Ik dacht dat jij dat wasquote:Op zondag 11 maart 2007 17:10 schreef TLC het volgende:
Wie van Fok! is er weleens op tv geweest ?
[afbeelding]
Was dat?quote:Op zondag 11 maart 2007 17:28 schreef Mirel het volgende:
Ik was een keer op mijn tv gevallen.
Tellen die ook? Dan de Sensation DVD van 2003quote:Op zondag 11 maart 2007 17:36 schreef Isabeau het volgende:
Oh, en ik sta op een dvd van een band.
Ja ik sta ook op het DVD van fatman scoop, wat hij uitbracht in new yorkquote:Op zondag 11 maart 2007 17:38 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Tellen die ook? Dan de Sensation DVD van 2003
En welke rol speelde jij daarin? Dus je bent geen BN-er maar een bekende wereldburger.quote:Op zondag 11 maart 2007 17:49 schreef RonaldV het volgende:
ik weet zelfs de exacte datum nog: 4 juli 1989, wegens een Sovjet-Russische onbemande en later in België neergestorte straaljager in alle NOS-Journaals van die dag. Dit was overigens nog net de tijd dat je alleen maar publieke zenders had, dus iedereen die die dag naar het nieuws keek heeft me gezien.![]()
Het item werd daarna overgenomen door zo'n beetje alle nieuwszenders (inclusief CNN) in het westen, de Sovjets ontkenden het incident dagenlang in alle toonaarden.
Die wist wel dat je op tv kwam?quote:Op zondag 11 maart 2007 18:15 schreef Litso het volgende:
Ik liep langs de camera toen MTV op OzzFest in het Goffertpark filmde. Ik had het zelf trouwens niet door, ik zag het pas toen een vriend het voor me op had genomen
OMG dat zat ik altijd met n vriend van me te kijken als we na het uitgaan nog ff aan t chillen warenquote:Op zondag 11 maart 2007 17:57 schreef CasB het volgende:
Alleen op de lokale tv'Zwaaien naar Zoetermeer'
Is ook echt al 5 jaar geleden ofzo
Die had het sowieso al voor me opgenomen, en zag later dat ik erin zatquote:
die tieten zijn nep en dat is niet de vrouw van figo.quote:Op zondag 11 maart 2007 17:10 schreef TLC het volgende:
Wie van Fok! is er weleens op tv geweest ?
en dan bedoel ik niet bij "Opsporing Verzocht" of "Blik op de Weg"![]()
![]()
of zijn er Fok!kers die binnenkort op tv zullen komen ?
en dan bedoel ik weer niet bij Opsporing Verzocht![]()
TS begint ;
ik ben nooit op tv geweest![]()
[afbeelding]
(toelichting op bovenstaande pic in verband met dit topic ;
als je op google afbeeldingen "tv" typt krijg je bovenstaande mevrouw als eerste te zien, en ze ziet er erg lekker uit dus who cares![]()
![]()
)
Heb je onder Harry de Hengst gehangen?quote:Op zondag 11 maart 2007 18:22 schreef Trizzle het volgende:
OT; kben bij telekids en barend en van dorp geweest![]()
dat was er toen nog niequote:Op zondag 11 maart 2007 18:24 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Heb je onder Harry de Hengst gehangen?![]()
Ik 2 week geleden ook nogquote:Op zondag 11 maart 2007 18:15 schreef P8 het volgende:
ik ook op tv Noord!!!![]()
15 seconds of fame. Ik zei zelfs nog iets, maar wat weet ik niet meer![]()
Oh, was jij dat johquote:Op zondag 11 maart 2007 19:19 schreef Agiath het volgende:
Op MTV bij lowlands-special, je zag mijn haar
Ik werkte op het radarstation waar vandaan de onderschepping op die straaljager werd uitgevoerd.quote:Op zondag 11 maart 2007 17:51 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
En welke rol speelde jij daarin? Dus je bent geen BN-er maar een bekende wereldburger.
Hm?quote:Op zondag 11 maart 2007 17:36 schreef Isabeau het volgende:
Drie keer op tv geweest, 2 keer door fokmeetings en 1 keer bij een concert toen er wat fans werden geinterviewd. Oh, en ik sta op een dvd van een band.
Ja, die reactie hoorde ik toen ook vaak op straat erna, handtekeningen, gescheeuw, gekots etc.quote:
Jij bent kankerlauwquote:Op zondag 11 maart 2007 20:12 schreef BonJovi het volgende:
Whahah echt dom sommige mensen hiero! TV Drenthe daar wil je amper op komen man. Ik ben tenminste nog op tv in NEW YORK CITY gekomen
Ehh bradda respect voor die toellie mangzzquote:Op zondag 11 maart 2007 20:12 schreef BonJovi het volgende:
Whahah echt dom sommige mensen hiero! TV Drenthe daar wil je amper op komen man. Ik ben tenminste nog op tv in NEW YORK CITY gekomen
Eén keer bij de Megafrustratiemeeting stond ik naast Tatum en Jennifer die op tv waren en één keer bij een programma van Menno Buch, ik weet niet eens meer hoe dat heet. We zaten in Scheveningen op een terras toen Bolletje en Yvonne heel enthousiast werden toen het camerateam van Menno Buch langskwam en hij stopte om ons te filmenquote:
ai handtekening na de reclamequote:Op zondag 11 maart 2007 20:28 schreef Koenz0r het volgende:
[..]
Ehh bradda respect voor die toellie mangzz
Je blijft denken dat je echt BonJovi bent of niet? Heb je je pilletjes nog niet gehad?quote:Op zondag 11 maart 2007 20:12 schreef BonJovi het volgende:
Ik in Drenthe én NYquote:Op zondag 11 maart 2007 20:12 schreef BonJovi het volgende:
Stoute meid tochquote:Op maandag 12 maart 2007 17:03 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ze waren een keer voor Twee Vandaag in m'n collegezaal aan het filmen. Ik zat achterin, camera stond helemaal voorin opgesteld dus ik dacht niks aan de hand. Bleek 's avonds dat ie helemaal op mij en m'n buurvrouw stond ingezoomd
Ook een keer op TMF, springend en al tijdens een concert in Paradiso![]()
quote:Op maandag 12 maart 2007 17:03 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ze waren een keer voor Twee Vandaag in m'n collegezaal aan het filmen. Ik zat achterin, camera stond helemaal voorin opgesteld dus ik dacht niks aan de hand. Bleek 's avonds dat ie helemaal op mij en m'n buurvrouw stond ingezoomd
Ook een keer op TMF, springend en al tijdens een concert in Paradiso![]()
In het Japans? XDDquote:Op maandag 12 maart 2007 20:38 schreef Droomert het volgende:
Ochtend programma Japanse TV..we moesten allemaal een appel een sinaas-appel of banaan vasthouden. Het ging over een actie dat jonge kinderen meer fruit gingen eten en toen ging een raar konijn met ons zingen.
Die kan ik mij herinnerenquote:Op zondag 11 maart 2007 19:54 schreef Sabryas het volgende:
Ja, bij het programma Klets bij Villa Achterwerk mocht ik als klein meisje vertellen hoe ik lantaarnpalen in Spanje had uitgeschopt
lol ik moet meteen denken aan onzin in de stijl van "YATTA!"quote:
OMG NEE JIJ!quote:Op maandag 12 maart 2007 20:50 schreef -XX- het volgende:
Ik was gister nog op televisieeeeeeeeee RLT7
HAHAHA PWNAGE!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |