Ik 2 week geleden ook nogquote:Op zondag 11 maart 2007 18:15 schreef P8 het volgende:
ik ook op tv Noord!!!![]()
15 seconds of fame. Ik zei zelfs nog iets, maar wat weet ik niet meer![]()
Oh, was jij dat johquote:Op zondag 11 maart 2007 19:19 schreef Agiath het volgende:
Op MTV bij lowlands-special, je zag mijn haar
Ik werkte op het radarstation waar vandaan de onderschepping op die straaljager werd uitgevoerd.quote:Op zondag 11 maart 2007 17:51 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
En welke rol speelde jij daarin? Dus je bent geen BN-er maar een bekende wereldburger.
Hm?quote:Op zondag 11 maart 2007 17:36 schreef Isabeau het volgende:
Drie keer op tv geweest, 2 keer door fokmeetings en 1 keer bij een concert toen er wat fans werden geinterviewd. Oh, en ik sta op een dvd van een band.
Ja, die reactie hoorde ik toen ook vaak op straat erna, handtekeningen, gescheeuw, gekots etc.quote:
Jij bent kankerlauwquote:Op zondag 11 maart 2007 20:12 schreef BonJovi het volgende:
Whahah echt dom sommige mensen hiero! TV Drenthe daar wil je amper op komen man. Ik ben tenminste nog op tv in NEW YORK CITY gekomen
Ehh bradda respect voor die toellie mangzzquote:Op zondag 11 maart 2007 20:12 schreef BonJovi het volgende:
Whahah echt dom sommige mensen hiero! TV Drenthe daar wil je amper op komen man. Ik ben tenminste nog op tv in NEW YORK CITY gekomen
Eén keer bij de Megafrustratiemeeting stond ik naast Tatum en Jennifer die op tv waren en één keer bij een programma van Menno Buch, ik weet niet eens meer hoe dat heet. We zaten in Scheveningen op een terras toen Bolletje en Yvonne heel enthousiast werden toen het camerateam van Menno Buch langskwam en hij stopte om ons te filmenquote:
ai handtekening na de reclamequote:Op zondag 11 maart 2007 20:28 schreef Koenz0r het volgende:
[..]
Ehh bradda respect voor die toellie mangzz
Je blijft denken dat je echt BonJovi bent of niet? Heb je je pilletjes nog niet gehad?quote:Op zondag 11 maart 2007 20:12 schreef BonJovi het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |