Hij gaf van der Vaart toch rood een paar jaar geleden in eindhoven?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:42 schreef mcyodogg het volgende:
Eric Braamhaar fluit trouwens
Ja, toen gaf Vd Vaart ook gewoon een trap aan de Jong. Van Bommel werd na afloop geschorst, maar was toch al geblesseerdquote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:43 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Hij gaf van der Vaart toch rood een paar jaar geleden in eindhoven?
2-0 dan. 2 pingels uiteraard.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:42 schreef mcyodogg het volgende:
Eric Braamhaar fluit trouwens
Het beloofd weer een mooi middagje te worden Zondagquote:
Plus dat de 1-0 niet had mogen tellenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:45 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ja, toen gaf Vd Vaart ook gewoon een trap aan de Jong. Van Bommel werd na afloop geschorst, maar was toch al geblesseerd
Begin toch te twijfelen of ik tóch maar een combi-kaartje zal kopen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:46 schreef PyTh het volgende:
[..]
Het beloofd weer een mooi middagje te worden Zondag![]()
En nu vaker niet dan wel.quote:
Dus je komt en Zaterdag (om mij dat kratje te brengen) en Zondag?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:49 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Begin toch te twijfelen of ik tóch maar een combi-kaartje zal kopen.
Moet ie jou ook al kratje geven aan het eind van het seizoen?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:52 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dus je komt en Zaterdag (om mij dat kratje te brengen) en Zondag?
Over de afgelopen 25 jaar is PSV succesvoller gebleken dan Ajax, toch blijft Ajax de succesvolste Nederlandse club ooit. Hoop dat we de komende seizoenen weer een beetje kunnen uitlopen, want ik vind het ook érg saai zo. Overigens denk ik dat jullie het in België ook knap lastig zouden hebben tegen Anderlecht en Club Brugge, een paar seizoenen geleden, maar dat is een beetje off topic.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:50 schreef PyTh het volgende:
[..]
En nu vaker niet dan wel.
Maar elk jaar kampioen begint ook te vervelen hoor
Krat ga ik echt niet meeslepen, die komt nog wel. Zondag nog onbekend: los, combi, kroeg of thuis.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:52 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dus je komt en Zaterdag (om mij dat kratje te brengen) en Zondag?
Nee, PyThje heeft hem al binnen, jij nog niet.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:55 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Moet ie jou ook al kratje geven aan het eind van het seizoen?
Bij ons op het station zit een AH die ook op Zaterdag tot 21.00 uur open is hoorquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:00 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Krat ga ik echt niet meeslepen, die komt nog wel. Zondag nog onbekend: los, combi, kroeg of thuis.
Alweer een tijdje inderdaad, duurt alleen allemaal wat langquote:Nee, PyThje heeft hem al binnen, jij nog niet.
Kwestie van tijd natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:00 schreef M0NTANA het volgende:
Nee, PyThje heeft hem al binnen, jij nog niet.
In welke kroeg zitten jij en je vriendjes op zaterdagavond? Misschien is zo'n krat met 24 flesjes toch wel handig!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:06 schreef PyTh het volgende:
[..]
Bij ons op het station zit een AH die ook op Zaterdag tot 21.00 uur open is hoor
Ik heb nog nooit mijn woord verbroken, dus vertrouw er maar op dat het goedkomt.quote:[..]
Alweer een tijdje inderdaad, duurt alleen allemaal wat lang
Ok.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:27 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Moet je eens in Eindhoven ofzo laten vallen![]()
![]()
Wat was er nou met hem dit seizoenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:58 schreef toma het volgende:
Haal Temmink maar eens achter zn bureau vandaan.
zo hoort het ook.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:24 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Wat was er nou met hem dit seizoenhij gaf tegen iedere club waar hij ajax floot de tegenstander een rode kaart ?
Don't tempt mequote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:27 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Moet je eens in Eindhoven ofzo laten vallen![]()
![]()
segtquote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:47 schreef sanni het volgende:
Mijn gevoel segt dat het een overwinning voor Ajax in Eindhoven wordt.![]()
Van Brabant en Vlaanderen had je een leuk landje kunnen maken ja, heb ik het ook al eens met vrienden over gehad. Vlabantquote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:39 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ach, het is toch zo? Overigens zijn er ook nog positieve punten te vermelden over Noord-Brabant en Limburg: de vrouwen/meisjes zijn véél naïever dan hier in de randstad en die zachte g klinkt af en toe heerlijk geil.
Maar goed, verder hadden ze het van mij ook best aan België mogen geven.
0-5 is ook leuk voor de toeschouwers hoorquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:35 schreef Aanvoerder het volgende:
4-5 voor AJAX. Leuk voor de toeschouwers.
Terugkomen van 3-0 achter in de rust en winnen met 4-5 is anders ook leuk hoor. Barca weet er alles van geloof ik.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:36 schreef toma het volgende:
[..]
0-5 is ook leuk voor de toeschouwers hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |