manier toch de wedstrijd naar zich toe trekt.
ander scenario is dat Ajax in vorm is en dat Huntelaar weer 3x scoord omdat ze hem niet kunnen tegenhouden nu alex er niet is en Ajax met een flinke overwinning weer naar Amsterdam terug gaat. lijkt me prachtig. dan krijgt psv eindelijk eens wat het verdiend. niets dus
hij word gepasseerd door vd Wielquote:Op maandag 12 maart 2007 15:36 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Doet Jaap volgende week weer mee dan?
Denk het wel ja. Twente kwam net te vroeg.quote:Op maandag 12 maart 2007 15:36 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Doet Jaap volgende week weer mee dan?
Ok, dat is goed nieuws.quote:Op maandag 12 maart 2007 15:39 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Denk het wel ja. Twente kwam net te vroeg.
Zwaluw en zomer enzo.quote:Op maandag 12 maart 2007 16:17 schreef Nashje het volgende:
[..]
Duidelijk is dat we in ieder geval een waardige back-up hebben. En wéér eentje uit de jeugd
Realist enzoquote:
Maar die v/d Wiel wel joh, dat wordt een wereldtopper.quote:Op maandag 12 maart 2007 16:33 schreef Erwtensoep het volgende:
Zomer was gisteren niet zo sterk.
Daar zou ik nog niet eens van opkijkenquote:Op maandag 12 maart 2007 16:36 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik denk ook dat van Basten Vrijdag bekend gaat maken dat hij toch bij de definitieve selectie zit ondanks dat hij niet eens in de voorselectie zat![]()
Haha, dat zou wat zijn.quote:Op maandag 12 maart 2007 16:36 schreef PyTh het volgende:
[..]
Maar die v/d Wiel wel joh, dat wordt een wereldtopper.
Ik denk ook dat van Basten Vrijdag bekend gaat maken dat hij toch bij de definitieve selectie zit ondanks dat hij niet eens in de voorselectie zat![]()
Mourinho zal Alex definitief van de wishlist halen nu hij dit groeibriljantje heeft zien debuteren en excelleren tegen FC Twentequote:Op maandag 12 maart 2007 16:36 schreef PyTh het volgende:
[..]
Maar die v/d Wiel wel joh, dat wordt een wereldtopper.
Ga je op je laptop kijken in de kuip?quote:Op maandag 12 maart 2007 12:20 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik ga de 1e helft live kijken zondag. en dan naar Feyenoord.![]()
Ja, is dat zo gek dan ?quote:Op maandag 12 maart 2007 16:44 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ga je op je laptop kijken in de kuip?
Uiteraard.quote:Op maandag 12 maart 2007 16:41 schreef cultheld het volgende:
[..]
Mourinho zal Alex definitief van de wishlist halen nu hij dit groeibriljantje heeft zien debuteren en excelleren tegen FC Twente.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |