Mochten er nog mensen zijn die wel willen komen maar zich nog niet hebben aangemeld doe dit dan omdat de preciese tijd en datum NIET in dit forum gepost gaat worden.
Ook wil ik er nog op wijzen dat het niet de bedoeling is dat we over de hekken gaan klimmen of uberhaupt het terrein van FFF gaan betreden.
Iemand die dat soort dingen van plan is kan beter thuisblijven.
De bedoeling is gewoon om onze BB vriendjes in het huis toe te spreken via de megafoon over het gene wat hun niet weten.
Ook is het de bedoeling dat we berichten aan tennisballen plakken en die in de tuin van het huis gooien. Dit is mogelijk !!!
email: kanariesoep@hotmail.com
om je aan te melden!
Ik ben helemaal voor een actie om eens wat meer gedaan te krijgen. Ik dacht als je nou zoveel mogelijk over het hek heen weet te krijgen dan blijft er vanzelf wel iets ongemerkt achter!
En Bart propt vast wel snel iets in zijn kippenhok.
oe.. da was nie slim om te zeggen..
nouja.. snel vergeten wat ik dus heb gezegd..
Als de BB bewoners echt stukken uit deze topics te zien krijgen, gaan ze dan niet vreselijk over hun zeik dat er ZO over ze "gepraat" wordt (zij zijn geen geroutineerde Rolphie W. die dat gewend is) en kappen ze er massaal mee?????
Einde forum dan zouikzodenken.
De aanmeldingen stromen binnen, nu maar hopen dat alle mensen die zich aanmelden ook daadwerkelijk komen opdagen.
Nou, een beetje contact vinden hun in ieder geval helemaaaal niet erg...
Gaby
Bastards...you killed Kenny
Gooi er ook een van mij aub.
Ik woon te ver om even langs te komen en moet werken.
(werk sucks, maar heeft wel goede internetverbinding)
Geen Pieter Storms.
Dat is zo'n enorme eikel, die mag niet geholpen worden bij het vullen van z'n zendtijd.
Ongelofelijk, het is net Willibrord Frequin.
Ze zouden PS, WF, Menno Buch, en die van Gogh
een samen in een huis moeten zetten.
Dat wordt pas lachen.
nee lijkt me nou niet zo'n goed idee
quote:
op 09-27-1999 om 03:20 PM schreef Amoebe het volgende:
NNNNNNNEEEEEEEEEEEEEEEEE,Geen Pieter Storms.
Dat is zo'n enorme eikel, die mag niet geholpen worden bij het vullen van z'n zendtijd.
Ongelofelijk, het is net Willibrord Frequin.
Ze zouden PS, WF, Menno Buch, en die van Gogh
een samen in een huis moeten zetten.
Dat wordt pas lachen.
Dan moet die domme trut van RTL live er ook bij, Ik denk dat die dan lekker dicht bij Theo van Goch kruipt... Theo valt wel voor dat soort domme wichtjes...
quote:
op 09-27-1999 om 03:29 PM schreef Borisje het volgende:
en vergeet Wouters, Rolf X niet
Ok, Rolf ook, als ie maar in 't weekend vrij krijgt...
aanmelden bij:
kanariesoep@hotmail.com
Jeminee, lijkt wel geheimtaal met al die afkortingen....
Maar serieus, het wordt druk man!
koeleerte!
tennisballen gooien is totaal nutteloos..
Die daphne roept gewoon haar vriendje en die slaat al die ballen met gemak weer terug de polder in... (((
[Dit bericht is gewijzigd door Serge (Datum 28 September 1999).]
quote:ach als we daar met een honderd man te gelijk gooien noo problem at all....dat red die kraaij nie...
op 09-27-1999 om 11:52 PM schreef TARAraboemdijee het volgende:
He, dan nemen jullie Tara toch mee? Is kijken hoe snel Kraijcek dan weg is.
En heeft Tara toch het gevoel er een beetje bij te horen (waarna je haar midden in de polder achterlaat, kijken hoe snel ze weer op het Leidscheplein is)
Waarschijnlijk is Ruud er eerder op de Home-trainer
Is het jullie btw ook opgevallen dat er veel HMG programma's zijn die het erover hebben ?? BVD Studio 8, VeronicaFM etc. etc. Ook een parodie genereert aandacht dus... meer kijkers.
Ok laat het me ff weten dan he? ik bel ff me aandelenmakelaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |