Ik in Drenthe én NYquote:Op zondag 11 maart 2007 20:12 schreef BonJovi het volgende:
Whahah echt dom sommige mensen hiero! TV Drenthe daar wil je amper op komen man. Ik ben tenminste nog op tv in NEW YORK CITY gekomen
Stoute meid tochquote:Op maandag 12 maart 2007 17:03 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ze waren een keer voor Twee Vandaag in m'n collegezaal aan het filmen. Ik zat achterin, camera stond helemaal voorin opgesteld dus ik dacht niks aan de hand. Bleek 's avonds dat ie helemaal op mij en m'n buurvrouw stond ingezoomd
Ook een keer op TMF, springend en al tijdens een concert in Paradiso![]()
quote:Op maandag 12 maart 2007 17:03 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ze waren een keer voor Twee Vandaag in m'n collegezaal aan het filmen. Ik zat achterin, camera stond helemaal voorin opgesteld dus ik dacht niks aan de hand. Bleek 's avonds dat ie helemaal op mij en m'n buurvrouw stond ingezoomd
Ook een keer op TMF, springend en al tijdens een concert in Paradiso![]()
In het Japans? XDDquote:Op maandag 12 maart 2007 20:38 schreef Droomert het volgende:
Ochtend programma Japanse TV..we moesten allemaal een appel een sinaas-appel of banaan vasthouden. Het ging over een actie dat jonge kinderen meer fruit gingen eten en toen ging een raar konijn met ons zingen.
Die kan ik mij herinnerenquote:Op zondag 11 maart 2007 19:54 schreef Sabryas het volgende:
Ja, bij het programma Klets bij Villa Achterwerk mocht ik als klein meisje vertellen hoe ik lantaarnpalen in Spanje had uitgeschopt
lol ik moet meteen denken aan onzin in de stijl van "YATTA!"quote:
OMG NEE JIJ!quote:Op maandag 12 maart 2007 20:50 schreef -XX- het volgende:
Ik was gister nog op televisieeeeeeeeee RLT7
HAHAHA PWNAGE!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |